استاندار البرز:

مخزن ۵ هزار متر مکعبی ذخیره آب در پارک جهان نمای کرج ایجاد می‌شود

استاندار البرز از ساخت مخزن ۵ هزار متر مکعبی ذخیره آب در پارک جهان نما کرج خبر داد.

مخزن ۵ هزار متر مکعبی ذخیره آب در پارک جهان نمای کرج ایجاد می‌شود

عزیزاله شهبازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ایجاد مخزن در شهرک جهان نما با حضور نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: از آغاز هفته جاری اقدامات موثری در جهت حل مشکل توزیع آب شرب البرز صورت گرفت که از جمله این اقدامات می توان آغاز بهره برداری و توزیع 4 حلقه چاه فلمن را نام برد.

وی ادامه داد: 100 لیتر بر ثانیه آب از این چاه ها به مدار توزیع می‌رود و اکنون 60 درصد کار ایجاد تصفیه خانه در کرج که هفته دولت سال گذشته با حضور نمایندگان مردم و وزیر نیرو آغاز شد، انجام شده که با این امکان 500 لیتر بر ثانیه آب شرب وارد مدار توزیع می‌شود.

استاندار البرز با بیان اینکه در پارک جهان نما نیز طرحی در خصوص تامین آب شرب از سال‌ها پیش در دستور کار قرار داشت که با موانعی مواجه بود، بیان کرد: با همراهی نمایندگان محترم مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی، این مخزن 5 هزار متر مکعبی در پارک جهان نما ایجاد می‌شود که ظرف یک سال قابل بهره برداری است.

شهبازی با بیان اینکه امید است با سیاستگذاری که در بحث مخزن سازی در البرز در حال اجرا است بتوانیم مشکلات مردم استان را در تامین آب شرب برطرف کنیم ، ادامه داد: ظرف 2 هفته آینده نیز در شهرستان نظرآباد عملیات اجرایی تامین مخزن آب شرب آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها