راکت فلزیاب بازرسی بدنی، راکت موبایل یاب بازرسی

راکت بازرسی بدنی فلزیاب (راکت موبایل یاب) با کیفیت بالا تولید داخلی را بشناسید.

راکت فلزیاب بازرسی بدنی، راکت موبایل یاب بازرسی

 راکت‌ های فلزیاب در واقع یک محصول کمک بازرسی است که هر روزه پیش از پیش مورد نیاز و توجه اماکن و مراکزی مانند مدارس، کارگاه‌های تولیدی و ... همواره در حال تفتیش بدنی افراد به صورت سنتی و دستی هستند. از این رو به کارگیری تجهیزات و روش‌های نوین برای ارتقای امنیت این مراکز، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

 

راکت فلزیاب: گامی مهم در جهت ارتقای امنیت مراکز مهم

امروزه با توجه به مشکلات معیشتی و امنیتی فراوان، تهدیدات امنیتی و سرقت قطعات و محصولات گران قیمت، مسایل فراوانی را پیش روی مدیران صنایع و کارگاه های تولیدی، وزارت خانه ها، ادارات، اماکن نظامی و انتظامی قرارداده است.

بعضا مشاهده شده در نیروگاه ها برخی از افراد کابل های مسی و سایر قطعات را در زیر لباس جاسازی و از محیط های کاری خارج می نمایند.

به جهت کمک به رفع این معضلات همکاری علم و تکنولوژی به کمک آماده و تجهیزات متناسب با نوع نیاز بخشهای مختلف را تولید و تأمین می‌کند.

در دنیای امروز، حفظ امنیت اطلاعات افراد و اماکن، از اهمیت بالایی برخوردار است. راکت‌ های فلزیاب در واقع یک محصول کمک بازرسی است که هر روزه پیش از پیش مورد نیاز و توجه اماکن  و مراکزی مانند مدارس، کارگاه‌های تولیدی و ... همواره در حال تفتیش بدنی افراد به صورت سنتی و دستی هستند. از این رو به کارگیری تجهیزات و روش‌های نوین برای ارتقای امنیت این مراکز، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

راکت‌های بازرسی فروشگاه اینترنتی ثانی تن می‌توانند انواع فلزات را از فاصله 2 تا 25 سانتی‌متری تشخیص ‌دهند بنابراین نیازی به بازرسی ناراحت کننده دستی و لمس بدن افراد نیست.

 

مزایای استفاده از راکت فلزیاب :

  • پیشگیری از ورود سلاح سرد و گرم و هرگونه فلز اعم از مس، برنج، آهن و گوشی موبایل. راکت فلزیاب با شناسایی در بدو ورود افراد به مراکز مهم از بروز حوادث و اقدامات ناگوار و ممنوعه جلوگیری می‌کند.
  • افزایش سرعت بازرسی: راکت فلزیاب با قابلیت بازرسی سریع و بدون نیاز به تماس فیزیکی، به تسریع فرآیند ورود و خروج افراد به مراکز مهم کمک می‌کند.
  • کاهش تنش و درگیری: استفاده از راکت فلزیاب روشی غیرتهاجمی برای بازرسی افراد است و می‌تواند از بروز تنش و درگیری بین ماموران امنیتی و افراد تحت بازرسی جلوگیری کند.
  • حفظ حریم خصوصی: راکت فلزیاب بدون نیاز به تماس فیزیکی با افراد، حریم خصوصی آنها را حفظ می‌کند.
  • ایجاد محیطی امن و آرام: استفاده از راکت فلزیاب در مراکز مهم حس امنیت و آرامش را در بین افراد حاضر در این مراکز افزایش می‌دهد. همانگونه که در سالهای اخیر شاهد حوادث ناگواری مانند حرم مطهر رضوی، حادثه شاهچراغ شیراز، حادثه حسینیه ثارالله شیراز، حادثه حرم حضرت امام خمینی، حادثه تروریستی کرمان و سایر حوادث اینچنین ناشی از عدم استفاده و یا سهل انگاری در استفاده از این تجهیزات بوده است.

راکت های فلزیاب فروشگاه اینترنتی ثانی تن قابلیت این را دارند که با هر بار شارژ  کامل، شانزده هزار اسکن را انجام داده و در صورت آماده بکار بیشتر از دو ماه ذخیره انرژی خواهد داشت و کوچیکترین اجسام فلزی اعم از ورق آلومینیومی قرص را مشخص می‌کند.

راکت فلزیاب بازرسی بدنی، راکت موبایل یاب بازرسی

راکت فلزیاب MD102

راکت بازرسی بدنی یک دستگاه فلزیاب است که با کمک آن می‌توان انواع فلزات از آلیاژهای مختلف و تجهیزات و قطعات الکترونیکی از جمله موبایل را شناسایی کرد. این دستگاه به شما کمک می‌کند تا بدون لمس فیزیکی بدن (بدون دخالت دست)، با سرعت بیشتر و بدون خطا، تفتیش بدنی را انجام دهید.

“راکت فلزیاب” یا “راکت بازرسی بدنی” یکی از تجهیزات پرکابرد امنیتی و قابل حمل می‌باشد که به منظور بازرسی عموم افراد حین ورود به اماکن خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

راکت بازرسی بدنی فلزیاب MD102 یکی از بهترین راکت های فلزیاب بازرسی بدنی در ایران بوده که با توجه به کیفیت و عملکرد بسیار بالا توانسته جای رقبای خارجی صاحب نام اروپایی را به‌ راحتی بگیرد.

دارای 16 چراغ: LED  این راکت  دارای نشانگر LED بوده که قادر است اشیاء فلزی در اندازه های مختلف را کشف کند، چراغ های نشانگر با توجه به نوع و اندازه فلز به تدریج از سبز به قرمز تغییر می‌کند .

این راکت بهترین، پرکاربردی‌ترین و با کیفیت ترین راکت فلزیاب بازرسی بدنی در سال های 1399 تا 1402 می‌باشد.

راکت فلزیاب بازرسی MD-101

راکت موبایل یاب MD101 یکی از بهترین و مطمئن ترین دستگاه های کمک بازرسی بدنی در کشور می‌باشد.

به جرأت می توان گفت اکثر دستگاه‌های بازرسی بدنی که برخی از سازمان‌ها و نهادها از دستگاه‌های چینی بی‌کیفیت استفاده نموده‌اند، از خرید خود پشیمان بوده و مأمورین مربوطه بخاطر خرید این محصولات مورد بازخواست قرار می‌گیرند. البته باید به این نکته هم توجه داشت که تا قبل از تولید این محصول توسط هولدینگ EGS در داخل کشور، سازمان ها به ناچار مجبور به خرید محصولات متفرقه و بی‌کیفیت خارجی بودند.

این دستگاه با حساسیت بالای خود قابلیت شناسایی اشیاء کوچک و بزرگ را دارد.

 توسط این دستگاه دیگر تقلب و دورزدن دستگاه توسط دانش آموزان و داوطلبین کنکور و یا کارکنان و ارباب رجوع سازمان ها و شرکت‌ها غیر ممکن شده است.

فروشگاه اینترنتی ثانی تن یکی از مراکز اصلی فروش این محصولات است، جالب است بدانید در سنوات اخیر بیشترین آمار فروش راکت های بازرسی بدنی در داخل کشور متعلق به راکت های بازرسی و راکت های موبایل یاب تولید داخلی  MD102 و MD101 با 24 ماه گارانتی بوده است تا محصولات وارداتی بدون پشتوانه. علت این برتری و استقبال خریداران کیفیت معقول در سطح محصولات اروپایی اما با قیمتی بسیار پایین تر از محصولات چینی بوده است.

راکت فلزیاب بازرسی بدنی، راکت موبایل یاب بازرسی

جدید‌ترین تولیدات راکت بازرسی بدنی تولید داخل:

با توجه به درخواست بسیاری از مشتریان و اقبال خرید برخی از آنها به راکت موبایل یاب Supper Scanner و نمونه های مختلف و بی‌کیفیت این برند، که عمدتا وارداتی شرکت‌های مختلف چینی می‌باشد، برآن شدیم تا راکت موبایل یاب بازرسی بدنی EGS-Supper Scanner را بومی سازی نموده و با کیفیت بسیار عالی روانه بازار مصرف نماید. کلیه طرفداران می‌توانند این محصول را با کیفیت بالاتر، 18 ماه گارانتی و با کویل هسته مسی از فروشگاه اینترنتی ثانی تن خریداری نمایند.

راکت فلزیاب بازرسی بدنی، راکت موبایل یاب بازرسی

تعمیر انواع راکت فلزیاب برندهای خارجی :

فروشگاه اینترنتی ثانی تن و شرکت انطباق گستر سپهر آمادگی تعمیر انواع راکت بازرسی بدنی اروپایی و سایر برند های معتبر و همچنین برخی از راکت های موبایل یاب چینی را دارا می‌باشد.

کاربرد های راکت بازرسی بدنی:

  • مدارس و دانشگاه ها
  • کارگاه تولید قطعات حساس و گرانقیمت فلزی
  • کارگاه های جواهر سازی و طلاسازی
  • سازمان زندان ها و مراکز نظامی و انتظامی
  • فرودگاه ها و سازمان بنادر
  • اماکن سیاحتی، زیارتی، ورزشگاه ها و مجموعه های تفریحی-ورزشی
  • صنایع خودروسازی

 در سالهای 1400، 1401 و 1402 تمامی مراکز  برگزاری آزمون های سراسری کنکور و امتحانات نهایی آموزش و پرورش از راکت های بازرسی بدنی MD101  و MD102 و همچنین گیت فلزیاب بازرسی بدنی شرکت انطباق گستر سپهر و فروشگاه اینترنتی ثانی تن استفاده کرده‌اند و استقبال ویژه به عمل آورده‌اند، به گونه ای که جناب آقای عبدالرسول پورعباس (رئیس سازمان سنجش آموزش کشور) استفاده از نسل سوم سیگنال یا‌ب (راکت بازرسی بدنی) را از جمله تمهیدات سازمان سنجش برای تضمین سلامت آزمون عنوان کرده است.

با توجه به اعلام سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش کل کشور همراه داشتن هرگونه وسایل ارتباطی مانند موبایل، هندزفری و... در جلسه آزمون و مدارس به  محرومیت های مختلف نظیر اخراج از جلسه آزمون، محرومیت از شرکت در آزمون سنوات بعدی و ... منجر می‌شود.

شرکت انطباق گستر سپهر اولین و تنها تولید کننده ی واقعی راکت فلزیاب (بازرسی بدنی) و گیت بازرسی بدنی به صورت تخصصی می‌باشد و فروشگاه اینترنتی ثانی تن اولین فروشگاه رسمی این شرکت است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها