رئیس پلیس راهور استان البرز :

مجوزهای صادرشده تردد فاقد اعتبار است

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: مجوزهای صادره از سوی فرمانداری‌ها برای تردد فاقد اعتبار هستند.

مجوزهای صادرشده تردد فاقد اعتبار است

غلامعلی شرق در خصوص ممنوعیت تردد در تعطیلات اظهار کرد: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس در راستای مدیریت و مقابله با کنترل پیک پنجم بیماری کووید - ۱۹ تمامی سفرها به سراسر کشور ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: در اعمال و اجرای این طرح، تردد و سفر به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و استثنا در نظر گرفته شده صرفاً شامل خودروهای ناوگان عمومی و حمل بار و مسافر بوده و مجوزهای صادره از سوی فرمانداری‌ها نیز در این ایام فاقد اعتبار هستند.

رئیس پلیس راهور استان البرز تصریح کرد: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس در سطح استان، مصوبات ستاد ملی مقابله با در خصوص محدودیت تردد شبانه خودروها همچنان پابرجاست.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تردد تمامی خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهرهای استان ممنوع بوده و با ناقضان قانون برابر مقررات برخورد خواهد شد.

شرق با بیان اینکه تمامی دوربین‌های ثبت تخلف سطح شهر فعال و تخلفات از این طریق به صورت هوشمند ثبت می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که مالک وسایل نقلیه‌ای مبادرت به مخدوش کردن ارقام پلاک خودروی خود کند نیز وسیله نقلیه او توقیف و راننده به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان از شهروندان خواست با رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی برای حفظ جان و سلامت خود همچون گذشته با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا بزودی شاهد کاهش زنجیره انتقال ویروس خطرناک باشیم.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • منتقد
    0

    خیلی از فرمانداری ها از جمله کرج مجوز تردد بدون تاریخ برای خودروها صادر کردند!!!!

  • ن
    0

    شیراز از همه لحاظ وضعیت خیلی ناجوره هم کرونا هم گرونیهای روز به روز،

  • کرونا با اتوبوس منتقل نمی‌شود عججججب
    0

    خدا لعنتتان کند یعنی اتوبوس سوار شم کرونا نمی‌گیرم ولی شخصی کرونا میگیرم شاید ی بنده خدا مجبور باشه مشکل درمان داشته باشه دنبال دارو باشه خدا لعنتتان کند که همون جور که تو اهواز نمونشا دیدیم از یزید بدترید

  • شهرام.ر
    0

    مسافرت برای مردم عادی ممنوعه ولی قانونگذاران ما در مجلس با هواپیمای خصوصی و با هزینه مردم عادی به مسافرت های خارج از کشور ادامه می‌دهند!!!.

  • خدا لعنتتان کند
    0

    مردم را کشتند تو خوزستان خدا لعنتتان کنه. گاز اشک آور میزنند تیر میزنند

  • آشنااااا ایرانی
    0

    چرا دروغ میگید ،خلاصه،،یه طوری برنامه ریزی کردیدکه فقط مردم اذیت شن،ازاینور کرونا بگیرن ،ازاونور جریمه بدن خلاصه به نام مردم به کام شمااااا

  • ناتوانان خالی بند
    0

    آشنای ما هر بار با همین محوزهای فاقد اعتبار رفته و برگشته و اینبار نیز چنین

  • شهروند
    0

    قانون عطف به ماسبق نمی شود. مجوز ها قانونی است و لغو آن به صورت یکطرفه مجاز نیست.

  • لاف
    0

    خدا لعنت کنه شمارو من که برای عمل جراحی باید بیام تهران چه خاکی بربزم سرم وقتی مجوز فرمانداری رو فاقد اعتبار کردید بی شرف ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها