اتباع این چهار کشور بزرگ ترین خریداران مسکن در ترکیه

طی ماه فوریه به‌ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

اتباع این چهار کشور بزرگ ترین خریداران مسکن در ترکیه

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه فوریه 2 درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با 691 باب در استانبول ثبت شد. استان آنتالیا با 659 باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. استان مرسین نیز با 151 باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - فوریه با 48 درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به 3907 باب رسید.

طی ماه فوریه به‌ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند. روس‌ها 395 باب خانه، ایرانی‌ها 200 باب خانه، عراقی‌ها 112 باب خانه و اوکراینی‌ها نیز 105 باب خانه خریدند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مرصاد
    0

    کشورهای زیادی هستند که مردمشان سعی در ساختن و درست کردن کشور خودشان ندارند.
    شما هم بمانند باقی این مردم بمانید و حرفتان را بزنید!

    روسیه، اوکراین و هم چنین ایران
    اینها کسانی هستند که در مملکت خودشان ساکت‌ هستند و می‌روند جای دیگر آشیانه بسازند. این اختیاریست و حق هرکسیست البته اما عیار این ملت‌ها و حرف‌های پوچی را که از افتخاراتشان می‌زنند را نشان می‌دهد.
    یهودیان حرف‌های من را می‌فهممند، آن‌ها سالها آواره بودند و هم اکنون برای خودشان آشیانه‌ای ساختند و دو دستی سفت آن را چسبیده اند. حال این کشورها را ببینید، این میزبانان فعلا شمارا تحمل می‌کنند اگر مهمان به سربار تبدیل شود چه می‌شود؟ حتما جواب این است که آوارگی کشوری بهتر را خواهیم پذیرفت هههههه

    هیچ ایرادی ندارد شاید اصلا برای شما هیچ مهم نباشد

    نظرات شما -
    • هوشنگ مهدوی
      0

      گزیده ای از کتاب ((گوشه تاریک من)) اثر آلفرد هیچکاک

    • ناشناس
      1

      گولشون میزنند.مهاجر میگیرند تا پول ببره توی کشورشون خانه بخره و اقتصادشون شکوفا بشه.چند سال دیگه استعدادهای درخشان را نگه میدارند و بقیشون را میندازن بیرون ِبعدش مملکت خودشون هم شده پر از افغانی و باید برای افغانیها تو مملکت خودشون کارگری کنند.

  • ناشناس
    0

    این 200 خانه مالک هایش مشخص است مالیات کلان ازشون بگیرند تا بفهمندند سرمایه کشور را در جای دیگر خرج نکند البته همه می دانیم این خانه ها مال ژن خاص و فرزندان مسئولین خدوم هستندکه از هر قانونی معاف هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها