مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز:

عوارض آزادراه کرج - قزوین ۴۰۰ تومان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: دوربین‌های ثبت عوارض تنها در مسیرهایی که تردد برون شهری محاسبه می‌شود نصب شده و مردم  نباید نگران پرداخت عوارض در داخل شهر باشند.

عوارض آزادراه کرج - قزوین ۴۰۰ تومان است

گودرز محمودی با اشاره به اینکه همه کسانی که از سطح آزاد راه‌های کشور استفاده می‌کنند ملزم به پرداخت عوارض هستند، اظهار کرد: در آزادراه کرج - قزوین قبلاً گیت گذاشته شده بود و عوارض خودروها از طریق فرد مستقر در دکه گرفته می‌شد ولی مدتی است این گیت برداشته شده و عوارض خودروها به صورت الکترونیکی و از طریق دوربین لحاظ می‌شود.

وی ادامه داد: عوارض تردد از کرج به سمت قزوین ۴۰۰ تومان است و برای کسانی که بومی استان هستند و ممکن است در روز چند بار از این مسیر عبور کنند هم تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.

محمودی توضیح داد: اگر تعداد تردد خودرویی در طول یک ماه بیش از ۴۰ مورد باشد، از میزان عوارض پرداختی حدود ۳۰ درصد به صورت خودکار کسر خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: دوربین‌های ثبت عوارض تنها در مسیرهایی که تردد برون شهری محاسبه می‌شود نصب شده و مردم نباید نگران پرداخت عوارض در داخل شهر باشند.

وی ادامه داد: اعمال تخفیف ۳۰ درصدی برای خودروهای پرتردد هم به این خاطر بوده که افراد بومی استان‌ها به واسطه استفاده مستمر از مسیر آزادراهی متضرر نشوند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها