در مراسم افتتاح استودیو پلیس پایتخت مطرح شد:

رییس پلیس راهور ناجا: در 3 ماه ابتدایی سال، 4هزار نفر جان خود را از دست دادند/ رییس پلیس پایتخت: روزانه دو هزار نفر به پلیس فتا مراجعه کردند

مراسم افتتاحیه استودیو پلیس پایتخت با حضور سردار رحیمی، سردار مهماندار، سردار هادیانفر و رییس شورای شهر تهران برگزار شد.

رییس پلیس راهور ناجا: در 3 ماه ابتدایی سال، 4هزار نفر جان خود را از دست دادند/ رییس پلیس پایتخت: روزانه دو هزار نفر به پلیس فتا مراجعه کردند

سردار کمال هادیانفر در مراسم افتتاح استودیوی پلیس پایتخت که صبح امروز در پلیس راهور تهران بزرگ برگزار می‌شد، گفت: انضباط ترافیکی در دستور کار پلیس راهور ناجا است و ما در همین خصوص پنج موضوع را به مامورانمان ابلاغ کردیم.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: تصادفات و تلفات جاده‌ای از موضوعاتی است که ما با آن روبرو هستیم، ۱۷ هزار نفر در جاده‌های کشور جان خود را از دست دادند و همچنین ۳۶۵ هزار نفر معلول و مجروح شده‌اند که این عدد زیبنده کشورمان نیست هر چند که از سال ۸۵ تا ۹۶ توانسته‌ایم میزان تلفات جاده‌ای را از ۲۷ هزار نفر به ۱۷ هزار نفر برسانیم و کار گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است اما عدد ۱۷ هزار نفر هم برای ما زیاد است.

هادیانفر تاکید کرد: ۲۷ درصد جان باختگان عابران پیاده در شهرها هستند و متاسفانه هشت درصد از جان باختگان را کودکان تشکیل می‌دهند این عدد اصلا برای ما خوب نیست و موجب دغدغه مقام معظم رهبری شده است و برای آن همه مسئولان باید برنامه داشته باشند.

وی ادامه داد: در سه ماه ابتدایی سال ۴ هزار نفر جان خود را از دست داده و ۱۳ هزار نفر مجروح شده‌اند.

هدف ما ارتقای انضباط اجتماعی است

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در ادامه گفت: این استودیو می‌تواند الگویی برای پلیس دیگر استان‌ها باشد و امیدواریم بتوانیم گام‌های بلندی برای خدمت به مردم برداریم.

سردار رحیمی گفت: دومین هدف ما در راه‌اندازی این استودیو، ارتقای احساس امنیت در جامعه است همچنان‌که در یک ماهه گذشته سه درصد کاهش وقوع جرایم در تهران داشتیم و بر اساس شاخص‌ها از بالاترین ضریب امنیتی در سطح کشور برخورداریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه سومین هدف، ارتقای انضباط اجتماعی است خاطرنشان کرد: قرارگاه ایجاد نظم و انضباط در شهر تهران توسط پلیس و شهرداری راه‌اندازی شده است و امروز طول خیابان‌های ولی‌عصر انقلاب پیروزی و تقی‌آباد پاکسازی شد.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه چهارمین هدف ما ارتباط با مردم است، عنوان کرد: روزانه دو هزار نفر به پلیس فتا و ۱۵ هزار نفر به کلانتری‌ها مراجعه می‌کنند که با حضور پلیس‌های تخصصی در این استودیو آموزش‌های لازم به مردم ارائه خواهد شد، تا جرایم کاهش یابد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها