واکاوی کشتار هولناک خانوادگی در کرمان از زبان شاهدان عینی

ساعت 18 روز پنجشنبه 2 دی سال جاری فردی به نام شهروز 26 ساله در روستای جهان آباد شهرستان فهرج که با همسرش که دختر خاله وی است، دچار مشکلات خانوادگی شده بود به منزل پدر همسرش مراجعه می کند.خلیل همایی را...

واکاوی کشتار هولناک خانوادگی در کرمان از زبان شاهدان عینی

ساعت 18 روز پنجشنبه 2 دی سال جاری فردی به نام شهروز 26 ساله در روستای جهان آباد شهرستان فهرج که با همسرش که دختر خاله وی است، دچار مشکلات خانوادگی شده بود به منزل پدر همسرش مراجعه می کند.

خلیل همایی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: این فرد با ورود به منزل نامبردگان بعد از جدا کردن همسرش از جمع اقدام به تیراندازی و کشتن تمام افراد داخل خانه می کند.

یکی از کودکان خردسال نیز که در این جمع حضور داشته بعد از دیدن تیراندازی و کشته شدن اطرافیانش هراسان در گوشه ای از اتاق پنهان شده که قاتل پس از اطلاع، این کودک را بیرون آورده و او را نیز به قتل رسانده است.

کریم 61 ساله پدر همسر و شوهر خاله قاتل، زینب 43 ساله مادر همسر، حمیده 35 ساله خواهر همسر، معصومه عمه همسر 32 ساله، محمدجواد برادر همسر 22 ساله دانشجو، سحر خواهر همسر 22 ساله و دخترش به نام روژان هفت ساله در این حادثه به قتل رسیده اند.

زینب 45 ساله، راضیه و مرضیه 20 و 22 ساله چند نفر از همسایه ها که در منزل این خانواده به منظور عیادت از مادربزرگ خانواده حضور داشتند نیز به قتل می رسند.

منبع: ایرنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها