سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرفوری:

جاماندگان از سهام عدالت امیدوار باشند

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت قبل زیربار ثبت نام از بازماندگان سهام عدالت نمی‌رفت.

جاماندگان از سهام عدالت امیدوار باشند

غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: دولت جدید اعلام کرد که می‌خواهد ثبت نام مجدد را آغاز کند اما هنوز محقق نشده و بیشتر خبر از یک تصمیم می‌دهند.

او وعده داد: جاماندگان از سهام عدالت امیدوار باشند.

این گفتگو را بشنوید.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 3.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:52 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • علی
    0

    این چه سهمی است که نه مقدارسهمش معلومه ، نه مدیر عاملش، نه خود سهم وشرکت ویا کارخانه یانه معدنش و..... یکی توضیح بده سهم ما از کدوم کارخانه یا مؤسسه ویا ...... است ؟ در چی سهم داریم ؟ سودش چند درصد است ؟ ارزش سهام چقدر است؟ چند ساله است ؟ تعداد سهامدارانش چندتاست؟ سالی تقریباً صدهزار تومان می دهند این همه سروصدا وتبلیغات !!!! تازه معلوم نیست همه ساله سود بدهند! صدهزار تومان ارزش این همه سروصدا و داره ؟ مخ ملت درگیره !!!!! ول کنید آقا!!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      کسانی که چک یک میلیونی دارند ثپت نشدند چیکار کنند آیا امیدوار باشیم که این چک ها ثپت میشه

    • کاربر ناشناس
      0

      کسانی که چک یک میلیونی دارند ثپت نشدند چیکار کنند آیا امیدوار باشیم که این چک ها ثپت میشه

    • کاربر ناشناس
      0

      کسانی که چک یک میلیونی دارند ثپت نشدند چیکار کنند آیا امیدوار باشیم که این چک ها ثپت میشه

  • م
    0

    جاماندگانی که پول به ما ندادند تا ما بدزدیم هیییچ نگران مباشند ی مقدار میفروشیم پول بدید به ما بدزدیم !! ما سیرمونی نداریم و داریم با دنیا میجنگیم منتهی جنگمون اینجوریه که خودمون کارخونه میزنیم جنسامون و به دلار میفروشیم بچه هامون تو اردپا امریکا حال میکنند شما ها هم تو کارخانه هامون کارگری کنید به اتفاق زنانتون و مقاومت کنید

  • کورش
    0

    به سر بقیه چه گلی زدید که جاماندگان نیز هم !؟مردم مقایسه و تحلیل میکنند، تولید کالایی درحد رقابت با تولیدات کشورهای پیشرفته دنیا موجب حس شخصیت برای هر فرد ایرانی هست ،نخبگان کارافرین میتواننددوشادوش کارگران متخصص و تحصیلکرده چرخ های اقتصادی کشور را به جلو پیش ببرند .بالاترین غرور یک ملت در حس همبستگی برای کارو تولیدات تخصصی که طیف گسترده ای از جامعه درآن سهیم باشند ،میباشد.نشستن درخانه و بیکاری و سهام و کمک معیشتی و یارانه پایان شومی دارد و شوربختانه تفکر پوپولیسمی و نگاه کم عمق به مشکلات جامعه در حد مصرف مسکن های روزانه و ماهانه و حل مشکلات را به ایندگان سپردن ،کلاف سردر گمی خواهد شد که بسرعت و به زودی گریبان همه را خواهد گرفت .با تشکر .

  • خان خان
    0

    به همانی کدادی بسه دیگه کسی پول نده بینا که بچه هاشون برن اروپا پی خوش گذرانی.....

  • ناشناس
    0

    سهام عدالت بدست کسانی که مستحق واقعی بودندنرسیده است خصوصٱکسانی که بیمه نبودند ویا خویش فرما بودند وکم سواد بودن

  • کارگر اخراجی
    0

    من کارگر اخراجی بودم و در زمانی که ثبت نام کردند به خاطر اینکه بیکار بودم و مهلت بیمه هم تمام شده بود، سهام تعلق نگرفت و هر چقدر هم مراجعه کردم گفتند که سایت بسته شده

  • پدرجان
    0

    شعار و تبلیغاته . اونهاییکه سهام عدالت دارند چه خیری دیدند که حالا می خوان به بقیه بدن ؟؟؟ مگه میشه ؟؟؟ از کجا سهام بدن ؟؟؟؟ تنها راه اینه که دولت از سهام خودش به مردم بده که غیرممکنه . این طرح فقط برای جوسازی و ظاهر سازی است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها