انهدام ۳۳ باند سرقت و جعل در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۹۷ سارق و جاعل سابقه‌دار در قالب ۳۳ باند توسط پلیس آگاهی استان البرز دستگیر شدند.

انهدام ۳۳ باند سرقت و جعل در البرز

سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه اموال کشف شده نیروی انتظامی که در محل پلیس آگاهی استان البرز صورت گرفت، اظهار کرد: ۹۷ سارق و جاعل سابقه‌دار در قالب ۳۳ باند توسط پلیس آگاهی استان البرز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه به همین منظور ۶ مال‌خر توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شده است، تصریح کرد: این باندها متهم به سرقت، جعل سند، اسیدپاشی، قتل و تجاوز هستند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه پلیس آگاهی البرز نیز، در راستای امنیت مردم اقدامات مؤثری را انجام داده، بیان کرد: این اقدامات باعث احساس امنیت مردم شده همچنین هشدارهایی به مجرمین داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تأثیر دستگیری سارقان باعث کاهش وقوع جرایم در سطح استان البرز است که در خصوص جرایم خشن کاهش قابل توجهی در استان داشتیم.

جمع‌آوری بیش از ۷۰۰ نفر از معتادین متجاهر

سردار محمدیان با بیان اینکه وقوع جرایم خرد به معتادین متجاهر برمی‌گردد، گفت: تصمیماتی که در سطح استان گرفته شد، بیش از ۷۰۰ نفر از معتادین متجاهر جمع‌آوری شدند و کاهش جرایم خرد در استان البرز داشتیم.

وی با بیان اینکه مجموع اقدامات دستگاه قضائی و احکام صادره از سوی این دستگاه برای ما راهگشاست، اظهار کرد: از بدو حضورمان در استان قول دادیم اقدامات نیروی انتظامی البرز، علیه مجرمین بی‌امان و مداوم خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سیزدهمین مرحله اقدامات تهاجمی نیروی انتظامی استان البرز علیه مجرمین صورت گرفته است، بیان کرد: مجرمین آگاه هستند که در حین سرقت و تردد یا توسط مالباخته دستگیر می‌شوند و یا بر مبنای اشراف پلیس به آنها به راحتی بر اساس جرم اعلام شده آنها را دستگیر می‌کند.

وی تصریح کرد: از اظهارات شکات پلیس این توان را پیدا کرده که مجرمین را شناسایی کند و ۱۱ نفر سارق را هم‌زمان دستگیر کند که عده‌ای از این سارقان، سارقان در حرکت از استان‌های دیگر هستند.

سردار محمدیان با تأکید بر اینکه دستگیری سارقان هشداری به سارقان است که دست از اقدامات مجرمانه خود بردارند، خاطرنشان کرد: هم برخورد شدید در چهارچوب قانون توسط دستگاه قضائی در انتظار مجرمین است و هم توانمندی پلیس باعث به دام افتادن سارقان می‌شود.

وی در خصوص چهارشنبه آخر سال متذکر شد: کسانی که باعث ایجاد مزاحمت یا اقدام منتج به آتش‌سوزی و سلب آسایش مردم می‌شوند با دستور قضائی وسیله نقلیه آنها توقیف و فرد متخلف تا پایان تعطیلات دستگیر خواهد شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها