طلب ۱۰۰ میلیاردتومانی شرکت برق استان البرز از مشترکان

طلب ۱۰۰ میلیاردتومانی شرکت برق استان البرز از مشترکان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ناصر اسکندری در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در اداره برق استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان البرز به عنوان سومین شرکت بزرگ در کشور در زمینه خدمات‌رسانی است، اظهار داشت : به سبب اینکه استان جدیدالتاسیس است باید شاخص‌های متناسب با توسعه استان تنظیم شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با بیان اینکه یکی از هدف‌های شرکت، بهبود شاخص‌های خدمت‌رسانی است، افزود: برق شهرستان فردیس به سبب خدمت‌رسانی بهتر از برق کرج جدا شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق البرز چند طرح اصلی دارد، گفت: طرح موسوم به فهم کنتور است که به صورت هوشمند میزان مصرف برق را اندازه‌گیری می‌کند.

اسکندری با بیان اینکه با وجود این کنتور دیگر نیاز به مراجعه حضوری ماموران به محل مشترکین نیست، ادامه داد: با این طرح ارتباط مشترکین و شرکت برق 2 طرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه با نصب این کنتورها امکان مدیریت روی آن‌ها به‌وجود می‌آید، اضافه کرد: در سال جاری به عنوان پایلوت 10 هزار کنتور هوشمند در استان نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با اشاره به اینکه توسعه و پایش شبکه از دیگر اهداف شرکت است، ادامه داد: شبکه باید متناسب با شرایط استان البرز توسعه یابد.

اسکندری با بیان اینکه در حوزه شرکت توزیع به دنبال کاهش تلفات انرژی هستیم، ادامه داد: 13 هزار کیلومتر طول شبکه برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با اشاره به اینکه بخش صنعت استان، 30 درصد برق مصرف می‌کند، اظهار داشت: برای مصارف غیرمجاز شرکت برق با یک موسسه حقوقی قرارداد بسته است که به ازای هر مصرف غیرمجاز یک پرونده حقوقی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 5.5 میلیارد کیلووات ساعت برق مصرف شده است، افزود: در سالی جاری این میزان 7 درصد افزایش یافته است.

اسکندری با اشاره به اینکه پست برق 400 کیلوواتی در سفر رئیس‌جمهور به استان برای اشتهارد تصویب شده است، بیان کرد: استان البرز دومین اسنان مواجه با انبوه مسکن مهر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با بیان اینکه شرکت برق بیش از 100 میلیارد تومان مطالبه از مشترکین دارد، اظهار داشت: 26 درصد مطالبات از مشترکین خانوار، 12 درصد تجاری، 56 درصد مشترکین خاص، 8 درصد صنعت، 4 درصد کشاورزی و 8 درصد عمومی است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها