پرونده شورای شهر کرج به هیئت حل اختلاف می‌رود

نماینده فرماندار کرج در جلسه فوق‌العاده شورای شهر گفت: با غیبت گروه اقلیت برای چندمین بار، پرونده شورای شهر کرج به هیئت حل اختلاف می‌رود.

پرونده شورای شهر کرج به هیئت حل اختلاف می‌رود

دومین جلسه فوق‌العاده شورای شهر کرج که به دعوت فرمانداری و با حضور نمایندگان استاندار و فرماندار به‌منظور اخذ تصمیمات مهمی همچون تعیین هیئت‌رئیسه شورای شهر کرج و انتخاب شهردار صبح امروز برگزار شد به دلیل غیبت پنج نفر از اعضای شورای شهر به تعطیلی کشیده شد.

محمد نبیونی، منصور وحیدی، فرج اله ایلیات، سارا دشتگرد و فریده بزنی بیرانوند پنج عضو شورای شهر کرج هستند که در دو جلسه فوق‌العاده روز گذشته نیز غیبت کرده و در صحن علنی حاضر نشدند.

گفتنی است به اعضای شورای شهر کرج از سوی مقامات استان ازجمله نماینده ولی‌فقیه در البرز و همچنین استاندار و فرماندار کرج تذکراتی پیرامون تعیین تکلیف شهردار این کلان‌شهر و برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر کرج داده‌شده است.

هومن قدوسی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرج که به‌عنوان نماینده این فرمانداری در جلسه فوق‌العاده امروز حضور داشت، گفت: توسعه شهری و به نتیجه رسیدن امور شهر کرج بسیار مهم است اما عدم حضور پنج عضو شورت (گروه اقلیت) و تخلف آن‌ها و اخلال در انجام وظایف از سوی آن‌ها با مقامات استان گزارش می‌شود.

نماینده فرماندار در جلسه فوق‌العاده شورای شهر کرج اضافه کرد: برای ادامه کار این مهم به شورای حل اختلاف سپرده می‌شود.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها