جوان ترین مادر دنیا در سن 5 سالگی حامله شد + عکس

جوان ترین مادر دنیا در سن 5 سالگی حامله شد + عکس

شاید کمی باورش سخت باشد اما واقعیت دارد که کم سن و سال ترین مادر جهان در سن 5 سالگی مادر شده است . این دختر که متولد سال 1933 می باشد در 27 سپتامبر در کشور پرو در منطقه ی آندز به دنیا آمد و دقیقا در 14 می 1939 یعنی دقیقا در سن 5 سال و 8 ماهگی زایمان سزارین خود را توسط دکتر « لوزادا » انجام داد .

او پسری کاملا سالم و با ورزن 2 کیلو و 700 گرم به دنیا آورد و نامش را « جراردو » گذاشت .

حتما با خود می گویید که چگونه چنین چیزی ممکن است ؟ لینا از سن 3 سالگی دوره ی قاعدگی اش شروع شد و در سن 4 الی 5 سالگی مورد تجاوز قرار گرفت و این گونه شد که نامش حتی در زمان خودش بسیار صدا کرد و از آن پس به بعد خانواده ها حواسشان را نسبت به روابط فرزندانشان بیشتر جمع کردند .
لینا در کنار اینکه با سن کمش مادرانه از « جراردو » مراقبت می کرد ، به تحصیل در دبستان و مقاطع بالاتر ادامه داد و هردو باهم و با تفاوت سنی 5 سال و 8 ماه بزرگ شدند . آنها دوران کودکی یشان را باهم سپری کردند و باهم بازی می کردند و جراردو هرگز احساس نکرد که لینا مادرش است بلکه او را مانند دوست صمیمی خود می دانست و به او احترام می گذاشت تا اینکه لینا در سن 39 سالگی با مردی ازدواج می کند و از او صاحب فرزندی می شود .

اما متاسفانه پسر بزرگ لینا « جراردو » در سن 40 سالگی در اثر بیماری مغز استخوان می میرد و اکنون لینا با 79 سال سن در کنار همسر و فرزند دوم خود در شیکاگو زندگی می کند .

11

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • رضا پيربكراني اصل
    4

    نشر بعضي اخبار باعث مخدوش شدن عفت اجتماعي است!!!!!!!!!

  • سیداحمد.رضوی
    0

    خبرهای.شما.خوب.است.شایدبعضی.ازاین.وقایع.عبرت بگیرند

  • طاهره رمضانی
    0

    سلام.اتفاقا به نظر من کار درستی می کنید گه این مطالب را بازگو میکنید.تا بلکه مردم و خانواده ها بیشتر مراقب فرزندانشان ،چه دخنر وچه پسر باشند.اینها قصه وداستان نیست.وحتما اتفاق افتاده ومیافته .پس مراقب باشیم.

  • آیناز
    0

    مغزم درد گرفت

  • مهدی‌
    0

    گوپ کردم
    من خودم ۱۹ سال ام است و با زنم یک بچه دو ماه داریم
    ولی این دیگه نو بره اش است😁

  • صالحی
    0

    سلام. از نشر اخبار زرد و ناپسند بپرهیزید

  • roha✡️
    0

    بچه پنج ساله چجوری درد زایمان رو تحمل کرده😐

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها