رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا مطرح کرد:

کشف بیش از ۴۳۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در این زمینه بیش از ۴۰۰ متهم دستگیر شدند.

کشف بیش از ۴۳۰۰ میلیارد تومان فرار مالیاتی

سردار حسین رحیمی پنجشنبه 27 اردیبهشت با اشاره به اینکه مالیات، حق مردم است و فرار مالیاتی، خیانت در حق مردم است، عنوان داشت: مقابله با فرار مالیاتی از جمله ماموریت های پلیس امنیت اقتصادی است که در سال گذشته ۲۵۸ مورد پرونده رسیدگی و ۴۲۴ متهم در این راستا دستگیر شدند.

وی از رشد ۱۲ درصدی پرونده های تشکیل شده و رشد ۲۶ درصدی متهمان دستگیر شده در حوزه مقابله با فرار مالیاتی خبر داد و گفت: در سال گذشته چهار هزار و ۳۷۲میلیارد تومان فرار مالیاتی کشف و ارزش پرونده های کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن، ۶۷ درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در فروردین امسال ۲۲ پرونده پیگیری و ۲۳ متهم در راستای فرار مالیاتی دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به راه اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ و لزوم همکاری و هم افزایی هموطنان در راستای مقابله با جرایم اقتصادی، عنوان داشت: هموطنان گرامی می توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی با کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علیرضا
    0

    از گردن کلفت ها که به بالا وصل هستن نمی گیرن بهد از خفوق چند غاز معلم ماهی ۹۵۰ تومن میگرن ضربدر ۱۲ ماه کنی ببین تو سال چقدر میشه ۱۱میلیون و ۵۰۰ تومن حالا چندهزار تا تا معلم داریم این همه مالیات از ما می گیرید چی برای داره دکتر هم میریم بیشتر دارو ها رو میدیم بعد ۳۰ سال پاداش ما رو که هر ماه از حقوق ما برداشتن و نمیدن یه سال بعد اونم تو ۳ قسط میدن
    این ها چه میکنن حق ما رو میخورن خدا از شون نگذره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها