ادامه‌ تولید پژو پارس تا خرداد ١۴٠٣/ متقاضیان به زودی فراخوان می شوند

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از فراهم شدن و اخذ مجوز تولید خودروی پژو پارس تا انتهای بهار سال آینده، خبر داد.

ادامه‌ تولید پژو پارس تا خرداد ١۴٠٣/ متقاضیان به زودی فراخوان می شوند

در پی موضوعات اخیر پیرامون  توقف/ ادامه‌ تولید محصول پژو پارس ، ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از فراهم شدن امکان تولید این خودرو تا پایان خرداد ماه سال آیند خبر داده و اعلام کرده است که مشتریان این خودرو بر اساس اولویت خود، به نوبت فراخوان شده و خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.

در  اطلاعیه این گروه صنعتی آمده است: بر اساس اطلاعات رسیده به ایران‌خودرو، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال آینده فراهم شده و بر همین اساس، به زودی متقاضیان ثبت‌نام کننده در سامانه یکپارچه براساس اولویت‌های اعلامی این سامانه فراخوان شده و ثبت نام از آنان انجام خواهد شد.

بر همین مبنا، با مساعدت به عمل آمده، ایران خودرو قطعات لازم برای تولید این محصول را سفارش‌گذاری کرده و نسبت به ادامه تولید با تمام ظرفیت ممکن خطوط اقدام خواهد کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    اعلام کرد صداوسیما حق ندارد هیچ یک از آهنگ‌هایش را پخش کند و تنها استثنا را ربنا قرار داد که از قضا ضرغامی لج کرد و ربنای شجریان دیگر در ماه رمضان پخش نشد.

  • ناشناس
    0

    قانون کیلویی چند؟؟؟؟هر سال این لنگ سازان قانون را با قدرت پول خود زیر پا له می کنند قانون فقط برا فقیر فقرا،زور بازو دارد و بس

  • ناشناس
    0

    قیمت خودروهای داخلی را کاهش دهید،
    این همه افزایش گرانی در خودروهای داخلی درست نیست ،مردم توانی برای خریدن خودرو ندارند.

  • ناشناس
    0

    واردات خودرو به کشور را آزادکنید

  • ناشناس
    0

    این خودرو بااین قیمت در بازار ارزش خریدن ندارند
    مگر یک پارس چی داره که مردم بخوان ۸۰۰ میلیون تومان بابتش پول بدن، چرا هیچکس جلوی گرانی خودرو در کشور را نمیگیرند، مردم با کدام پس انداز خریدکنن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها