تحلیل عجیب یک استاد اقتصاد: دولت دارد کاری می کند که کشور سقوط سیاسی کند

استاد دانشگاه الزهرا گفت: در اسفند و فروردین گذشته ۵۰۰ هزار میلیارد تومان درآمدهای بورسی داشتیم. دولت اگر ۱۰ درصد مالیات می گرفت لازم نبود دست در جیب مردم بکند.

تحلیل عجیب یک استاد اقتصاد: دولت دارد کاری می کند که کشور سقوط سیاسی کند

راغفر در گفتگویی با علیزاده ادامه داد: ۱۵ درصد مشکلات کشور ریشه خارجی دارد. برخی فکر می‌کنند اگر ما بگوییم اشتباه کردیم سفارت آمریکا را گرفتیم همه چیز درست می‌شود؛ اینطور نیست. اصلا فکر نمی‌کردیم دولت روحانی به سمت نابودی اقتصاد کشور برود.

وی افزود: ۹۰۰ هزار میلیارد تومان فرصت درآمدهای مالیاتی داریم مگر دیگر کشور ها نفت دارند. پتروشیمی هایی که با پول مردم ساخته شد را مالیات نمیگیرند. چون دولت خودش بخشی از اینهاست. دولت دارد کاری می کند که کشور سقوط سیاسی کند. اتفاقی که افتاد یک کودتای ارزی بود.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: در اسفند و فروردین گذشته ۵۰۰ هزار میلیارد تومان درآمدهای بورسی داشتیم. دولت اگر ۱۰ درصد مالیات می گرفت لازم نبود دست در جیب مردم بکند. حاضرم در قعر جهنم باشم اما با غنی‌نژاد و نیلی و جهانگیری هم موضع نباشم. برخی طرفدار آزادی برای چپاول هستند. کشور نیاز به کسی دارد که دغدغه ایران داشته باشدو

70

حجم ویدیو: 2.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    اینا دغدغه جیب خودشون رو دارن این قدر مغرور هستن که حاضر نیستن اعتراف به بی سوادی برای گرداندن کشور کنن مردم و کشور و انقلاب و خون شهدا رو با هم به باد دادن آب به آسیاب آمریکا و دشمنان کشور میریزن و مرگ بر آمریکا میگن و بی کفایتی خودشون رو به گردن آمریکا میندازن کاش یک قطره خون سردار سلیمانی یا آیت الله رئیسی تو بدن این دشمنان مردم و کشور بود که با رفتاراشون اینقدر مردم و جوانان رو به انقلاب بدبین نمیکردن

  • کاربر ناشناس
    0

    تحلیل آبکی و نادرست و دروغین

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا انتقام مظلومان رو از ظالمان خواهد گرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها