بیت کوین؛ سرمایه‌گذاری خطرناک/افق تاریک پیش‌روی ارز دیجیتال

قیمت بیت‌کوین که تحت عنوان یک پول دیجیتال مشهور است، طی یکسال اخیر رشد شتابانی را تجربه کرده است؛کارشناسان معتقدند افقی بسیار تاریک در پیش چشم فعالان این بازار قرار دارد.

بیت کوین؛ سرمایه‌گذاری خطرناک/افق تاریک پیش‌روی ارز دیجیتال

به گزارش خبر فوری به نقل از مهر، رضا غلامی، کارشناس اقتصادی در مقاله ای به تحلیل ریسک های ناشی از سرمایه گذاری در ارز دیجیتالی، بیت کوین، پرداخته است. متن کامل این مقاله از نظر گرامی تان می گذرد:

قیمت بیت‌کوین که تحت عنوان یک پول دیجیتال مشهور است، طی یکسال اخیر رشد شتابانی را تجربه کرده است بطوریکه قیمت هر واحد آن طی ۱۱ ماه گذشته بیش از ۵ برابر افزایش یافته و از حدود ۱۱۳۰ دلار در ژانویه ۲۰۱۷ به حدود ۵۹۰۰ دلار در روزهای اخیر (اواخر اکتبر ۲۰۱۷) رسیده است. این در حالی است که برخی پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت این به اصطلاح پول الکترونیکی با همین روند رشد کرده و در کانال ۱۰ هزار دلار و یا حتی ۲۵ هزار دلار قرار خواهد گرفت. باتوجه به رشد غیرمنطقی این پول، احتمال می‌رود که افرادی تمایل به سرمایه‌گذاری در آن را داشته و اقدام به خرید نمایند. به همین دلیل این نوشته باختصار برخی نکات نگران‌کننده سرمایه‌گذاری در این پول را متذکر می‌شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها