سه نکته که قبل از سرمایه گذاری در رمز ارزها باید بدانید

بسته به وضعیت مالی و اشتیاق شما به ریسک سرمایه‌گذاری، ممکن است رمزارز‌ سرمایه گذاری مناسبی نباشد

سه نکته که قبل از سرمایه گذاری در رمز ارزها باید بدانید

سارا راتنر (Sara Rathner) کارشناس شرکت خدمات مالی نِردوالت (NerdWallet) برای خبرگزاری آسوشیتدپرس مطلبی آموزشی در مورد سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها نوشته است که برگردان آن را می‌خوانید:

سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها هر چند پس از مواجه با اخبار آن و صحبت با دوستان، وسوسه‌انگیز به نظر برسد و با چند بار لمس صفحه نمایش گوشی هوشمند تلفن همراه به سادگی امکان‌پذیر باشد ولی بسته به وضعیت مالی و میزان توان و علاقه شما برای مواجهه با ریسک‌های سرمایه گذاری، شاید نه تنها الان بلکه هرگز برای شما گزینه مناسبی نباشد.

چنان که تایرون راس (Tyrone Ross)، مدیر عامل شرکت اُنرمپ اینوست (Onramp Invest) که از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مشاوره در زمینه سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزهاست می‌گوید: «من فکر نمی‌کنم عموم مردم باید در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری کنند.»

در واقع، مجموعه دارایی‌های مالی و سبد سرمایه‌گذاری‌های یک فرد شبیه یک دسر بستی دارای چند اسکوپ از طعم‌های مختلف به اضافه کمی شکلات است که در بالای همه آنها یک دانه گیلاس به عنوان تزئین قرار گرفته است. این گیلاس همان رمزارزها هستند که بخش کوچکی از مجموع دسر بستنی را تشکیل می‌دهد و به طور طبیعی بسیاری از علاقمندان به این نوع دسر هم از آن خوششان نمی‌آید.

پس قبل از این که به سراغ گیلاس بروید، ابتدا باید بقیه دسر خود را و یا به تعبیر دیگر یک بنیان قوی مالی ایجاد کنید و پیش از انتخاب تزئین دسر خود نیز باید همه چیز را به خوبی در مورد آن یاد بگیرید و بدانید.

منبع: یورو نیوز

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • جهشی بزرگ
    0

    پیش فروش مسکن یا خودرو یا سهام یک شرکت و کارخونه تازه تاسیس رو دیدین ؟ اونهایی که میخرن ده سال بعد خیلی پولدار میشن . از کساییکه 9 سال بعدش سهام رو میخرن خیلی خیلی جلوتر هستن و پولدارتر هستن . بازار ارزدیجیتال هم اینجوریه . کساییکه 9 سال قبل بیت کوین خریده بودن الانه ثروتمند هستن اونهایی که 4 سال قبل دوجکوین خریده بودن الانه ثروتمند هستن . کسانیکه که الان وارد بشن و ارزهای زیر یک دلار رو بخرن ده سال دیگه ثروتمند میشن . البته باید جزو 40 ارز اول مارکت باشه نه اینکه در رتبه 999 یا پایین تر باشه . خلاصه کلام آینده برای این علم است . نمیشه متوقفش کرد . فقط 290 میلیون از 7.3 میلیارد جمعیت زمین واردش شدن . اگر این 290 میلیون برسه به یک میلیارد ببین قیمتها چی میشه . تازه . تازه دلار هم مدام هر ماه چند صد تومن تو ایران میره بالا . تووووووووووووپ

  • دن کیشوت
    0

    برادران سپاه این نکات را حتماً مد نظر قرار دهند.

  • ص _ ن
    0

    رمز ارز = مساوی با قمار پنهان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها