مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج خبر داد:

آزادسازی ۳۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی ماهیدشت و مهرشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: ۳۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت و منطقه ۳ و ۴ مهرشهر که دستخوش تغییر کاربری شده بود آزاد سازی شد.

آزادسازی ۳۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی ماهیدشت و مهرشهر

اسماعیل صارمی اظهار کرد: در راستای حفاظت از بستر تولید، امروز ۳۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت و منطقه ۳ و ۴ مهرشهر که دستخوش تغییر کاربری شده بود با حضور به موقع نیروهای جهاد کشاورزی و دستور مقام محترم قضائی آزاد سازی و به چرخه تولید بازگشت.

وی از آزادسازی این اراضی با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی شهرستان کرج در روز چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب ۱۹۱ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، محوطه سازی، دپوی مصالح و غیره بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: حفاظت از حریم اراضی اولین گام در تولید محصولات کشاورزی، رفع وابستگی به واردات و نیز حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن ایشان در چنگال سودجویان است و در قدم بعدی رفع موانع، جهاد کشاورزی با حمایتهای مخلتف اعم از تسهیلات، مشاوره، نظارت، پایش و حمایتهای مالی و تخصصی از بهره برداران خود پشتیبانی می‌کند.

وی هشدار داد با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم و از شهروندان کرجی درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، کارشناسان را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها