قیمت دلار امروز ۳ خرداد ۱۴۰۳ / منتظر ریزش بیشتر قیمت دلار باشید

قیمت دلار امروز با نوسان ۲۰۰ تومانی در پله هفتم کریدور پنجم بازگشایی شد. بازار نیمه تعطیل ارز نوسانات محدود این اسکناس را رقم زده است و چراغ معاملات در بازار را سرد کرده است.

قیمت دلار امروز ۳ خرداد ۱۴۰۳ / منتظر ریزش بیشتر قیمت دلار باشید

 قیمت دلار امروز با افزایش ۲۰۰ تومانی در کانال هفتم کریدور پنجم معامله شد. جو بازار روز پنجشنبه با توجه به تعطیلی دیروز نیمه تعطیل است و معامله‌گران روند عرضه و تقاضا را در تعادل می‌دانند.

Screenshot 2024-05-23 at 1.02.08 PM

معامله‌گران می‌گویند تزریق‌های سنگین بازارساز جان دلار را گرفته و ورود به کانال‌های قیمتی پایین‌تر در هفته‌های آینده برای دلار محتمل است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند در حال حاضر بازار ارز کمی سردرگم است. آنها می‌گویند ابهام در روابط خارجی ایران با سایر کشورها در پی شهادت وزیر امروز خارجه و ابهام در سمت و سوی توافق هسته‌ای، بلاتکلیفی رفتارهای بازارهای رقیب نظیر خودرو و بورس و قیمت‌گذاری دستوری سیاست‌گذاران اقتصادی، بازارهای مالی را تا انتخابات پیش‌رو در سردرگمی قرار داده است.

ارزهای مهم رشد کرد

گفتنی است قیمت درهم امروز با رقم ۱۵ هزار و ۸۴۰ تومانی معامله شد و نسبت به روز سه‌شنبه ۴۰ تومان افزایش داشت. تتر ۱۵۰ تومان گران شد و با رقم ۵۸ هزار و ۱۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس رشد ۶۰۰ تومانی داشت و در کانال ۷۳ هزار و ۵۰۰ تومانی معامله شد و یورو نیزروی رقم ۶۲ هزار و ۵۴۰ تومانی ایستاده و رشد ۳۵۰ تومانی دارد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۱۱ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان عرضه شد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    انرژی طمع برای دارنده طمع مثبت است و یا منفی،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها