واریز سود سهام عدالت به دی‌ماه موکول شد

برخلاف وعده‌های مسئولان مبنی بر واریز سود سهام عدالت تا پایان آذرماه، این زمان به دی ماه و شاید تا پایان سال موکول شد.

واریز سود سهام عدالت به دی‌ماه موکول شد

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مرحله نخست سود سهام عدالت تا اواسط دی ماه و نوبت دیگر تا پایان سال به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

این در حالی است که پیش‌تر گفته شده بود مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

گفتنی است وزیر اقتصاد چندی پیش زمان پرداخت سود سهام عدالت را تا پایان آذر ۱۴۰۱ اعلام کردوگفت: بر اساس جزئیاتی که تاکنون منتشر شده، قرار است این سود برای 49 میلیون سهامدار عدالت واریز شود.

سود سهام عدالت سال 1400 برای هر برگ سهام حدود 500 هزار است. این سود احتمالا برای دارندگان سهام یک میلیونی دو برابر یا معادل حدود یک میلیون تومان خواهد بود.

بر همین اساس یک خانواده چهار نفره تا پایان فصل پاییز حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت می‌کنند.

جزئیات پرداخت سودسهام عدالت

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت میزان سود 1401 را دو برابر میزان این سود در سال گذشته اعلام کرد و گفت: در خردادماه شورای عالی بورس، سازمان بورس را مکلف کرد تمهیداتی برای برگزاری مجامع شرکت‌های مذکور بیندیشد. سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی هم مقدمات برگزاری مجامع را انجام دادند و اکنون آمادگی برگزاری هستند.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت ادامه داد: اما نهادی که باید در نهایت مجوز برگزاری یا بازگشایی نمادها را صادر کند شورای عالی بورس است که تاکنون این اقدام را انجام نداده است. امیدواریم این موضوع تا ماه آینده به جمع بندی برسد.

به گفته وی، این‌که مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده بودند بتوانند اقدام به فروش سهام خود کنند هم به تصمیم شورای عالی بورس بستگی دارد.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در مورد سود سال ۱۴۰۰ این سهام نیز گفت: میزان سود سال ۱۴۰۰ دو برابر سال ۱۳۹۹ خواهد بود و اولین مرحله آن در پایان آذرماه پرداخت می‌شود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • موسوی
    3

    ما از این دولت دوساله جز دروغ چیزی نشنیدیم،،،،،، حقوق فرهنگیان هم مث گدا ذره ذره کردن و دو سری دادن الانم رتبه بندیا رو کاری کردن که هیشکی سر در نمیاره اینا دارن چکار می کنن و از کجاش میزنن،،،،، عین گدا که یه لقمه نون بهش میدی یا ده تومن میذاری کف دستش،،، مسولین هم با معلما همین کار و کردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بله‌درست‌گفتی‌کار‌دولت‌دروغ‌و‌تگذیب‌دروغ‌‌است‌
      اگر‌دقت‌کنیم‌بیشتر‌وعده‌این‌دولت‌‌پوچ‌در‌میاد‌یا‌چند‌
      ماه‌به‌جلو‌می‌اندازد‌اصلا‌به‌هیچ‌چیز‌اینها‌قابل‌اعتماد‌
      نیست‌.

  • 🐜
    0

    دولت پول نقدنداره

  • ناشناس
    0

    دولت خلف وعده گر!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها