بازداشت یک زن به خاطر ارسال فیلم به مسیح علی‌نژاد

زن بی‌حجابی که از امر به معروف فیلم گرفته و برای رسانه‌های دشمن ارسال کرده بود؛ ساعاتی پس از انتشار فیلم، با وصول گزارش مردمی به سامانه دادسرای ارشاد و صدور دستور قضایی، توسط مامورین پلیس اطلاعات و امنیت بازداشت شد.

بازداشت یک زن به خاطر ارسال فیلم به مسیح علی‌نژاد

طی روزهای اخیر، رئیس دادگاه انقلاب اعلام کرده بود متخلفینی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف‌ حجاب بگیرند و منتشر کنند و یا آن را به افراد یا رسانه‌های دشمن ارسال کنند، مشمول ماده 508 مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا 10 سال حبس برایشان در نظر گرفته می‌شود. عصر روز چهارشنبه، یکی از شهروندان به سه فردی که در اتومبیل کشف حجاب کرده بودند، تذکر می‌دهد ولی یکی از این افراد، شروع به فیلم‌برداری از این شهروند و تهدید وی برای ارسال فیلم به رسانه‌های خارجی می‌کند. این شهروند نیز، از این افراد و اتومبیلشان عکس می‌گیرد و همان ساعت برای سامانه دادسرای ارشاد ارسال می‌کند.

با انتشار فیلم ارسالی این فرد در صفحه اینستاگرامی مسیح علی‌نژاد، در کمتر از 10 ساعت و در ساعات پایانی روز چهارشنبه، این فرد توسط نیروهای پلیس امنیت و اطلاعات ناجا دستگیر می‌شود. فردی که فیلم را برای صفحه علی‌نژاد ارسال کرده، ضمن ابراز پشیمانی، اعلام می‌کند که افرادی مثل علی‌نژاد مزدورانی هستند که خودشان با خیال راحت آن سوی دنیا نشسته‌اند و با سواستفاده از دختران جوان، از آنها در جهت اهداف دشمن استفاده می‌کنند.

طی روزهای اخیر، رئیس دادگاه انقلاب اعلام کرده بود متخلفینی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و منتشر کنند و یا آن را به افراد یا رسانه‌های دشمن ارسال کنند، مشمول ماده 508 قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ده سال حبس برایشان در نظر گرفته می‌شود. براساس قانون، فیلمبرداری در سه مورد است: یکی از این موارد استحکامات نظامی است، دیگری فیلم‌برداری از حریم خصوصی و سومی، فیلمبرداری به قصد همکاری با دولت متخاصم است.

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سید محمد حسین سجادی نژاد
    0

    انشاالله با گرفتن اینا درس عبرت بشه برا بقیه که بفهمند این مملکت بی صاحب نیست که هرکی هر غلطی دلش خواست بکنه . خداکنه خبر دستگیری سگ آمریکایی رو بخونیم تا توله هاش

    نظرات شما -
    • من
      0

      ساکت!!!!!!!!!!!

  • سارا
    0

    مسيح پولينژاد بنويسيد

  • علی
    0

    مسیح علینژاد را نباید اینقدر بهش بها بدهند ارزش این همه بها دادن را ندارد الان فکر می کند چه آدم مهمی است

  • کاربر ناشناس
    0

    مسیح علی نژاد یک فریب خورده مسخ شده است خدا اخر و عاقبت همه رو بخیر کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    نژاد را از نام مسیح حذف کنید چون از این نژاد ایشون فجیح است نه مسیح کسی که لخت بودن خودش در انظار بیننده افتخار میکند پس فجیح واشغالی بیش نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها