معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان:

برهم زدن امنیت روانی جامعه خط قرمز پلیس است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت:پلیس با افراد سودجو که اقلام بهداشتی، ضدعفونی و ماسک را احتکار کند و باعث تشویش اذهان عمومی و سلب آرامش روانی جامعه شود برخورد می کند.

برهم زدن امنیت روانی جامعه خط قرمز پلیس است

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان بابیان اینکه امنیت روانی جامعه خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: پلیس در راه تامین امنیت و ارامش روانی جامعه از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده و در این راه با مخلان به شدت برخورد می کند.

وی افزود: پلیس در کنار سایر سازمان ها و ارگان ها در جهت امداد رسانی و سرکوب ویروس کرونا در کنار مردم بوده و از همه امکانات و تجهیزات بهداشتی و سازمانی بصورت اقدام جهادی در جهت سم زدایی اماکن عمومی پای کار آورده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان از مردم در خواست کرد، اخبار موثق را از رسانه های ملی پیگیری کنند و به اخبار کذب و شایعه در خصوص ویروس کرونا توجهی نکنند و هر گونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ حیدریان یادآور شد: پلیس با کسانی که در فضای مجازی سعی دارند آرامش مردم را بر هم بزنند برخورد کرده و تمامی آمارهای غیررسمی را پیگیری می کند تا سرمنشا ایجاد آنها را پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها