ضرب و شتم یک زباله‌گرد توسط پیمانکار شهرداری فردیس/ ضارب بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب فردیس گفت: شخص ضارب یک فرد زباله گرد به اتهام تشویق اذهان عمومی در این شهرستان بازداشت شد.

ضرب و شتم یک زباله‌گرد توسط پیمانکار شهرداری فردیس/ ضارب بازداشت شد

حسین ناصرخاکی با اعلام جزئیات خبر بازداشت ضارب یک فرد زباله گرد در این شهرستان گفت: در پی انتشار فیلمی که حکایت از ضرب و شتم یک فرد زباله گرد داشت دستور قضایی برای پیگری صحت و سقم این موضوع و شناسایی فرد خاطی صادر شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت خاص مردم شهرستان فردیس در دفاع از حقوق عامه، بلافاصله این فرد که پیمانکار پسماند شهرداری فردیس بود شناسایی و بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه این فرد از جنبه عمومی به اتهام تشویق اذهان عمومی هم اکنون در بازداشت به سر می برد متذکر شد: جنبه خصوصی این جرم می تواند با اعلام شکایت فرد مورد ضرب و شتم قرار گرفته به جریان بیفتد.

وی اضافه کرد: البته این شخص با توجه به برانگیخته شدن حساسیت عمومی مردم شهرستان با انتشار فیلمی از اقدام خود ابراز ندامت کرده و از فرد زباله گرد عذرخواهی کرده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • داریوش
    0

    واقعا شهرداری ها درشان جمهوری اسلامی نیستند در اکثر شهر ها رشوه میگیرن تا کار مردم را راه بیندازند در محیط های ویلایی اجازه ساخت آپارتمان می دهند وباعث آزار ساکنین میشن هر چند وقت یکبار هم مامورین شهرداری کارگر و مظلومین بیچاره را به بهانه مثلا دست فروشی کتک میزنند بله قانون هم خوب است ولی رحم هم خداوند در دل انسان ها قرار داده!

    نظرات شما -
    • حق گو
      0

      اون شهردار رو کی منصوب کرده ؟ ما سطوح پایین را می بینیم . آب از سر چشمه آلوده است .

  • ناشناس
    0

    قاضی دادگاه ،مأمور نیروی انتظامی با خانم افغانستانی.نماینده مجلس.پیمانکار شهرداری،واقعأ چه خبره وقتش نیست یه فکری کرد خشونت وسوء استفاده از مقام داره بیداد میکنه ،در یک کلام سیستم اداره کشورنا کارآمد است

  • سیلی بزن بعد تکذیب کن
    0

    سیلی زدن عادی شده دیگه . هر کسی فراخور خودش داره به زیر دستش سیلی میزنه

  • سعید
    0

    بنده خود شاهدتعقیب وگریز پیمانکار پسماندباخودرو ویه بنده خدا که ضایعات جمع میکرد بودم که در محور کمربندی قرچک باعث تصادف شدید وانت ضایعاتی بودکه بایک کامیون درحال دور زدن اتفاق افتاد وخودرو پیمانکار ازصحنه فرارکرد وامثال این اعمال...سعید واقعا هرکسی دراین کشور برای خودش قانونه

  • علی
    0

    بابا بی مغز ها چرا مخازن زباله رو جوری طراحی نمیکنید که سربسته باشه و از کف تخلیه بشه تا هر کسی سر نکنه توش و بوی گند هم ازش بیرون نزنه؟

  • رسول
    0

    تشویق اذهان عمومی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها