دلیل واریز نشدن حقوق بازنشستگان چه بود؟

تعدادی از بازنشستگان، مدعی شدند که هر ماه حقوق آنها بین تاریخ ۲۷ الی ۲۹ آن ماه واریز میشده اما این اتفاق در ماه اردیبهشت نیفتاده است.

دلیل واریز نشدن حقوق بازنشستگان چه بود؟

یکی از مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی در این باره گفت: واریز حقوق بازنشستگان براساس حروف الفبا از روز بیستم هر ماه آغاز می‌شود و تا روز آخر ماه ادامه دارد.

او در ادامه توضیح داد: در ماه اردیبهشت هم همین روال آغاز شد تا اینکه در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت وقفه‌ای چند ساعته در پرداخت حقوق‌ها ایجاد شد که همین امر روال واریزی‌ها را نسبت به ماه‌های گذشته متفاوت کرد.

او تاکید کرد: در حال حاضر پرداخت حقوق بازنشستگان عزیز به حالت عادی بازگشته و قول می‌دهیم تا پایان روز ۳۱ اردیبهشت حقوق همه بازنشستگان واریز گردد.

در سال ۱۴۰۳، حداقل حقوق بازنشستگان کشوری به ۱۰ میلیون تومان رسیده است که این افزایش حقوق، از اردیبهشت ماه اعمال شد و مابه‌تفاوت آن در ماه خرداد، به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • بازنشسته تأمین اجتماعی
    1

    بنده در این مدت 3 ماه است که در مورد اقدامات غیر قانونی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه و هم سازمان تامین اجتماعی و در باره کم کردن حقوق و سایر مزایای بنده در حکم بازنشستگی سالانه و سالها 1399، 1400، 1401 و 1402 و در فیش حقوق اسفند ماه 1402 و فیش حقوق فروردین و اردیبهشت ماه سال 1403در رسانه ها بیش از هزار بار شکایت و اعتراض کردم ولی متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟

  • بازنشسته تامین اجتماعی
    1

    همسرم در بیمارستان امام زمان اسلامشهر عمل شده است مبلغ ۱۸ میلیون تومان بیمه تکمیلی داده است و مبلغ ۵ میلیون تومان خودم پرداخت کردم ولی متأسفانه کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی شماره ۱۴۲ اسلامشهر از بهمن ماه سال ۱۴۰۲ هزینه را که در بیمارستان پرداخت کردم را نمی دهد چرا؟
    سازمان تامین اجتماعی اسلامشهر می گوید بیمارستان دولتی است سوال بنده این است که اگر بیمارستان دولتی است پس چرا بیمارستان امام زمان اسلامشهر از بیمه تکمیلی و هم از بنده پول گرفته است.
    و این در حالی است که بیمارستان امام زمان اسلامشهر خصوصی است و نه دولتی
    بازنشسته تامین اجتماعی
    سازمان تامین اجتماعی شعبه سردشت بهارستان جاده تهران ساوه هر سال و هر ما برای بنده مشکل ایجاد می کند.

  • ناشناس
    1

    ملت وام می دن چرا نمی فهمند

  • ناشناس
    1

    متاسفانه شاهدیم که حقوق بازنشستگان با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها، به هیچ وجه کفاف زندگی آنها را نمی‌دهد. اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان می‌تواند تا حدودی مشکلات این قشر زحمتکش را مرتفع کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها