انحلال شورای شهر پنجم صباشهر/همه اعضا به اتهام ارتشاء دستگیرشدند

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از انحلال شورای شهر دوره پنجم صباشهر خبر داد و گفت: ۷ تن از اعضای شورای شهر صباشهر به اتهام ارتشاء بازداشت شده اند.

انحلال شورای شهر پنجم صباشهر/همه اعضا به اتهام ارتشاء دستگیرشدند

حمید عسگری پور از انحلال شورای شهر دوره پنجم صباشهر خبر داد و گفت: ۷ تن از اعضای شورای شهر صباشهر به اتهام ارتشاء بازداشت شده اند.

عسگری پور گفت: با توجه به بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته طی ۲ ماه گذشته ۲ تن از اعضای شورای شهر صباشهر دستگیر شدند و هفته قبل هم شهردار این منطقه بازداشت شده بود.

وی با بیان اینکه اتهام اعضای شورای شهر که آمار دستگیری و بازداشت شده‌ها با دستگیری امروز به ۷ تن رسیده است عنوان داشت: هم اکنون هر ۷ عضو شورای شهر دوره پنجم صباشهر، دستگیر شده اند و این شورا عملاً منحل شده است.

بر اساس این گزارش یکی از اعضای شورای بازداشت شده فعلی نیز با تأیید صلاحیت در انتخابات اخیر به عنوان عضو علی‌البدل دوره ششم انتخاب شده است.

منبع: مهر

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    این شوراها در سراسر کشور تجربه خوبی نبود و به کار مردم نیامد... همواره اختلاس و دزدی و رشوه و درگیری با خود و شهرداری و..... خلاصه بهره ای به مردم بیچاره نداشتند و ففط به جیب خود و اقوام کار کردند!!!! این شوراها مد نظر مرحوم طالقاتی که پیشنهاد تشکیل شوراها را داده بود نبود و الان روحش در عذاب....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آفرین بر شما ؟ بخور بخور خیلی بخور شعار 99درصد از اعضای شورای شهر هاست ؟چرا سر خدمت به مردم با هم تو انتخابات می جنکیدند برا خاطر همین مسائل ؟ اینها پی برده اند که در تمام ارکان نظام این خوردن ها وجود داره وترسی هم ندارند ؟صاحب بیمارستان بین الملی تبریز بعد شورا شدن وقبل از اون این بیمارستان عظیم رو از چنک کارکنان بانکها در آوردند به به بهانه اینکه تخصص اونها بانک هست واین بیمارستان باید به مردم تعلق داشته باشد؟الان خصوصی هست ویه سر به سایت اون بزنید که نامش بیمارستان بین الملی پولدار ها و آقایان وخانمهای بالای شهر ی هست . عکس امام جمعه تبریز رو هم برای پوشش و چاپیدن مردم در صفحه اول موجود می باشد ؟برای این آقایان که چندین سال هست در شورای شهر هست .این جمله از کجا آورده ای برای اینها صدق نمی کند

  • کلاغ پر
    0

    کدام آدم عاقل باور میکند میلیارد ها تومن خرج تبلیغات بشه برای ماهی 7یا8 میلیون تومن......وایضا نو کیسه های دولت در راهند مجازاتها بازدارنده نیست ...لطفا حداقل درخصوص سارقان بیت المال شرع اسلام اجرا بشه ......

  • شهروند۱
    0

    خدا لعنت کنه کسانیکه بنیاد شورای های شهر و روستا را گذاشت ،مردم تجربه چندین ساله تشکیل این معضل را در شهر های خو د بخوبی تجربه کردن ، اخبار اختلاس و سو ء استفاده اعصای شوراها از بدو تاسیس بوده و خواهد بود . آیا شما تجربه ای مفید از اقدامات مثبت اعضای شورا ها در شهر خود سراغ دارید ، مطمئنا خیر بجز اخبار دزدی و خیانت

  • محمود م
    0

    باتمام نظرات موافقم...شوراهای شهربیشتر شبیه محل ردوبدل اطلاعات برای ثروتمند شدن یه عده ازاقوام ودوستان حضرات شده..خودشهرداریم که ما تا یاد داریم هرچی خرابی به بار آورده میگه بودجه نداریم..

  • mamad
    0

    دستپخت شورای نگهبان هستن همشون

    نظرات شما -
    • آریا
      0

      شورای شهر رو فرمانداری تایید صلاحیت میکنه. اونم که دست دولت هست

  • آشنااااا ایرانی
    0

    اصلا کی باعث شد شورای شهر به وجود آمد،یا اینکه کارشون چیه،،،من که فکر میکنم ،،فقط به خاطر پوشش دادن انتخابات ریاست جمهوری اوردن یه چیزی درست کردن اونن اسمشو گذاشتن شورا ،برای اینکه از هر محله وخانه ای یکنفر شرکت کنه وتدسط،اون انتخابات ریاست جمهوری،هم انجام بشه،وگرنه تو این چند سال که تو شهر خودمون وشهرهای اطراف متاسفاته شوراها هم بیکار ننشستند واختلاس کردن

  • مورچه
    0

    شوراهامحل زمینخواری واختلاسگران وزدوبندهای مالی میباشد چه شوراهای شهری یاروستایی فرقی نمیکنه نمونه بارزش چمران ومحسن هاشمی رفسنجانی گندزدن به ساخت وسازپایتخت باگرفتن رشوهای کلان . شوراها پوششی هستن برای اختلاسگری کلان شهرداری های سراسرایران .اگرانتخابات شوراها باانتخاب رییس جمهور تفکیک میشد کمتراز۵میلیون رای درصندوق انتخاب رییس جمهورها ریخته میشود

  • بابا زید
    0

    لعنت وصد لعنت بر کسی که سنگ بنای شورا در این کشور را گذاشت ومشتی دزد بی شرف را به جان مردم انداخت

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      پنجاه میلیون (مثبت)

    • علی
      0

      شیر مادر حلالت بابا زید

  • امپراطور
    0

    خداییش شوراها فقط و فقط به فکر منافع شخصی خودشان و اطرافیان نزدیک شان هستند . کدوم انسان احمقی این همه برای هیچ دست وپا میزنند. حالا که هر کی به کی یه سازمان هم برای نظارت بر کار شوراها تاسیس کنید .

  • امپراطور
    0

    شوراها مساوی با اختلاس کثافت کاری حرام خواری ‌. بیایید پرونده یکی از شوراها رو بگید که خیر و مصلحت بود.

  • امپراطور
    0

    روستا ی ما جز بخش گندمان توابع شهرستان بروجن چند دوره شوراها آمدند ولی بدهی میلیاردی بالا آورده. بماند که کلی از زمین های منابع طبیعی بنام خودشان ثبت زدند. یا مراتع را اجاره می‌دهند . پولی هم خرج روستا نمیشه . روستای دوراهان . یکی بیاد شوراها را محاکمه کند. کسی نیست .

  • مسلم نقنایی زاده از بلداجی
    0

    شورای شهر مارا هم منحل کنید عده ای دزد و مفسد شدن شورا!!!!!

  • بینام
    0

    اقایان محترم ، شما شب تا صبح و صبح تا شب فریاد بزن ... وقتی حرفتون برای نظام پشیزی نمی ارزه چرا سر خودتونو به درد میارید ، بذارید بخور بخور خودشونو بکنند !

  • عباس
    0

    کسی که شورای شهر را ایجاد کرد یک عمر نفرین و حق الناس کشی درست کرد برا خودش

  • میلاد کی مرام
    0

    زشته واقعا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها