جزییات کامل اختلاس ۶ میلیارد یورویی ۸ مدیر نفتی احمدی نژاد به روایت یک فعال سیاسی

یک فعال سیاسی که خودش ادعا می‌کند پیشتر در دفاتر یکی از مدیران متهم به اختلاس فعالیت می‌کردن علیه آن‌ها دست به افشاگری زد.

جزییات کامل اختلاس ۶ میلیارد یورویی ۸ مدیر نفتی احمدی نژاد به روایت یک فعال سیاسی

صبا آذر پیک، فعال‌سیاسی از نخستین افرادی بود که علیه مدیران پتروشیمی دست‌ به افشاگری زد.

وی در توییتر خود نوشت: دفتر دبی و شانگهاى پتروشيمى؛ ‏سردار قاسمى وزير نفت دولت احمدى نژاد پشت سايه‎ #خلجی_شیخ‌الاسلامی پنهان نشويد. آنها⁩ نوک كوه يخ هستند و نبايد با⁧ #فريب_افكارعمومى⁩ از پاسخگویی در قبال دزدی شركت ها و فرزندان مديران نفتى شما در شانگهاى و دبى شانه خالی کنید.

وی معتقد است: ‏خانم شيخ الاسلامى با شركتش فقط يک نفر از ١٥ نفرست؛ ‏6ميليارد و 600 ميليون يورو رقم اختلاس كل تيم ١٥ نفره ست ‏كه رقم دزدی شيخ الاسلامى ٣١٨ميليارد ريال بوده ‏دزدان بزرگ، اعضای شركت بازرگانى پتروشيمى، فرزندانشان و افرادى از #شركت_سپانير هستند.

او ادعا می‌کند: شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم سپاه از چه طریق با مرجان شیخ الاسلامی آل آقا مرتبط شده و خ.ع که از طرف شرکت با شیخ الاسلامی شریک کاری بوده چه کسی است و چرا نامش در بین 14 متهم نیست؟ خ.ع متهم پانزدهم از شرکت سپانير کیست که نامش مخفی مانده است؟

متهمان به عنوان مدیران شرکت از خریداران خارجی مبالغ کلان به نفع خود دریافت و به بهانه دور زدن تحریم‌ها شرکت هایی را در خارج از کشور تاسیس و پول آن را به حساب خود انتقال می‌دادند.

اولین متهمان مدیران شرکت بازرگانی پتروشیمی زیرمجموعه وزارت نفت هستند که محصولات پتروشیمی را بازاریابی و درصدهای نجومی دریافت کردند.

رضا حمزه لو ( 7 میلیارد و 65 هزار یورو) درصدی از خرید و فروش را به عنوان حق دلالی دریافت می‌کرد. حمزه لو طی نامه ای به مدیران عامل PCC دبی و پتروشیمی شانگهای پول را به حساب آنها می ریخته در صورتی که این شرکت جزء شرکت های تحریمی نبوده.

شیرعلی (8 میلیون دلار) پورسانت خود را از آقای اسحاق می‌گرفته که این پول ها را به حساب پسر خود در خارج از کشور واریز می‌کرده است. مجموعا 7-8 میلیون دلار دریافت کرده است اما بخش بیشتر کار به نام پسرش جواد شیرعلی اعم از اخذ شماره حساب، اعلام شماره حساب و مذاکرات با شرکت های خارجی توسط او انجام شده است.

اعترافات احمدیان علیه شیرعلی به شرح زیر است: از سال 84 به مبلغ 1 میلیون دلار، هر تن 3 دلار از شرکت ایزه، هر تن 3 دلار از شرکت لنکوور و در سال بعد هر تن 5 دلار و خرید کشتی به مبلغ 9.5 میلیون دلار که متعلق به پسر ایشان است دریافت کرده .شیرعلی میگفت در ایران سرمایه گذاری نمی کنم که همکاران متوجه کسب و کار ما ‌شوند. باید فقط 1000 متر زمین داشته باشید و هیچکس کسب و درآمد وی را متوجه نشود.اعتراف شیرعلی علیه احمدیان: نیمی به حساب محمود احمدیان پرداخت می‌شد. طبق آخرین اطلاعاتی که پسرم داده است مبلغ 7 میلیون دلار انتقال داده شده که 3 میلیون از این مبلغ باید به من داده می‌شد. هر آنچه گرفته می‌شد به پسر احمدیان یعنی محمود احمدیان باید داده می‌شد.

به حساب شرکت پتروشیمی شانگهای 1 میلیون و 65 هزار یورو واریز شده است.

مبلغ 5 میلیون یورو از طریق انتقال به شرکت PCC دبی؛ معصومه دُری معاون مدیرعامل شرکت پتروشیمی در دبی بوده که پس از حصول مطالبات شرکت از مشتریان خارجی با هماهنگی ارزهای حاصله را به حساب غیر مرتبط واریز نموده و شرکت های مذکور ارز را با منشا داخلی خریداری کرده و به حساب شرکت پتروشیمی واریز کرده اند.

تفاوت نرخ ارز یورویی اعلامی از بانک مرکزی و نرخ وجه یورویی دوبی در آینده حتی مورد اعتراض مدیران عامل صورت گرفته و مشاجراتی بین آقای احمدیان برای واریز وجوه نقدی به حساب خود صورت گرفته است که معادل 78 میلیون و 968 هزار یورو بوده است که آقای احمدیان این مبلغ را 17 میلیون و 528 هزار یورو اعلام کرده.

وجوه ارزی دلاری که از حساب میتینگ کومار به حساب شرکت بازرگانی پتروشیمی دبی واریز شده است مبلغ 60 میلیارد و 42 میلیون 536 هزار و 45 ریال بوده است.

آذر پیک اما مدعی است: واریزی هایی که شرکت های هایزر بابت محصولات پتروشیمی انجام داده مبلغ 63 میلیارد و 66 میلیون و 773 هزار و 45 ریال بوده.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 69
  • مراد بیگ
    0

    احمدی نژاد که سالم بود این شد / دوران روحانی چه شود ؟

    نظرات شما -
    • رستم زاده
      0

      احمدی نژاد از اول هم سالم نبود. البته روحانی هم سالم نیست اما خیلی از مشکلاتی که امروز داریم ثمره بی قانونی های دوران احمدی نژاده

    • حسین طرفی
      0

      احمدي نژاد پاک پاکه مردم ایران باورش دارن بیشترین خدمت به فقیر در دوران احمدی نژاد صورت گرفت

    • مردم
      0

      معنی سالم رو نمیدونستیم که به لطف شما چپاولگرها فهمیدیم!!!!!!!!!!!!!

    • معین
      0

      من میدونم چی میکشی.... ولی نگران نباش.... با این کامنتی که دادی، مواجب شما سر ماه واریز خواهد شد... ای جیره خوار چاپلوس

  • سید علی موسوی
    0

    واقعا قدر این ملتو که با دیدن اینهمه مفاسد پای انقلابشون وایسادنو باید دونست همون طبقه متدین وحلال خور ولی حیف که اتش شهوتو قدرته یه مشت افرادی که قلبا هیچ دلبستگی به نظام ندارن فقط دنباله روزنه هایی هستن که با رانت جیبشان را پر کنند ودر خلوتشان به شهدا و کسانی که ایثار کردن برای اهدف متعالی انقلاب که همانا بسط عدالت درجامعه بود ریشخند بزنند ولی انها نمیدانند که بازنده اصلی انها هستن که زندگی ابدی را به چند صبایی خوشگذرانی در این دنیای فانی فروخته اند . فقط متاسفم از اینکه ارزشها عوض شده وقتی یک مختلس دزد در ادارات وبانکها برای خودشان جولان میدهند کسانی هستند که برای دریافت دوملیون وام انواع تحقیرها رو میشوند اخرم عطایش را به لقایش میبخشند

    نظرات شما -
    • معین
      0

      اقای موسوی ؛ چقدر شما ساده ای... الان به من دو تا پیام نشون بده که کسی دلش به حال انقلاب سوخته باشه... مدرم منجمله خود شما به فکر شکم زن و بچه هستی،،، فاسد ابهت انقلاب را از بین بردند....

  • ئیلان
    0

    احمدی نژاد پاکه پاکه.....جانم فدایش میکنم ....هرگونه توطئه علیه خادم محکوم به شکست هست

    نظرات شما -
    • مش سعید
      0

      الان هر فسادی در دوران خاتمی و یاروحانی پیدا شده که همین شما جماعت دنباله رو به نام دولت و خود آنها زدین!! احتمالا فقط احمدی نژاد هست که تا کابینه دولتش فاسد یا متهم به فساد هستند خودش پاکه پاکه!!!

    • محمد
      0

      چه پاکی هست که انواع دزدی ها و اختلاس ها مربوط به دوران ایشان هست پس اگر ناپاک می بود چه می شد هر چند که بالاتر از سیاهی رنگی نیست !!

    • امین
      0

      شما چقدرکوفت کرده اید که جان فداشدید

    • یه نفر
      0

      پرونده پاکیهاش هنوز تو روزنامه ها و پیش خبرنگارها و خیلیهای دیگه هست آشکار و روشن ...از دکل نفتی تا حسابهای بانکیش تو خارج!!!!!!!!!!!!

  • محمد
    0

    دزدی و غارت بیت المال سکه رایج کشور شده دزدها یکی دو تا نیستند و با اعدام یکی دو تا مشکل حل نمی شود افشای روزانه دزدی ها هم جز نمک بر زخم مردم خاصیت چندانی ندارد اینکه گفته شود مال گذشته و دوره احمدی نژاد است این هم خاصیتی ندارد مردم می فهمند

    نظرات شما -
    • داریوش رضاپور
      0

      وقتی عبدالمالک ریگی روتوآسمان میگیرن چطورنمیتونن با باندهای مافیایی واخلال گران اقتصادی که درداخل کشورهستند و ملت رومنفجر کردن مبارزه کنن عامل تمام بدبختی های اقتصادی ضعف شدید دولت است که درحال حاضرهم مملکت خودبه خودداره میچرخه

  • صادق
    0

    احمدی نژاد مرد و پاک پاک این هم مثل قضیه اختلاس بانک سرمایه که گفتند وزیر دولت احمدی نژاد بعد رو شده تو دوره روحانی بعد از وزارت وزیر در دولت خادم صورت گرفته این هم ته تهش در میاد رو سیاهیش میمونهبه .....

    نظرات شما -
    • مردم
      0

      آره...خوب 700میلیون دلاری که برای بیکاری جوانان چینی داد یا اون پولی که برای تشکیل دانشگاه گذاشت تو جیبش و دکلهای نفتی و18 کامیون شمش طلا و.... همه و همه نشانه پاکیه!!!!!!

  • ali2
    0

    در دوره احمدی نژاد با این همه دزدی که شما میفرمائید کرده دلار 2یا سه هزارتومن بود ببینید روحانی و باندش چیکار کردن که دلار سیزده چهارده تومنه

    نظرات شما -
    • Ali
      0

      تو دوره احمدی نژادم دلار از ۹۰۰ تومن رسید به ۳۴۰۰ یعنی تقریبا چهار برابر تو دولت روحانیم این اتفاق افتاد هر رئیس جمهوری که بیاد فرقی نمیکنه وضع مردم بدترو بدتر میشه حالا هر دوره باز برید رای بدین

  • محمد
    0

    رابطه همسر مهدی خلجی ضد انقلاب و دشمن قسم خورده ایران و اسلام و همسرش مرجان شیخ الاسلامی با شرکت پتروشیمی و نهادهای انقلابی داخل کشور خیلی عجیب است. بخصوص که گفته میشود این خانم پول ها را به جیب زده و به خارج از کشور فرار کرده. آنوقت مهدی خلجی در تلویزیون های معاند هر شب از اختلاس در ایران حرف میزند. جل الخالق

  • Gh
    0

    به نام اسلام مال مردم خوردن

  • .
    0

    اینا همش مربوط به دستگاه قضایی و دستگاه قانون گذار و روسای جمهور قبل از احمدی‌نژاد میباشد

  • نادر
    0

    خجالت نمی کشید هی احمدی نژاد احمدی نژاد می کنید ؟ بابک زنجانی که زمان هاشمی رشد کرد چسبوندید به احمدی نژاد . این خانم هم که ۶ ؛ ۷ ساله تو‌ دولت روحانی پروار شده و زمان حال حاضر و در دولت روحانی این فساد رخ داده باز هم می گید احمدی نژاد ؟ خودتون یعنی باند دولت از جمله خبرفوری فاسدتر از همه اید .

    نظرات شما -
    • مردم
      0

      همشون سرو ته یک کرباسند اگه شما هم از هرکدوم حمایت میکنی مثل خود هیمنهایی!!!!!!!!!!

  • بهروز
    0

    این اعترافات رامستتدومستدل به قوه قضاییه ارائه کنددرغیراینصورت هیچگونه ارزشی نداردمگر بخواهد درجامعه تشنج ایجادویا هدف دیگری داشته باشدزمان احمدی نژادهرچه بودوضع مردم بهترازحالا بودالبته منظورم یکسال اخیراست،درآن زمان هم صنعت هسته ای برقراربود هم ده تن اورانیوم غنی شده ذخیره داشتیم هم مردم یارانه نقدی به ارزش آن زمان می گرفتندوهم مسکن اجتماعی مهر ایجادتولید وکاروامیدواری به خانه دارشدن درمردم کرده بودهم نرخ دلاروسکه ایده آل نه ولی قابل تحمل بودهمه اینهاناگهان پرید!! شداین که می بینیم دلاردرکانال دوازده هزارتومان ،تورم بالای هشتاددرصدازخودرووتحریم هم که چیزی نگوییم بهتراست حالا به التماس اروپا افتاده ایم شایدلطفی بکنندوبیشترفشارنیاورندآنها هم هر روز یک شرط تحقیرکننده مثل اف ای تی اف وپالرمو می گذارندواین درحالی است که آشکاراعربستان سعودی کانون تروریست را ازاینگونه طرحها معاف می کنند.

    نظرات شما -
    • شهاب
      0

      دوست عزیز خواهشا کمی بیشتر مطالعه بفرمایید وضعیت اقتصادی از همانجایی بد میشود که مسئولین با سیاست های پوپولیستی شون وعده میدن به مردم ، یارانه ،سوبسیدهای متنوع دولت ها همه ی اینها منوط به درآمد های پایدار دولت است اونموقع نفت درآمد پایدارست یا فرارهای مالیاتی?

  • عباس کریمیان
    0

    تنها چیزی که من تو این چند سال متوجه شدم ...تمام دزدیهای گلان مرتبط به ادمهای مهم است ..این جامعه بااین مدیریت .وچه کل وچه جز راه به جایی نمیبرد اب از سرچشمه گل الود است ...باید تمام مدیران درهمه امور .نمایندگان .وقضات و.وکلا ووووو.همه به دور ریخته شوند .وبنای از صفر ساخته شود ..وای به حال من کارگر .که تلفض 6میلیارد واسم سخته ...تف برایین وگیش دزدان ..وفاسدان

  • ذوالقرنین
    0

    سپاه وخاتم الانبیاه بهتره جواب بده که این دزدی ها وفساد ها چرا از تو سپاه بیرون میاد سردار رستم خان

  • احسان
    0

    ربطی به احمدی نژاد نداره صبا آذرپیک هم رانتی دانشجوی دکتری شده و این روزها کاربردش همین دروغ پردازی هاست مرجع رسمی در مورد همه مسائل قوه قضائیه است و معلوم خواهد شد جریان اصلاحات تا کجاها در چه پرونده هایی نقش داره وضع سیاه امور معیشتی مردم نتیجه تَکرار است

  • سعید
    0

    اصلأ تمام مشکلات و مفاسد بشر از ازل تا ابد تقصیر احمدینژاد شما هم رور نزنین با این فرافکنی ها نمیتونید تنها خادم مردم رو خراب کنید درود بر احمدی نژاد

    نظرات شما -
    • رضا اسکول
      0

      من بعضی پیامهارا میبینم تعجب میکنم یعنی ادم میتونه اینقدر از نظر دید به مسائل روز گنگ باشه واقعا باز کسانی هستند که احمدی نژاد را بخوان

  • محمد نوری
    0

    نمیدانم این ظلم را خدا چرا قبول میکند در عرض این دو سال همه مال منالم یک چهارم شده بهمن ۹۶ ماشین زیر پایم را فروختم دادم به بده هیم فکر کردم یه ماه دیکه میخرم چرا بهره بدم تا بحال نتونستم بخرم ماشینی که فروختم ۵۰ میلیون الان سیصد میلیون شده مسئولین با چه وجدان میخوان جواب بدن

  • م. گل
    0

    سلام کاش میشد دست دزدها و دزدی رو از کشور قطع کرد. ????

  • ناشناس
    0

    به تصویر پوستر تبلیغاتی خانم مرجان شیخ‌الاسلامی که در انتخابات مجلس سال ۷۸ در فضای مجازی منتشر شده توجه کنید خاتمی را تنها نخواهم گذاشت ....

  • خسرو
    0

    بخورید مال این ملت ستمدیده خیلی خوب جواب خون شهدا را دادید ننگتون باد حرا درحرام

  • یازهرا
    0

    صدرحمت به احمدی نژاد این دولت دست همه مفسدان را از پشت بسته وتخت گاز میرود ومخورد میبرد

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      شما تحریمیها بنیانگذار این اختلاسها بودید حالا این دولت هم پیرو سبک شماست!!!!!!!!!!

  • نام
    0

    متاسفانه من نمیگم همه ولی پای خیلی از سرداران در دزدی در میان است ولی چه فایده نمیتونن باهاشون بر خورد کنند ملت هم مثل کبک سر به زیر برف کردن دادگاه هم نمایش است

  • علیمحمد ز
    0

    وقتی شفافسازی وبحث نباشه زمینه همه جوردزدی و فسادوناجوریه وباانهمه کارهایی که درگذشته شده چیزهای ناجور که توسط دیگری شده نگاه فقط میشه واگرحتی رهبری نیزبااینهمه زمینه های گوناگون حرفهای خوب میتواندبزند کارعجیبی نشده واگرخودهم بودبایدگفت همین بود که بنظر بخاطرهمینها هم این اشکالات موجب شده وکسی جلوترمعصوم که نبوده

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      خدایی خودت یه بار بخون ببین فهمیدی چی نوشتی؟!!!!

  • بینام
    0

    تعلل در برخورد قاطعانه که مایه عبرت سایرین گردد ایران الان درشرایط اضطرار است باعث دلسردی مردم ونفس جمهوری اسلامی را به طور قطع خواهد برید

  • کیوانی
    0

    خدایا چکار کنیم از این همه ظلم و فساد اونوقت من مثلا مهندس با 10 سال سابقه کار تو عسلویه که حتی سازمان خون هم خونت رو نمیگیره میگه سرب و آلودگی داره و فشار خون و دوری 23 روزه از خانواده که بارها زندگیم در آستانه فروپاشی بوده به خاطر این شرایط کار باید در حسرت خرید یه آپارتمان 80 یا 90 متری تو شهرستان بمونم و همیشه شرمنده خانواده ام باشم نمیدون مچرا خون اینهمه شهیدعزیز که برای اعتلای پرچم ایران جان دادند دامنشون رو نمیگیره کاش زودتر قیامت میشد، خسته شدیم دیگه خداوکیلی هر ورز خبرای نا امید کننده دزدی وفساد و ویلای لواسان و ...

  • پارسا
    0

    هردم ازاین باغ .......میرسد

  • پارسا
    0

    میخواستم حساب کنم ماشین حساب هنگ کرد ۶ملیارد یرو ۱۵۰۰۰تومنی چقدر میشه فقط واسه دونستن یک ملیون یرو میشه۱۵ملیارد تومان مثل آب خوردن پولای این مردم رو میخورن اونوقت ما برای ۱,ملیون بانک آنقدر میدونمون که آخرش بیخیالش بشیم

  • کیوان
    0

    با این وضعیت فقط باید بگیم لبیک یا احمدی‌نژاد

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      اینقدر بگو تا شبیه خودش بشی!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • فدایی رهبر
    0

    هر جا حرفی از فساد و دزدی هست نام محمود میدرخشد.حالا احمدی نژادیا منکر میشن .ی اقتصاد دان بزرگ گفت احمدی نژاد تو دوره ۸ ساله ریاست جمهوریش ۸۰ سال ایرانو انداخت عقب.شما احمدی نژادیا دلتونو ب ۴۵ تومن خوش کنید.استارت گرونی و بدبختی از دولت ناپاک محمود شروع شد.خدا ازش نگذره ک باعث فساد شد

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      اگه احمدی نژاد ۸۰ سال انداخت عقب روحانی ۸۰۰ سال انداخت عقب‌خدا از شماها نگذره که فک کردین مردم توی رفاه دارن زندگی میکنن.سرتو از برف در بیار کبک انسات نما

    • کاربر ناشناس
      0

      ماشا الله محمود آقا دولت پاکت به اندازه ی ۳۰ سال قبل خدمت کرد در خروج ثروت ...هاله ی نور ه نور ...

    • مردم
      0

      بنیانگذار اختلاس مدل بالا سبک خود محمود بود اصلا منتها مردم فقط به سنار یارانه احمدی فریب خوردن و میخورن....

  • یزدان
    0

    بیچاره این مردم ایران امیدواریم قوه قضائیه با اقتدار عمل کنه

  • فدایی رهبر
    0

    هر جا حرفی از فساد و دزدی هست نام محمود میدرخشد.حالا احمدی نژادیا منکر میشن .ی اقتصاد دان بزرگ گفت احمدی نژاد تو دوره ۸ ساله ریاست جمهوریش ۸۰ سال ایرانو انداخت عقب.شما احمدی نژادیا دلتونو ب ۴۵ تومن خوش کنید.استارت گرونی و بدبختی از دولت ناپاک محمود شروع شد.خدا ازش نگذره ک باعث فساد شد

  • علی
    0

    دولت پاک !!!طرفداران ونهادهای مدافع ایشان چه جوابی دارند ؟؟؟؟

  • علیرضا حسین خانی
    0

    خبر اختلاس رو که دیدم خیلی باعث تعجبم نشد چون دیگه دزدی و اختلاس شده بخشی از فرهنگ مدیران دولتی،خصولتی(به استثنا عده ای قلیل)شاید خیلی ها خبر نداشته باشید و حتما عده ای شنیدن و دیدن که مبلغ اختلاس شده کلاس واسه ی عده ای ،اما چیزی که واسه من خیلی خیلی عجیبه این نوع برخورد مردم هست نمونه اش همین چند تا نظری که همین جا هست.موضوع اختلاس و برباد رفتن سرمایه های ملی هست اما یکی میگه احمدی نژاد،یکی دیگه میگه روحانی ،،دوستان تا کی میخواهید ظاهر رو ببینید بخدا قسم که احمدی نژاد و روحانی و خاتمی و...همه و همه یکی هستند و هیچ فرقی در اصل با هم ندارن هر جا منافع شون ایجاد کنه اون جا به همون شکل و مدل میشن،نمونه اش این خانم سال ۷۸با پرچم اصلاحات وارد شد و چهار سال بعد مثل افتاب پرست رنگ عوض کرد با پرچم اصولگرایی و در لیست اصولگرایان قرار داد خودشو.مشکل مملکت ما از نبود قانون جامع و بدربخور هست مشکل اونجاست که صنعت خودرو انحصار دولت هست و بعد خود دولت هم قرار بر اون صنعت نظارت و بازرسی و...بکنه تا حق مصرف کننده پایمال نشه چطوری همچین چیزی امکان داره(صنعت خودرو نمونه و مثال گرفتم)من سازنده یک محصول باشم خودمم برای خودم بازرس تعیین کنم.از بالا تا پایین این مملکت از قانون اساسی گرفته تا قوانین ریز و کوچک شورای محله و....باید بازنگری اساسی بشه،باید بساط این باند و باند بازی و فامیل و اقازاده بازی جمع بشه ،،ول کنید این اسطوره سازی ها رو کارمون شده بشینیم توی خونه و محل کار و ی بت به اسم احمدی نژاد،خاتمی،روحانی،موسوی و....درست کنیم هی توی سرو کله هم بزنیم که بت من بهتر و فشنگتر از بت تو هس.زمان انتخاباتم صف اول وایسیم و دو روز بعدم اه و ناله که ندارم و چه و چه،ی بار همه با هم متحد بشیم روی ی اصل و جای شعار دادن و با هم بحث کردن بکنیم این ریشه های ظلم رو.حرف من براندازی نظام نیست و عقیده ای هم به براندازی و براندازن ندارم اما،بسه دیگه خسته امون کردید از دنیا و زندگی بسکی دزدیدن و بردن و ی عده ای هم مدام سر گروه و جریان و خط فکری وتعصب کورشون هی تو سر هم زدن که تقصیر بت شما بود و بت ما بهتر بود،گناه امثال شماها بیشتر از اون دزدا هست ،وقتی توی ی خونه دزد میاد ،اهالی اون خونه دزد رو میگیرن و از خجالتش در میان یا با هم جرو بحث میکنن که تو در رو قفل نکردی و اون یکی میگه تو دیوار رو کوتاه ساختی و من گفتم بلند بساز.....خوب وقتی اینطوره اقا دزد فرار که نمیکنه تازه میفهمه چه جای خوبی هس اینجا خودش که میبره هیچ ادرسم میده به بقیه دزدا،بدبختی این مملکت همینه و بس ،ما مردم معمولی جامعه که هیچ نفعی چه مادی و چه معنوی از این گروهها و دسته های سیاسی نمیبریم بخاطر تعصبمون روی ی ادم یا ی جریان فکری اینطوری به هم چنگ و دندون نشون میدیم پس ببین اونایی که منافع شون در گرو حفظ این گروها و دسته ها هست چه کارا که نمیکنن و خود ریس و وکیل این جریانات که دیگه وا ویلا....امروز هم نتیجه اش شده این اختلاس ها و دزدی هاو نابودی ایران به دست خودمون.من که به سهم خودم نمیگذرم از باعث وبانی این وضع ،مشکل این مملکت گندیدن نمک هس میدونید چرا چون نمکش نمک اصل و طبیعی نبود و ناخالصی و صنعتی و دست ساز بود.

    نظرات شما -
    • مردم
      0

      کاش همه مثل شما از مغزشون استفاده کنن و بفهمن....حرفهات درسته

    • معین
      0

      ......... کامنت بالایی طولانی هست ولی حتما بخوانید. واقعاً حرف حساب زده. مشخصه انسان با سوادی است. مخصوصاً با مثال دزد خونه.... درود بر شما ....................

  • آرش
    0

    درود بر دکتر احمدی نژاد احمدی نژاد واسه رضای خدا کار میکرد و میکنه وای بر مردم ساده لویی که فکر میکنن میتونن به این فرزند ملت، وصله بچسبونن

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      آره جون خودت!!!!!!!!!!!

  • آرش
    0

    درود بر دکتر احمدی نژاد احمدی نژاد واسه رضای خدا کار میکرد و میکنه وای بر مردم ساده لویی که فکر میکنن میتونن به این فرزند ملت، وصله بچسبونن

    نظرات شما -
    • مردم
      0

      چرت نگو...

  • کاربر ناشناس
    0

    خیلی هم باافتخارمینویسن اختلاص ای کاش دیگه حرفی نمیزدین

  • محمود
    0

    باعث تاسفه که هر روز باید خبر یک اختلاس ودزدی جدید را بشنویم اصولگرا یا اصلاح طلب هم فرق نمیکنه همشون به مردم وانقلاب خیانت کردند.از دزد ودغل باز ملولیم وانسانمان آرزوست.هر گوشه را که بلند میکنی بوی تعفنش خفمون میکنه .

  • عطا
    0

    بنده این متن را خواندم ربطی به احمدی نژاد نداشت دردولت روحانی بوده فقط اسم طرف هم نام وزیر کار احمدی نژاد است ضمن اینکه ۶سال ازدولت احمدی نژاد سپری شده هرگندی زده می شود دولت قبل بابا دولت قبل تمام هرچند همه سروته یک کرباس هستند امادولت فعلی ۶سال است که با رکود بعد تورمی که درتاریخ ایران بی نظیر بوده وفساد نهادینه شده آقا گوشت شد۱۴۰ هزارتومان تاکی قابل تحمل نیست بریده ایم سیب زمینی هم نمی توانیم بخوریم از دوروز پیش درمیدان تره بارشهرداری ۱۱۰۰تومن به قیمت سیب زمینی اضافه شده ۲۴۰۰ پنج شنبه ۳۵۰۰درشنبه بس کنید خسته ودرمانده شدیم

  • مردم
    0

    خانه از پایبست ویران است...............!!!!!!!!!!

  • بینام
    0

    نه پدرنه برادرنه خواهراحمدینژاداختلاسگربودندولی برادرروحانی وبرادرجهانگیری ودخترنعمت زاده وزیرروحانی وبرادرزاده عراقچی هم اختلاس کردندبندازیدگردن احمدینژاد

  • اکبر
    0

    رئیس پاک ترین دولت که همه را به دوئل دعوت میکنه تقریبا اکثر اطرافیان درجه یک ایشان یکتنه دارن طرفدارانشون رو رو سفید می کنند. تو رو خدا ببخشید که اینهمه زحمت بهتون میدیم

  • علی
    0

    درود بر شرفت دکتر احمدی نژاد بلاخره تا کی میخواید این ذخیره های انقلاب رو به احمدی نژاد بچسبونید خسته نشدید مردم و چی فرض کردید همین بس که از شما داناترو با سوادترند

  • چه فرقی دارد
    0

    واقعا باید تاسف خورد این ملت بی غیرت شدن فکر میکنند غیرت یعنی باید مواظب ناموث مون باشیم الان باید دفتر ریاست جمهوری با خونه احمدی خرابکار با هم خراب کنیم یعنی چی جنگ اصولگرا اصلاح طلب راه انداختیت یخورده به خودتون بیاید میدونید این ملت دارند از گرسنگی روز به روز ضعیفتر مشوند تا کی تا کجا فقط موندم این فرهنگی که حرفش رو میزنید کجا بدردمون میخوره

  • اربابِِ ملا
    0

    خ.ع برعکس شدهء علی خایه منی است، علی بابای عرب و چهل دزد بغداد ایران را اشغال کردند و بدستور ارباب پوتینش ثروت ملتش را میدزدند... قرآن از پهنا تو کوس اول آخر هر چی ملاس

    نظرات شما -
    • اصغر کفتر باز
      0

      درود به شرافت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها