پاسخ پلیس به ادعای قاتل بنیتا

دادستان و فرمانده انتظامی پاکدشت ادعای متهم ردیف دوم پرونده بنیتا درباره اعلام موضوع کودک ربایی به کلانتری خاتون آباد را رد کردند.

پاسخ پلیس به ادعای قاتل بنیتا

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری ، مهدی متهم ردیف دوم پرونده بنیتا روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران مدعی شده بود که شب کودک ربایی به کلانتری خاتون آباد رفته و موضوع را اطلاع داده بود. این ادعا با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه بود.

با انتشار این مصاحبه سردار ناظریان فرمانده انتظامی شرق استان تهران دستور بررسی موضوع را صادر کرد که تیم تحقیق با حضور وی ، فرمانده انتظامی پاکدشت و دادستان این شهر تشکیل شد اما هیچ مدرکی برای ادعای متهم به دست نیامد.

سرهنگ قباد خنجری، فرمانده انتظامی پاکدشت درباره این ادعا گفت: پس از اینکه ادعا شد متهم موضوع را به کلانتری خاتون آباد پاکدشت اطلاع داده است، بلافاصله فرمانده انتظامی شرق استان تهران، من و تیم بازرسی در کلانتری حاضر شدیم. بررسی دوربین های چند روز ادعا شده نشان می داد، متهم ردیف دوم هیچ ورود یا خروجی به کلانتری نداشته است.

وی ادامه داد: تمامی ادعاهای متهم ردیف دوم پرونده از سوی پلیس رد می شود و چنین ادعاهایی صحت ندارند.

رحیم علیشپور ، دادستان پاکدشت نیز درباره انتقال متهم به پاکدشت برای بررسی این ادعایش گفت: قرار نیست هر ادعایی که متهم کرده ،به پاکدشت منتقل شود .
محمد و مهدی در این پرونده متهم هستند پس از ربودن دختر هشت ماهه او را داخل خودرو رها کرده و باعث مرگ بنیتا شده اند. متهمان شش روز بعد از کودک ربایی دستگیر شدند.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها