سیاستهای جدید بنزینی دولت تا کجا ادامه دارد

حذف سهمیه بنزین اسنپ و تپسی/ فنر کرایه ها در می رود؟/ مسافران و رانندگان؛ همه ناراضی اند!

جدال میان رانندگان و مسافران زیاد است و هر دو گروه از وضعیت کرایه های تاکسی های اینترنتی ناراضی هستند. حذف سهیمه سوخت رانندگان می تواند بحران را شدیدتر کند.

حذف سهمیه بنزین اسنپ و تپسی/ فنر کرایه ها در می رود؟/ مسافران و رانندگان؛ همه ناراضی اند!

به گزارش خبر فوری، روز گذشته شرکت نفت اعلام کرد که قرار است سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی قطع شود (اینجا بخوانید). این اتفاق باعث ناراحتی بسیاری از رانندگان اسنپ و تپسی و سایر تاکسی های اینترنتی شد. قبل از این تصمیم نیز، شاهد اعتراض بسیاری از رانندگان اسنپ و تپسی بودیم. این در حالی است که مشتریان نیز ناراضی هستند. آنها معتقدند کرایه مصوب تپسی و اسنپ بسیار بالا است. از آن سو، رانندگان ناراضی هستند و معتقدند نرخ کرایه باید حداقل 20 درصد بیشتر شود.

در این وضع، فشارهایی بر شرکت های تاکسی اینترنتی وارد شده و می شود که می توانند بر افزایش نرخ کرایه ها تاثیر بگذارند. از جمله این فشارها، برداشته شدن گزینه «عجله دارم» است که باعث افزایش نرخ فزاینده کرایه ها شد و دودش مستقیم در چشم مسافران رفت.

حالا هم بحث حذف سهمیه بنزین رانندگان تاکسی های اینترنتی مطرح است. حذف این سهمیه ها باعث افزایش هزینه سوخت خودروها و افزایش کرایه ها می شود. این افزایش کرایه هم باعث نارضایتی مسافران می گردد و هم به این دلیل که هیچ سودی برای رانندگان ندارد، آنها را راضی نمی کند. مساله اخیر به جدل و درگیری رانندگان و مسافران منجر می شود و تاثیرات مخرب اقتصادی و اجتماعی فراوانی به شهرهای پرجمعیت و ساکنانشان وارد می کند.

رانندگان چه می گویند؟

مرتضی یک راننده تاکسی اینترنتی است. او 5 سال است در این شغل فعالیت می کند. مرتضی که روزانه حدود 5 الی 9 ساعت رانندگی می کند از وضعیت پیش آمده راضی نیست. او که راننده یک پژوی 405 مدل 90 است، معتقد است استهلاک خودرویش در طول فعالیت در اسنپ و تپسی و ... بسیار بالا است و بیش از نیمی از درآمد ماهیانه اش اختصاص به تعمیر خودرو اش دارد. مرتضی معتقد است افزایش تعداد رانندگان، به خصوص رانندگانی که از شهرهای کوچک به تهران و کلان شهرها مهاجرت می کنند، بهره بالایی که شرکت از رانندگان می گیرد و ترافیک شدید و افزایش مصرف سوخت و استهلاک خودرو از دیگر مشکلات عمده شغل او است.

مرتضی می گوید: «تنها حسن شغل ما سهمیه بنزین است که آن را هم از ما می گیرند.... بدون سهمیه بنزین چگونه با 60 لیتر بنزین رانندگی کنم.... با لیتری 3 هزار تومان (اگر نرخ آن زیادتر نشود) چگونه زندگی خود را بگذرانم؟ حتما کرایه ها باید زیاد شوند. با سهمیه بنزین هم، نرخ کرایه ها کم بود، چه برسد به الان.»

مسافران چه می گویند؟

از آن سو، مسافران معتقدند نرخ کرایه های اینترنتی زیاد است. نوید که در هفته چند بار از تاکسی های اینترنتی استفاده می کند می گوید: « زمانی که تاکسی های اینترنتی شروع به فعالیت کردند، نرخ کرایه را نصف کردند تا رقیب خود یعنی آژانس ها را کنار بزنند اما به محض نابودی آژانس ها و بی رقیب شدن تاکسی های اینترنتی، نرخ کرایه ها چند برابر شد. من برای سفر از پیروزی تا میدان انقلاب باید بیش از 60 هزار تومان بدهم، در حالیکه چند سال پیش کرایه حرکت از پیروزی تا انقلاب فقط 12 هزار تومان بود. من در هفته چند بار باید از پیروزی به انقلاب بروم و برگردم. ماهیانه 10 میلیون تومان درآمد دارم و بیش از 2 میلیون تومان از این درآمد را باید صرف رفت و آمد کنم. این انصاف نیست.»

نوید درباره احتمال افزایش هزینه تاکسی های اینترنتی پس از حذف سهمیه سوخت می گوید: «حالا که سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی حذف شده حتما نرخ کرایه ها بیشتر می شود. حتی ممکن است شاهد دو برابر شدن نرخ کرایه باشیم. این مساله می تواند کارمندانی مانند من را بیچاره کند.»

بحران در انتظار تاکسی های اینترنتی

جدال میان رانندگان و مسافران زیاد است و هر دو گروه نیز از وضعیت کرایه های تاکسی های اینترنتی ناراضی هستند. حذف سهیمه سوخت رانندگان می تواند بحران را شدیدتر کند. مسئولان باید بعد از حذف سهمیه ها با شرکت های تاکسی اینترنتی تعامل داشته و بر افزایش نرخ ها نظارت داشته باشند تا شاهد افزایش فزاینده نرخ کرایه نباشیم.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 71
  • ناشناس
    33

    با ۱۰ میلیون درآمد حداکثر باید از شرکت واحد استفاده کرد ، تاکسی های اینترنتی مال ژیگولهای سر قرار رو میباشد که میخواهند بوی ادوکلن را حفظ کنند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      می دونی نون چند نفر ممکنه بریده بشه؟

    • ناشناس
      5

      همیشه اینطور نیست. خیلی مواقع مردمی که خودرو شخصی ندارند و پیشامدی کرده که عجله دارند ناچارا از اسنپ استفاده می کنندو در ضمن حمل و نقل عمومی بسیاری از جاها را پوشش نمی ده و استفاده از آن برای بسیاری که مشکل جسمی و حرکتی دارند ممکن نیست.

    • ناشناس
      4

      سیستم حمل و نقل عمومی بسیار نا کار امد است هم از لحاظ تعداد خطوط و امکانات هم تسهیلات استفاده برای سالمندان و بیماران و معلولان و .....

    • ناشناس
      6

      ملت مفلوک ، ، ، خلایق هر جه لایق

    • ناشناس
      9

      اسنپ مال ژیگول هااست ؟؟؟!!! تو چقدر بدبخت و فقیری ، فلاکت و بی ارزشی از نوشته ات پیدااست .
      خیلی ها پیر هستند نمی توانند به خیابان بیایند ، خیلی ها بیمار دارند .
      حالا اصلا جوان ها برن سر قرار ، تو چرا اینقدر چشم تنگ و فقیری و دنیا رو کوچک و حقیر می بینی .

    • ناشناس
      5

      خب بله استثنا همیشه هست
      ولی خیلی ها هم واسه راحتی تا ایستگاه اتوبوس نمیرن و اسنپ می گیرن

      باید به توجه به هزینه های زیاد تعمیرات ماشین، کرایه اسنپ اندازه باشه که راننده هم متصرر نشه راننده هم زن و بچه داره

      فقط نباید که به پیرها فکر کرد

  • ناشناس
    3

    مصیبت پشت مصیبت. حسرت یه خبر خوب به دلمون موند. خبر خوب طلب دولتمردان. کاش یه روز هیچ خبری نباشه و سران دسته‌گلی به آب ندن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      امسال سال مصیبت است
      افزایش قیمت دلار و سکه
      افزایش مالیات
      افزایش جرائم رانندگی
      افزایش کرایه حمل و نقل
      کاهش سهمیه سوخت
      کاهش قدرت خرید مردم
      کاهش عمر مردم ایران و .........

    • ناشناس
      5

      فقط میشه گفت : ما مردم ایران از جوان تا پیر لیاقت نداریم . ۸۰ میلیون بزدل و ترسو و دلال هستیم .

    • ناشناس
      1

      ناراحت نباش سود بانکی شده 30درصد وقتی خود دولت داره اعلام می‌کنه تورم بالای این عدد است حالا شما فکرکنید کمترین تورم بالای 60درصد خواهدشد (البته تورم واقعی نه دستوری) مرگ یکبار شیون یکبار بگذار ببینیم تحمل ما تا کجاست

  • یه نفر از مردم
    12

    سلام
    می‌دونم که نظرم چاپ نمیشه ولی میگم که اقلا خودم وجدانم راحت باشه،
    حذف سهمیه بنزین که الان دوساله انجام شده و عملا پولی نمی‌دن هیچکدوم از شرکتها،حذف گزینه عجله دارم هم که قوزبالاقوز ما راننده هاشد.
    حالا جالبه چندتامسافر انتظار دارن که کرایه ها مثل چندسال پیش باشه ولی حقوق ومزایاشون هرسال۵۰درصد بره بالا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      بعضی از مردم با چندغازی که میدن فکر می کنن راننده نوکر و غلام آنهااست . البته انسان های شریف و باادب هم وجود داره .

    • ناشناس
      0

      شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم
      شعار واقعی امسال جهش بدبختی با مشارکت مسوولان

  • پرویز
    4

    در چند روز پیش من یه خبری خوندم مبنی بر اینکه همین کشور چین خودرویی ساخته که صدی نیم لیتر مصرف میکنه . الان خودروهای روز دنیا هیبریدی و به سمت برقی پیش میرن و بعد به اجبار خودروهای بی کیفیت با قیمت های چند برابر و مصرف سوخت بالا به ملت میدن و می گویند مصرف سوخت بالاست و باید مدیریت و گران بشود .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      همه آتش ها از گور دولت بلند میشه .
      پژو پارس تولید کرده فقط باید بنزین سوپر بریزی ، بعد هیچ جایگاهی سوپر نداره

      کشور افتاده دست کسانی که صلاحیت اداره یک روستا را ندارند .

      نا گفته نماند ، ما ملت هم صلاحیت و لیاقت نداریم .

    • ناشناس
      4

      با این قانون جیب دولت پر میشه و دیگه اهمیت نمی ده که :
      کرایه هابیشتر میشه و فشار مستقیم روی اقشار ضعیف بیشتر میشه

      دولت فقط به جیب خودش اهمیت میده و ارسال بخشی از همین پول به سوریه ، لبنان ، یمن ، جنگل های آمازون و . . .

      عجب ملت سگ جون و بی بته ای هستیم

  • ناشناس
    3

    اسنپ قبلش هم‌نمیدادهمش کلک ومالیدن شیره سربعضی راننده هاامروزوفرداکه کارکنندباکمیسیون بالا،ایشالاکه خبرش صحت داشته باشه وقطع بشه،سرمایه ملی روبه رخ راننده های اسنپ نکشند.

  • صبا
    10

    کسانی که از تاکسی اینترنتی استفاده می کنند ،بدون خودرو هستند و اگر سهمیه سوخت حذف شود،دودش به چشم مردم بی بضاعت می رود و سودش به جیب دیگران.

  • ناشناس
    52

    هزار تومان میخواد گرون شه. چرا جو می‌دین و کولی بازی در میارید ؟ مال مردم خور ها . حق ماهایی که ماشین نداریم دارید می‌خورید . حرومتون باشه . حلال نمیکنم.

  • چای دبش باغ ازگل
    32

    دو ساعت زودتر بیدار شو چرا پول زور میدی؟؟؟ رییس جمهور هم باشی نباید روزی ۱۲۰ هزار تومان باج بدی! سر کار نری بهتر است یا یک موتور قسطی بخرید!

  • احمد
    1

    من نزدیک ۶ سال در اسنپ مشهدکار می کنم
    روزی ۹ ساعت واز سال ۱۴۰۲ سهمیه بنزین
    برای من وهمکارانم قطع شده

  • ناشناس
    2

    کاری دیگه بلدنیستن فقط تواتاق فکرمیشینن ایده میدن چه طوری باگرانی دمارا روزگار مردم دربیاریو

  • ناشناس
    2

    بیش از یک سال است هزینه بنزین به اسنپی ها نمی دهند تازه الان می گویند امسال میخواهیم ندهیم امان از دست این دولتمردان بیفکر وخیال که مردم ایران را منگول فرض کرده اند،همه چیز چند برابر شده آنوقت این نامردها زورشان فقط به راننده های فقیر رسید همه کرایه ها را بابت اصطهلاک وافت قیمت خودرو باید پرداخت کرد خیلی افراد خودرودارند ولی می بینند اگر با تاکسی اینترنتی ها سفر کنند به نفعشان است،آنوقت فقط دغدعه کرایه تاکسی مثلا" دارند،برید اقتصاد را درست کنید فقط حرف وسخنرانی دیگر فایده ندارد آنها که میخواهند دراین مورد تصمیم بگیرند یک روز با خودرو خودشان امتحان کنند تا درست تصمیم بگیرند نمیدانم برای حقوق خودشان هم همینجور تصمیم می گیرند؟؟؟؟!!!!!

  • ناشناس
    15

    افزایش نرخ اسنپ و تپسی باعث میشه همه این افزایش را روی نرخ کالا و خدماتشان محاسبه کنند .فقط حقوق ثابت بگیرها ضرر می کنند .

  • ناشناس
    2

    مشکلات اقتصادی در جامعه باعث شده راننده های تاکسی اینترنتی بسیار زیاد باشد و همین مسئله باعث عدم تناسب نرخ کرایه ها با خرج و مخارج و استهلاک خودرو شده، خانه از پای بست ویران است و......از طرفی بیش از نیمی از رانندگان اسنپ و تپسی در تهران از شهرستان اومدن و این خود مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است... باید رانندگان را ساماندهی کنند و آنهایی که واقعا شغل شان است کمک کنند...

  • ناشناس
    0

    مسخره ها
    الان نزدیک یکسال میشه این یه اصطلاح سهمیه قطع شده ورفته پی کارش. و راننده جماعت از سر ناچاری هم دارن بدون سهمیه کار میکنن

  • امین
    1

    خواهشن‌با‌این خبرهای مردم را مسخره نکنید

  • ارسلان
    0

    با درود اولا از بهمن ۱۴۰۱ سهمیه ندادن وقطع کردن دوما اون آقایی که میگه کرایه نسبت به چند سال پیش گران شده تمام اجناس و هزینه ماشین روز به روز زیاد میشه کرایه هم که بسیار کم وکمیسیون ۲۰درصده

  • مصطفی
    0

    کدام

  • ناشناس
    4

    سلام .لعنت بر آمریکا. آقایان قیمت بنزین را گران کنید.و به اسنپ سهمیه بنزین چرا دولت ایران نمی‌دهد. آقایان تو را به قرآن بنزین را برای ماشین های شخصی گران کنید و به اسنپ وکامیونها چرا سهمیه بنزین نمیدهند

  • مصطفی
    1

    دوساله تپسی واسنپ بنزین را قطع کردن بنزین آزاد می‌زنیم چرا خبر زدی می‌خوان قطع کنن انشالله راننده اسنپ بشید

  • ناشناس
    0

    الان یکسال بیشتر که سهمیه قطع شده

  • امینی
    2

    😂😂😂😂😂چ جالب مگه میدن ک قطعش بکنن اونی هم ک از قبل مونده بود گرفتن ۵۰۰هزارتومن پول بنزین تو کارتم بود بی خبر سوزوندن خداوکیلی خدا ازشون نگذره

  • ناشناس
    1

    اختلاف و دعوا بین رانندگان مسافربرهای شخصی اینترنتی و مسافران بیانداز و حکومت کن! در همه مشاغل شخصی و آزاد هم همینطور است!

  • رامین
    1

    قرار نیست کرایه آنقدر نازل باشد که همه از تاکسی اینترنتی استفاده کنند وسایل حمل و نقل عمومی ارزان هم هست هر کسی به اندازه وسعش برای جابجایی در شهر گزینه مناسبی دارد هم جابجایی راحت می خواهید هم مجانی به خدا قسم تمام فشار روی دوش راننده است الان هم که دلار رفت بالا خدا به دادمان برسد بدون هیچ امکاناتی چرا مجبوریم برای پر کردن جیب اسنپ و تپسی کار کنیم بگو درسال یک لیتر بنزین ۱۵۰۰تومنی دادند یادرسال یک لیتر روغن دادند یا در ۵سال یک جفت لاستیک دادند یا مارا بیمه کردند آخه دلمون به چی خوش باشه روزانه حداقل ۲۰میلیارد درآمد دارند که به والله حرام است حیف شد آژانس های تاکسی سرویس قیمتها هرسال به روز بود طرح ترافیک داشتیم طرح زوج و فرد داشتیم اینها حتی عاجزند طرح منطقه آلودگی هوا را برای ما بگیرند فقط کمیسیون پول پول میلیاردی درمی‌آورند

  • arad
    1

    از اسنب کم کم به مردم هم سرایت خواهد کرد بوی بنزین آزاد میاد

  • راننده اسنپ
    0

    مگه تا حالا سهمیه بنزین داده که الان بخواد قطع کنه ؟ ما که بیشتر از یک ساله چیزی دریافت نکردیم

  • ناشناس
    2

    بنزین رو گرون کنید ، از این ملت نترسید ، این ملت فعلی ایران حرف زیاد می زنند ، غرغر می کنند اما موقع عمل میرن ته آشپزخونه تو انباری پنهان میشن .
    گرون کنید هیچ اتفاقی نمیفته

  • محمد
    15

    مجبور نیستیم که اسنپ و تپسی نمی‌گیریم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      منت داری میگیری

  • الف
    2

    سیستم حمل و نقل عمومی بسیار مشکل دارد و زاکانی مغرور هم فقط به دنبال نمایش های سیاسی و نصب بنر های سیاسی و تهدید در شهر و روبروی سفارتخانه و..... از پول مردم بیچاره فقط دنبال بازی های سیاسی و جناحی و حذف حریف ها و..... می باشد و اینگونه شهر و مشکلات آن رها شده است....

  • علیرضا
    3

    جمع ش کنید تا دوباره بیوفته دست آژانس انوقت میفهمین که اسنپ وتپ سی چه نعمتی بود بخدا آژانسیا چون ما رقیبشون شدیم فیتله رو کشیدن پایین .خداکنه نابود بشه اسنپ وتپ سی خون مسافرو راننده رو کردن توشیشه

  • علی
    3

    این همه لقمه رو دور سرتون میگردونید کمسیون را کم کنید

  • ناشناس
    3

    بدون رفع تحریم ها ممکن نیست مشکلات حل بشود

  • ناشناس
    2

    چه متن عجیبی نوشته نوبد میگه نمیرسونم کرایه بالاست چهارسال پیش با 12میرفتم یکی نیست بگه اخه قیمت کمک فنر پراید الان وچهار سال پیش مگه یکیه اقا الان هیشکی دخل و خرجش باهم نمیخونه همه لنگیم قرار نیست که راننده تاوان فشار اقتصادیو بده
    در ضمن اگه از ازانس فک‌میکنی گرونه بفرمایید اژانس بگیرید هنوزم کرایه اسنپ نصف تا یک سوم اژانس هست

  • ناشناس
    2

    حکومت فقط برای کنترل مصرف بنزین داره کاری میکنه مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنن تا اینجوری کسری بنزینشو جبران کنه پس دکستان انتظار بالا رفتن کرایها نباشید

  • ناشناس
    2

    اصلا کرایه اسنپ بابیست درصد صرف ندارد

  • محسن
    2

    حذف سهمیه سوخت سه سال پیش اتفاق افتاده
    امروز رسماً اعلام شده

  • وحید
    3

    با سلام
    سهمیه از سال قبل حذف شده و ریخته نمیشه. در ضمن قیمت لوازم یدکی سرسام آور رفته بالا. دستمزد‌ها حداقل 50 درصد رفته بالا. خوب انتظار دارید کرایه راننده بدبخت نره بالا. خوب راننده بدبخت هم زن و بچه داره.

  • مهدی
    4

    بخدا انقد کرایه ها کمه که راننده ها بیچاره شدن نمی‌دونم چرا هیچکسی به فکر این قشر بیچاره نیست

  • هشتاد و پنج ساله
    2

    ناهار امروز من نیامد
    البته نصف آن را میخوردم
    تا برای شام هم چیزی باشد
    فکر نکنید از رستوران می آمد
    توسط خانواده خیری ارسال می‌کردند
    اما امروز نه آژانسی بود و نه اسنپی

  • ناشناس
    2

    سلام مگر اختیار راننده ها دست شرکتهاس که بخوان مسئولین تعامل داشته باشن من چند وقتی هست که کار نمیکنم چون کرایه پایین هست

  • الهام
    5

    هر کسی از تاکسی اینترنتی ناراحت هست بره با آژانس تشریف ببره تو کوچه پس کوچه سوارتون کنیم یک سوم آژانس کرایه میدید مفت مفت میخواهید جابه جا بشید حالا اگر پای افزایش حقوق خودتون باشه که زبونتون خیلی درازه من راننده اسنپ اگر به ضررم باشه چشمم در میاد دیگه کار نمیکنه اونوقت شما مجبور ید برید سر خیابون باهمون کرایه اسنپ با اتوبوس برید حتی با آژانس هم نمیتونی بری چون کرایش 3برابر اسنپ ونوسی هست

  • نادیا
    3

    چطور کرایه تاکسی ها و بقیه مشاغل افزایش پیدا می‌کنه اسنپ هم همون بنزین میریزه داخل باکس آب که نمیره تازه تاکسی ها هم بیمه دارند طرح ترافیک و زوج و فرد و......
    حروم تون باشه که از روی اجبار میبریمتون خدا جای دیگه ازتون پس میگیره
    شرکت از کمسیونش یکم بزنه بکنه تو جیب مسافرش که این قدر طرفش میگیره چرا از جیب راننده میزنه

  • شایان
    2

    مجبور تون کردند با این وضع اقتصادی با اسنپ بری برو آژانس کرایش کناره اگر هم عجله نداشتی با وسیله نقلیه عمومی برید

  • علی
    1

    به اون نوید بگو با اتوبوس برو ،میگه چند سال پیش ۱۲ تومن بوده الان شده ۶۰ تومن یعنی هیچی گرون نشده به جز کرایه اسنپ همه چی ۱۰۰ برابر شده

  • ناشناس
    1

    بسیار هم عالی/
    افرادی که ماشین ندارند،
    انها از کجا یارانه بنزین شان را بگیرند/😭😭😭😭😭🤔🤔🤔🤔
    اصلا اونها آدم نیستند که بخواهند از یارانه بنزین استفاده کنند 😢😢😢😭😭😭😭😭

  • مانی
    1

    دایی جان ماههاست هیچ بنزینی به اسنپ و تپسی داده نمیشه
    یه کم تحقیق کنید بعدا اظهار نظر کنید

  • علی
    1

    اسنپ واسه همه راننده ها ضرره.وقتی ماشین خرج آورد متوجه میشه که اصلا تو این مدت انگار کار نکرده.الکی وقتش رو هدر داده.کرایه ها آنقدر بیاد پایین تر که هیچ راننده ای مجبور نباشه تو اسنپ و تپسی وقت هدر بده

  • ناشناس
    0

    چیکار دارن میکنن! این دولت یه تپه سالم نزاشته! چرا افتاده به جون مردم!؟ اقای دولت یه استراحت بین کارات بده مردم یه نفسی بکشن!

  • مهدی
    0

    سلام من که یک ماهه کار نمیکنم یعنی دستم به کار نمیره آنقدر بیخود شده اسنپ و تپسی

  • میلاد
    0

    بنزین بیشتر از یکسال برا من نریختن

  • وحید
    0

    با سلام لطفا مشکلات رانندگان را جدی بگیرید و گزارش تهیه کنید شاید صدای ما هم به گوش مسئولین رسید
    ما رانندگان اسنپ اگه سرچهار راه گل بفروشیم درآمدش بیشتر از اسنپ هستش لطفا بجای دروغ و پیام کذب فرستادن مثل طول مسیر و قیمت شناور و ترافیک ووو همه رو کنار بزارید چون رانندگان میدونن که همش دروغ و کذب هست .اولا کمیسیون به شدت بالاست دوما کرایه هاتون بسیار پایینه سوما اسنپ کارفیکس جمع آوری کنید چون کلیه لوازم که ارائه میدن همگی بالاتر از بازار است و تمامی قیمت ها کذب و دروغ میباشد .اسنپ دیگه به هیچ عنوان کرایه ندادن مسافر رو گردن نمیگیره من مسافری که اسنپ به من داده به مقصد رسوندم فرار کرده پول نداده بارها و بارها تماس گرفتم نه هزینه سفر گرفتم تازه کمیسیون ۲۰ درصد کرایه رو هم به اسنپ دادم بنزین هم که حدود یکسال است کلا قطع شده لطفا به مدیر عامل اسنپ بگید خیلی براشون متاسفم پولی که از راننده ها به زور میگیره حلالش باشه

  • daye mosi
    0

    الان یکسال هست که سهمیه بنزین رو پرداخت نکردن تازه خبرش رو عمومی پخش کردن کرایه ها هیچ تغییری نخواهد کرد

  • امین
    0

    چشم و گوش کورو کرتونو باز کنین
    بفهمین از کی بنزین قطع شده و نمیدن سهمیه هارو بعد مفت حرف بزنین دارن قطع میکنن

    متاسفم براتون

  • محمد صادقی
    2

    آفرین بر شما درود خدا بر شما برقرارباشید

  • هادی
    0

    آقایی که چندسال پیش 12 تومن کرایه میدادی حالا داری 60 تومن میدی، از چندسال پیش تا حالا قیمتا 10 برابر شده، انتظار داری کرایه ثابت باشه؟

  • یوسف
    1

    حالا شما تا ۱۰سال دیگه اعتراض کنید کو گوش شنوا مگه تو برنامه اسنپ پشتبانی جوابتون میده که بخاید اینجا اعتراض کنید تا همین امروز مسیر۸۰تمنی اسنپ گرفتم زد ۳۲تمن خودم خجالت کشیدم گفتم این چطور داره کارمیکنه ۵۰تمن دادمش حق راننده همیشه ضایع شده دوست دار تمام رانندها ماهم جمعی از رانندگان سنگین درک میکنیم

  • کامران
    0

    درود
    یک سال قول کمک هزینه بنزین رو دادن که پرداخت نشده اول تکلیف اون رو روشن کنید
    من ۱۴۰۰۰ کیلومتر کار کردم به امیدی که پول سوخت رو بدهند .
    سهمیه سوخت کم بشه باید کرایه ها دو برابر شه والا صرف نمیکنه
    چند سالهذحقوقتی بازنشسته ها و کارگران افزایش داره
    ولی اسنپ جرات نمیکنه افزایش قیمت بده شاید ترس از این دارن که لغو امتیاز بشن و بدستور دولت برای جلوگیری از شلوغی واعتراض تعرفه ها تغییر نمیکنه
    خوب از حق کمیسیون تون بگذرید چرا از حق راننده زحمتکش ؟؟؟
    چرا اسنپ برای رانندها هیچ کمک هزینه خرید یا سوبسید خرید لوازم یدکی بصورت واقعی برای کاربران اختصاص نمدن ؟
    چرا بیمه ندارن راننده ها ؟
    چرا وام ندارن ؟

    با این درآمدهای میلیاردی بدون هیچ زحمتی واقعا جای این رو نداره ،کمی احترام بزاریم برای رانندگان زحمتکش
    چیزی رو از دست نمی‌دین

  • راننده اسنپ
    0

    لطفا از کارزار «درخواست کاهش کمیسیون و تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی اینترنتی» حمایت کنید

    https://www.karzar.net/110723

    با به اشتراک گذاری این لینک و ارسال آن برای دیگران، این کارزار را اطلاع‌رسانی کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها