هوندا ZR-V در سامانه جانبازان ؛ ثبت نام از فردا

به تازگی و به همراه مدل CR-V، هوندا ZR-V در سامانه جانبازان دیده می شود و ثبت نام این خودرو از فردا در این سامانه امکان پذیر است.

هوندا ZR-V در سامانه جانبازان ؛ ثبت نام از فردا

هوندا ZR-V کراس اوور کامپکت هوندا برای بازار اروپا است که در رده ای بین کراس اوور های HR-V و CR-V قرار می گیرد و پلتفرم یکسانی با نسل یازدهم  سیویک دارد. این خودرو در بازار های اراوپا و چین نام ZR-V را دارد و در دیگر بازارها با نام HR-V شناخته می شود. قرار است عرضه این کراس اوور ژاپنی توسط شرکت آذریوردسال در سامانه جانبازان انجام شود و از فردا امکان ثبت نام برای متقاضیان وجود خواهد داشت.

هوندا ZR-V در سامانه جانبازان ؛ ثبت نام از فردا

مشخصات هوندا ZR-V در سامانه جانبازان

زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه i-MMD قرار دارد. این سری از پیشرانه های هوندا بصورت هوشمند حالت های رانندگی را تغییر می دهد تا بهینه ترین مصرف سوخت و البته بهترین راندمان را در موتور شاهد باشیم. سیستم هیبرید این متشکل از یک پیشرانه دو لیتر بنزینی و پیشرانه برقی است. موتور بنزینی توان تولید نهایت قدرت ۱۴۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۸۶ نیوتن متر را دارد و پیشرانه برقی خروجی های ۱۸۴ اسب بخار و ۳۱۵ نیوتن متر را ثبت می کند. قدرت از طریق جعبه دنده e-CVT به چرخ های جلو می رسد و شتاب صفر تا صد این کراس اوور دو دیفرانسیل در ۸ ثانیه رقم می خورد و حداکثر سرعت ۱۷۳ کیلومتر بر ساعت را می توان با این خودرو تجربه کرد.

هوندا ZR-V در سامانه جانبازان ؛ ثبت نام از فردا

از جمله امکانات مهم این خودرو می توان به سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS) ، هشدار برخورد از جلو، سیستم رانندگی بین خطوط، تابلوخوان، سنسور نقطه کور، کروز کنترل تطبیقی، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، سیستم تشخیص خواب آلودگی راننده، تنظیم حالت رانندگی، اتوهلد، صفحه نمایش مالتی مدیا، سیستم صوتی BOSE، نورپردازی داخلی، روکش چرم صندلی ها و فرمان، سقف پانورامیک، گرم کن و سردکن صندلی های جلو، گرم کن صندلی های عقب، سیستم تهویه اتوماتیک و… اشاره کرد.

هوندا ZR-V در سامانه جانبازان ؛ ثبت نام از فردا

 
منبع: آخرین خودرو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    3

    خوش به حالشون. ما که هیچ ما که افسوس!!!

  • ناشناس
    0

    واردات را آزاد کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها