جزئیات وام یک‌ میلیون تومانی یارانه بگیران/ سرپرستان منتظر پیامک v.refah باشند

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با اشاره به اینکه مردم ابتدا صبر کنند تا از سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند گفت: پس از دریافت پیامک کدملی را با شماره همراه سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

جزئیات وام یک‌ میلیون تومانی یارانه بگیران/ سرپرستان منتظر پیامک v.refah باشند

حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره جزئیات وام یک‌میلیون تومانی دولت گفت: مردم ابتدا صبر کنند تا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند و سپس با سیم کارتی که به اسم سرپرست خانوار است، کد ملی سرپرست خانوار را به شماره 6369 پیامک کنند.

وی با تأکید بر اینکه حتماً‌باید سیم کارت به اسم سرپرست خانوار باشد گفت: آخرین لیست کلیه خانوارهای یارانه بگیر از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است. از امشب چهارشنبه 27 فروردین ماه 99 تا آخر هفته با سرشماره v.refah به سرپرستان خانوار پیامک ارسال می شود. سرپرستان تا زمانی که پیامک دریافت نکرده اند نیاز به هیچ اقدامی نیست.

*سیم کارت حتماً به نام سرپرست خانوار باشد

میرزایی افزود: اگر سرپرست خانواری شماره تلفن همراهی به نام خود ندارد باید 100 درصد تهیه کند، چرا که باید احراز هویت شود که سرپرست در قید حیات است. اگر می خواهد از این حمایت استفاده کند بلاشک باید سیم کارتی به اسم سرپرست خانوارباشد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا بیان کرد:تا یکشنبه 31 فرودین ماه 99 این مهلت وجود دارد و تمدید نمی شود. وزارت رفاه برسی می کند که شماره تلفن همراه به اسم سرپرست خانوار باشد و خانوار در لیست یارانه بگیران باشند اگر چنین باشد، لیست در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار می گیرد و پرداخت با همکاری بانک ها انجام می شود.

* تسهیلات پول نقد و قابل برداشت است

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا با بیان اینکه مبلغ یک میلیون تومان پول نقد است و امکان برداشت از کارت عابر بانک وجود دارد گفت: این وام قرض الحسنه است و اقساط آن 35 هزار تومان از یارانه کسر می شود. حدود 4درصد کارمزد دارد و کاملاً‌قرض الحسنه است.

وی درباره افرادی که به تازگی از لیست پدر ومادر خود یارانه نقدی را تفکیک کرده اند گفت: آن دسته از افرادی که به تازگی برای تفکیک یارانه نقدی از پدر ومادر خود اقدام کرده اند. حتی اگر هنوز یک ماه هم دریافت نکرده اند. در صورتی که مشمول یارانه نقدی شوند در سازمان برنامه و بودجه وجود دارد.سازمان هدفمندی یارانه ساختار این خانواده ها وارد پروتکل کرده و لیست را در اختیار وزارت ارتباطات قرار داده است تا با سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند. هیچ سایتی برای ثبت نام وجودندارد.اگر در سایتی اعلام شد که برای ثبت نام مراجعه کنید کلاهبرداری است. چرا که هیچ گونه سایتی برای این وام وجود ندارد.

* لیست یارانه بگیران به روز است

میرزایی در پاسخ به اینکه اگر به هر دلیل برای سرپرستی خانواری که یارانه دریافت می کند پیامک ارسال نشد مردم چه کار کنند گفت: حتی اگر افراد پیامک های تبلیغاتی خود را بسته باشند، باز هم پیامک برایشان ارسال می شود و مردم نگران نباشند.حتی اگر 10سیم کارت به اسم سرپرست خانوار باشد برای تمام 10سیم کارت پیامک ارسال می شود. آن شماره تلفن همراهی که سرپرست خانوار با آن, شماره کد ملی خود را پیامک می کند به عنوان شماره تلفن رسمی سرپرست خانوار نزد حاکمیت ثبت می شود و از این پس هر پیامکی به آن شماره ارسال کند به منزله ابلاغ رسمی خواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه این اقدام به وام 2میلیون تومانی برای 4میلیون خانوار که درآمد ثابت هم ندارد ارتباط دارد گفت: این وام هیچ ارتباطی به هیچ مصوبه دیگری ندارد. این اقدام صرفاً‌ برای وام یک میلیون تومانی یارانه بگیران بدون سود و به صورت قرض الحسنه است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • مهدی
    0

    اقا من میلیاردم وام منو بده به اونی که نداره عدالتوبرقارکن

    نظرات شما -
    • هامون
      0

      واقعا؟ پس چرا یارانه میگیری !؟

    • کاربر ناشناس
      0

      یک پیرزنی ست یارانه بگیروبی سوادوکسی رانداردچکارکندحتمابایدسیم کارت بگیردکه خیلی مشکل است راه حل چیست

    • امیر
      0

      سلام شما که میلیاردر هستید خدا رزق و روزی شما رو زیادتر بکند اگر امکانش هست با شما ارتباط داشته باشم

    • مینا
      0

      الان که دارن بهت میدن این حرفو میزنی و گرنه اگه بهت نمیدادن که گلوی نیازمندان رو جِر میدادی که چرا بهت ندادن

    • علی
      0

      بخدا مردم ایران را مسخره کردن. کشور کویت عربستان امارات هر نفر ۵۰۰ میلیون تومان به پول ایران بلاعوض بشون دادند اونوقت مسوولین ما را ببینید اون از رهبر این از رئیس جمهور تو بوق و کرنا گذاشتن آخه یک میلیون تومان چی میشه

    • کاربر ناشناس
      0

      خخخخخ تو از ما گشنه تری 45000 یارانه رو دو دستی چسبیدی میلیاردررررررر

  • رضایعقوبی
    0

    با این حال خراب اقتصادی که خودم هم به علت مریضی که دامن گیر شدم وتحت پوشش کمیته امداد م واز شما تشکر وسپاس فراوان دارم که به فکر مردم مستضعف هستید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      جهانگیر رانکوهی با سلام از قدیم گفتند: ادم گدا کارش همینه .روحانی هم در همین ردیف گداهاست .

  • امیرکبیر
    0

    سلام ، آخه یک میلیون تومن پوله که اسم (وام) را گذاشتن روش ؟!!بخدا نکنید این کارها رو ،با آبروی مردم بازی نکنید ، آقایان محترم اگه هم میخواهید دستی بگیرید بی سروصدا بگیرید خداوند اعمال شما را ببیند کافیست

  • محمد
    0

    بخدا این کشور سرمایه داره به مردم بدهید خدا قهرش نگیرید

  • س
    0

    سلام امیدوارم این خبر هم مثل خبر اهدا یارانه نشه خبرفوری که کلا دیگه چیزی نگفت که مردم بیچاره که اهدا زدند چه کنند. ممنون

  • ناشناس
    0

    آمریکا نفری هزار دلار در ماه بلاعوض.امارات وکویت و عربستان .قطر وبقیه کشورها..... اونوقت تو ایران خانواری یه میلیون وام که باید با بهره پس بدی.نفری بیست دلار هم نمیشه.راستی بعد از این که گرفتیم کجا باید بیائیم برای دست بوسی مسئولین محترم!!!!!هههههههه

  • کاربر ناشناس
    0

    دوزار میخوان وام بدن اینقد ادا اصول نداره که...

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      آره براشما دوزاره ولی تو این مملکت شما تنها که زندگی ندارین

  • معرفتعلی‌اشتری‌‌شاغری
    0

    سلام بجه‌معلول‌دارم‌توان‌دور‌درمان‌ندارم

  • کورش چاله چاله
    0

    سنم بالاس مریضم نمیتوانم امورات خانه رو بگذرانم و همچنین مسجرم‌ خواهشمندم بررسی شود

  • آذری
    0

    واسه یک میلیون پول اونم وام ببین چه خبره !؟ اخبار مملکت اعلام میکنه و زیرنویس هی دم به دقیقه میگه کد ملی رو به فلان شماره بفرستین بعد میان میگن هنوز نفرستین ! به قول معروف : از اینجا پی توان بردن که در دریا چه طوفان است !

  • احمد
    0

    گفتن ساعت 22 پیامک میاد الان 23/15 شده ولی خبری نیست

  • اس ام اس نیامد منتظریم؟؟؟
    0

    ؟؟؟؟؟

  • کاربر
    0

    والا برای ما ک پیامک نیومد یارانه بگیرم هستیم

  • جعفر
    0

    سلام چرا موبایل اسم من سرپرست ولی پیام ارسال نمی شه به 6369 با اینکه کد ملی هم زدم

  • رضا
    0

    ازقدیم گفته اند بمرگ بگیر تا به تب راضی شود .

  • حسن،قنادی،زاد
    0

    سلام شکایتم ازهمه،رئیسهاهست،این همه واعده،اعدعابرای چیهست،چراشمااینقدردروغگوهستیدازپارسال،داریدمعیشتی،میدیدواریزمیکنیدفقط،پیام،میادواریزشداماخبرنیست،دولت پارسال،۱۰میلیون،برای،کسانیکه درامدکم،یادرامدزائی ندارندهدیه،اعطاکردچراواریزنکردیدهمچنین حمایتهای،معیشتی،باوام،دومیلیون تاحالاهیچکدوم،واریزنشده،بلکه،اس،ازوی،رفاه،میفرستیدواریزشدچقدردروغ،میگیدیکنفرم تمام مایع،احتاجم،تمام،شده،ازاینواون،میدندیاتوخیابون،دستمودرازمیکنموازمردم،پول،میگیرم بیمه،بشدتعطیل،شدچراویروس اومده،کشنده،هستوبیرون،انداختندبیکارشدیموتاالاایاوامیکه میدید،این۳۵هزاروکم،نکنیدازخزانتون،کم میشودگذرزندگیم،ازیارانه،هستواین مبلغوکم نکنیدداغونواواره،سرگردون شدم،دیکه،شمابعدترنکنیدیکنفرهیچ چیزیوازبوجتون گم نمکیندملاحضم،کنیدازم نگیرید؟تمام،مبالغوگفتمولطفاواریزکنیدامروزشمارابقران،قسمتون،میدم واریزکنیدواریزنکنیدخودموحلق،اویزمیکنمواماهمه مردم تمام قولهاوحرفایوزدیدگوش،میکنندمیشنوندمیبینندلطفاواریزکنیدمنتظرواریزتونم باتشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها