اُکسین بیستم مرداد میزبان فجر سپاسی است

سرمربی اکسین البرز با اشاره به بازی نخست نماینده البرز در لیگ آزادگان، گفت: اُکسین بیستم مردادماه میزبان فجر سپاسی است.

اُکسین بیستم مرداد میزبان فجر سپاسی است

فراز کمالوند در خصوص آخرین وضعیت تیم اُکسین گفت: تمرینات آماده‌سازی شاگردانم روزهای پایانی خود را می‌گذراند، سعی کردیم تیمی بانشاطی را آماده مسابقات لیگ آزادگان کنیم چون معتقدیم برای رسیدن به لیگ برتر مسیر سختی پیش روی ما خواهد بود و باید با تمام قوا راهی این مسابقات شویم.

وی ادامه داد: اولین دیدار اُکسین مقابل فجر سپاسی شیراز خواهد بود، این بازی بیستم مردادماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد، امیدوارم گام اول را محکم برداریم.

سرمربی اُکسین در ارتباط با بازی نخست گفت: فجر از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است و امسال هم از مربی و بازیکنان بسیار خوبی استفاده کرده است، دیدار اول برای شاگردانم راحت نخواهد بود.

کمالوند ضمن رضایتش خواندن عملکرد بازیکنانش، گفت: ما ۱۷ بازیکن را انتخاب کرده‌ایم و چهار جای خالی داریم که در حال مذاکره با بازیکنان مدنظرمان هستیم. در هر سه خط دفاع و هافبک و حمله نیازمند مهره هستیم، سعی می‌کنیم از بین بازیکنان لیگ برتری نیازمان را تأمین کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است که تیمش به لیگ برتر فوتبال صعود کند، گفت: تیم را برای قهرمانی آماده کرده‌ام و هدف ما صعود به لیگ برتر است. هر بازی برای اُکسین حکم فینال را دارد، درنهایت امیدوارم روزهای خوبی در انتظار نماینده فوتبال استان البرز باشد.



منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها