سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست

مسافران هواپیمایی آتا به مقصد نجف ساعت‌هاست در فرودگاه امام خمینی سرگردان مانده‌اند.

سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست

مسافران عتبات عالیات سوار هواپیما برای پرواز به مقصد نجف شده‌اند. پس از انکه پرواز با حدود سه ساعت تاخیر اتفاق افتاده است، چهل دقیقه پس از پرواز، با استناد به انکه هواپیما نقص فنی دارد، بار دیگر به فرودگاه امام خمینی بازگشته است.

از ساعت سه و نیم عصر تا کنون هنوز هیچ پاسخی از سوی مقامات فرودگاه داده نشده تا جایی که حتی یکی از مسافران از بلندگوی فرودگاه اعتراض خود را اعلام و خواستار پاسخگویی مقامات شده است.

طبق قوانین یاتا پروازی که شش ساعت تاخیر داشته باشد موظف به پرداخت خسارت، برگرداندن وجه و حتی گرفتن هتل برای مسافران است اما نه تنها این قوانین مورد رعایت مسئولان این شرکت نیست بلکه تا کنون به رغم گذشت ساعت‌ها سرگردانی هیچ کسی جوابگوی مسافران نیست.

یک فعال رسانه‌ای نیز در صفحه‌ی شخصی خود نوشت: هواپیمایی آتا افتضاحه. نیم ساعت تو آسمون به مقصد نجف در حال پرواز بودیم که با نقص فنی برگشتیم فرودگاه امام . استرس داخل پرواز یک طرف بلاتکلیفی الانمون یک طرف . مسئولان وزارت راه نمی‌خوان پاسخگو باشن؟

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    من هم بلیط مشهد به تهران با آتا ایرلاین داشتم.پرواز کنسل شد.ولی وقتی به فرودگاه مشهد رفتم همآن ساعت پرواز به تهران داشت.و بلیط های پرواز ما را کنسل کرده بود.آتا از بدترین ایرلاین های داخلی هست.

  • ناشناس
    1

    همان که نیت زیارت داشتید کافی است ، متاسفانه مسافرین ایمان سست و ضعیفی دارن

  • یه هموطن
    0

    شرکت آتا کاش یه تبریز تهران را علافه این مسافران با کی میخوان برن سیزده بدر

  • مهدی
    0

    مزخرف ترین شرکت هواپیمایی که تابحال دیدم همین آتا بوده..بلیط هواپیمای بغداد به تهران رو خودشون لغو کردن بعد از یک هفته با کلی پیگیری و تماس پولمو با کسری برگردونن..هیچکس هم پاسخگو نیست!!!

  • علی محمدی
    1

    افتضاح ترین شرکت هست مرتب باعث مشکلات میشه ،...چندمین بار هست این اتفاق میفته

  • محمد نبی نوری
    1

    اینجا ایران است کسی وظیفه پاسخ دادن ندارد تمام

  • مینا
    1

    افتضاح ترین ایرلاین آتا هست
    پرواز اهواز تهران رو بعد از ۴ ساعت تاخیر و علافی کنسل کردن هتل رزرو کرده بودیم و نوبت دکتر پرید ، از پرسنل آتا کسی هم پاسخگو نبود

  • قاسمی
    0

    سلام.این خبر حقیقت نداره من خودم به شخصه شاهد این موضوع بودم و پیگیری مسئولین فرودگاه رو دیدم و درنهایتم تو نجف برای مسافرین هتل گرفتند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها