عضویت ۴۹۰ مشترک در سامانه هشدار پلیس البرز

رئیس پلیس پیشگیری البرز از عضویت ۴۹۰ مشترک درسامانه هشدار الکترونیک

عضویت ۴۹۰ مشترک در سامانه هشدار پلیس البرز

مها سامانه اطلاع رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمند است که به صورت ۲۴ ساعته با کمک حسگرهای حرکتی لرزشی و غیره هر نوع تهدید مانند سرقت و زورگیری را در زمان حضور یا عدم حضور مالک به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می کند و به محض دریافت هشدار الکترونیکی صحت احراز و درکمترین زمان به مالک و مبادی امدادی از جمله پلیس اطلاع رسانی می نماید.

سرهنگ ایرج جنتی روز یکشنبه گفت: اکنون از مجموع عضویت در سامانه مها بیش از ۲۳ مورد مربوط به واحدهای مسکونی است که برای پیشگیری از سرقت و جرایم دیگر نیز متصل شده اند.

وی اضافه کرد: راه اندازی سامانه مها برای حفظ امنیت اماکن تجاری، ساختمان های اداری، مناطق مسکونی در ایام مختلف سال به ویژه روزهای تعطیل و یا در مواقعی که ساکنان در محل حضور ندارند، محقق شده است.
جنتی خاطرنشان کرد که در صورت بروز سرقت در مکان هایی که متعلق به مشترکان مرکز هشدار الکترونیک هستند، توسط حسگرهای حرکتی این رخداد به سامانه مها اعلام می شود و در ادامه با به صدا درآمدن آژیرهای خطر بلافاصله واحدهای گشتی پلیس به محل اعزام می شوند.
رییس پلیس پیشگیری البرز افزود : امکان بهره مندی از بسترهای پشتیان در راستای بالا بردن امنیت مشترکان، کنترل و مراقبت شبانه روزی از اماکن در تمامی طول سال، قابلیت پشتیبانی نامحدود مشترکین و نظارت دائمی بر عملکرد سیستم از جمله مزایای این مرکز است.

وی بیان داشت: افراد متقاضی با مراجعه حضوری و یا برقراری تماس تلفنی با مرکز هشدار الکترونیک استان البرزمی توانند فرم اولیه ثبت نام را دریافت کنند و کارشناسان با حضور در محل هزینه ،محل نصب، سیستم ها را نیز مشخص کنند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها