فرماندار:

اختصاص هزار و 170 میلیارد ریال بودجه به چالدران نشانه توجه دولت به مناطق محروم است

فرماندار چالدران گفت: در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید در سال های 93 تا 95 بیش از هزار و 170 میلیارد ریال بودجه عمرانی به این شهرستان محروم اختصاص یافت که نشان دهنده توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مناطق کم برخوردار است.

اختصاص هزار و 170 میلیارد ریال بودجه به چالدران نشانه توجه دولت به مناطق محروم است

اختصاص هزار و 170 میلیارد ریال بودجه به چالدران نشانه توجه دولت به مناطق محروم است
کریم حسین زاده روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مقام استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم در چالدران افزود: این در حالی است که در سه سال پیش از آن شامل سال های 90، 91 و 92 کل اعتبارات عمرانی این شهرستان به 100 میلیارد ریال می رسید.
وی اضافه کرد: پیش از دولت یازدهم ، شهروندان چالدران برای جزئی ترین آزمایش ها و معاینه های پزشکی به شهرستان های همجوار یا مرکز استان اعزام می شدند ولی با فعالیت دولت تدبیر و امید، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری قابل توجهی شامل دستگاه های سونوگرافی، آزمایشگاهی و حتی دستگاه هایی برای پیچیده ترین جراحی ها به همراه پزشکان متخصص در این شهرستان فراهم شده است.
وی بهبود وضعیت خدمت رسانی توسط شرکت های برق، مخابرات، راه و شهرسازی، آب روستایی و گاز را از جمله نتایج فعالیت های دولت یازدهم در چالدران برشمرد و اظهار کرد: رفع مشکل قطعی های مکرر برق و تبدیل آن به شبکه پایدار، بهبود شبکه مخابراتی و راه اندازی نسل چهارم اینترنت در این شهرستان، بهسازی روکش آسفالت 26 کیلومتر از راه های شهرستانی و آماده سازی بیش از 20 کیلومتر راه روستایی دیگر، برخورداری 85 درصد از جمعیت روستایی شهرستان از آب اشامیدنی پایدار و سالم از جمله این اقدامات بوده است.
فرماندار چالدران ادامه داد: در بخش گازرسانی نیز پیش از دولت یازدهم تنها 2 روستا از نعمت گاز برخوردار بود ولی این تعداد در حال حاضر به 10 روستا رسیده و چندین روستای دیگر نیز در صف انتقال گاز قرار دارد.
حسین زاده با بیان اینکه شعارهای انتخاباتی که برای فرهنگیان گفته می شود، باید واقع بینانه باشد، گفت: دولت یازدهم به وعده های خود عمل کرده که مصداق آن اجرای طرح رتبه بندی معلمان در زمان دولت تدبیر و امید است.
وی با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در عرصه های بین المللی به ویژه مذاکرات هسته ای افزود: دولت یازدهم توانست قدرتمندانه مذاکرات هسته ای را با دیپلماسی قوی و موفقیت به سرانجام رساند.
وی اضافه کرد: دولت در شرایطی شروع به کار کرد که کشور با مشکلات کم نظیر و بی نظیر اقتصادی و بین المللی با وجود کاهش شدید قیمت نفت و تحریم های ناعادلانه روبرو بود ولی توانست با حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مدیریت دکتر روحانی گام های تاریخی و ماندگاری در خصوص مذاکرات هسته ای، تعامل با کشورهای دنیا، رسمیت بخشیدن به علم هسته ای کشور، خرید هواپیما و ایمن سازی ناوگان هوایی و خودکفایی در تولید گندم بردارد .
فرماندار چالدران با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا امری مهم و اساسی برای آینده نظام و کشور است و همه مردم در روز 29 اردیبهشت در پای صندوق های رای حاضر می شوند تا زمینه اعتلای روز افزون نام ایران اسلامی در جهان فراهم شود.
به گزارش ایرنا، در این آیین از معلمان منتخب و بازنشسته های فرهنگی شهرستان چالدران قدردانی شد.
از 12 تا 18 اردیبهشت به نام هفته معلم نامگذاری شده است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها