مهمترین خبرهای حوادث عصر امروز:

از مرگ تلخ پاکبان تا کشتن پدر با چاقو

مرگ گروگانگیر مشهد، درگیری مرگبار در روستا، پارکبان قربانی گرما و قتل پدر توسط پسر مهمترین اخبار حوادث عصر امروز بود.

از مرگ تلخ پاکبان تا کشتن پدر با چاقو

مرگ گروگانگیر

عامل گروگانگیر در خیابان امام رضای مشهد به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری ، این مرد شامگاه دوشنبه وقتی ماموران در تعقیبش بودند، با حالتی غیر عادی وارد مغازه ای شد و صاحب آنجا را به گروگان گرفت. او قصد سوار شدن به خودرویی را داشت که ماموران او را هدف شلیک قرار داده و دستگیر کردند. گروگانگیر به بیمارستان منتقل شد که در بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

قتل در روستا

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب جزئیات قتل جوان ۲۸ ساله خندابی و دستگیری قاتل را تشریح کرد.

سرگرد عبدالرضا جودکی در اینباره گفت: شب گذشته دقایقی بعد از ساعت ۲۱ ، چند جوان به علت اختلافات ‌و خصومت های شخصی در روستای جوشیروان از توابع شهرستان خنداب با یکدیگر درگیر می شوند. در این درگیری یکی از طرفین دعوا که جوانی ۲۲ ساله است با ضربه چاقو به جوان ۲۸ ساله حمله ور شد که به علت اصابت چاقو به ناحیه حساس بدن، باعث مرگ او می شود.

وی اظهار کرد: بعد از اعلام گزارش این قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان بلافاصله عملیات شناسایی و دستگیری قاتل که از محل متواری شده بود، در دستور کار پلیس قرار گرفت. در روند تحقیقات تخصصی پلیس، محل اختفای قاتل در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و ماموران پاسگاه انتظامی دهچال موفق شدند جوان قاتل را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کنند. دیگر طرفین درگیر نیز دستگیر و تحقیقات تکمیلی در این پرونده در حال پیگیری است.

پاکبان قربانی گرما

پاکبان شهرداری بندرعباس براثر گرمازدگی جان باخت.حسینی، روز پنجم مرداد هنگام کار دچار گرمازدگی شد و پس از انتقال به بیمارستان به کما رفت. او امروز در بیمارستان جان باخت. این پاکبان 36 ساله دختری 9 ساله داشت.

درگیری مرگبار پدر و پسر

درگیری پدر و پسری در بوشهر با قتل پایان یافت. بعد از ظهر امروز در جریان این درگیری در بوشهر پسر 38 ساله پدر 75 ساله اش را با ضربه چاقو کشت. او پس از قتل با چاقو خود زنی کرد که زنده ماند. تحقیقات برای کشف انگیزه قتل ادامه دارد.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها