تعمیر و احداث ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: با مشارکت سازمان بسیج سازندگی تعمیر، خرید و احداث ۱۵۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های مددجویان زیر پوشش این نهاد صورت می‌گیرد.

تعمیر و احداث ۱۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان البرزی

محمد محمدی در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با سازمان بسیج سازندگی این استان اظهار کرد: باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به محرومان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای خدمت‌رسان به محرومان وجود دارد که باید با هم‌افزایی هم در این راستا گام برداشته شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به تفاهم‌نامه امضاشده تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه سازمان بسیج سازندگی با مشارکت کمیته امداد اقدام به تعمیر، خرید و احداث ۱۵۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های مددجویان زیر پوشش این نهاد می‌کند.

وی با بیان اینکه در این راستا ۱۲۵ مورد تعمیرات انجام می‌شود و ۲۵ مورد کمک به خرید و احداث واحدهای مسکونی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند ادامه یابد و بتوانیم این اقدام خداپسندانه را گسترش دهیم.

بسیج در خط مقدم مبارزه با محرومیت

محمدی با بیان اینکه در این راستا با معرفی کمیته امداد و پرداخت سهم ۷۰ درصدی، سازمان بسیج سازندگی اقدامات خود را آغاز می‌کند، گفت: این تفاهم‌نامه می‌تواند نمونه خوبی برای دیگر ارگان‌ها و نهادها باشد.

وی اظهار کرد: بسیج به ویژه بسیج سازندگی همواره در خط مقدم مبارزه با محرومیت بوده و اقدامات بسیار مؤثری را در این راستا انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز متذکر شد: اگر در تمامی امور خدمت به مردم را مد نظر قرار دهیم بدون شک می‌توانیم اقدامات بسیار مطلوبی را انجام دهیم.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها