هفته سرنوشت ساز دلار

آیا قیمت ها در بازار ارز متوقف خواهند شد؟

در هفته ای که گذشت نرخ دلار آزاد روی قله های تاریخی خود معامله شد. بررسی ها نشان می‌دهد رشد سطح انتظارات تورمی سبب شده تا شمار متقاضیان بازار ارز افزایش یافته و نرخ ارز دچار نوسانات افزایشی شود.

آیا قیمت ها در بازار ارز متوقف خواهند شد؟

البته در این میان بانک مرکزی به عنوان نهاد سیاست‌گذار ارزی تلاش کرده تا با تقویت بازار و افزایش سطح عرضه خود از کاهش ارزش پول ملی جلوگیری کند.

اما این هفته یکی از هفته‌های سرنوشت ساز برای دلار محسوب می‌شود چراکه آخرین هفته کامل معاملاتی در بازار است.

در نتیجه اگر بازارساز بتواند قیمت را کنترل کند، حداقل می‌توان امیدوار بود که تا انتهای فروردین دلار رشد چندانی نداشته باشد.

به روایت دنیای اقتصاد -بازار به یک خبر مثبت تشنه است، چراکه قیمت دلار نیز در روزهای گذشته با شتاب زیادی صعودی بوده و نیاز به استراحت دارد. در نتیجه این امر کوچک ترین خبر مثبتی می‌تواند تاثیر مهمی در کنترل قیمت بازار ارز داشته باشد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • 🐜
    0

    منتظر دلار ۲۵۰هزار تومانی باشیم! چرا باور نمی‌کنید این پول ایران است که در دقیقه بی ارزش تر می‌شود!!! آیا میتوان ارزش ریال را در جهان بالابرد؟؟

  • عشق منی رئیسی
    0

    بازار ساز و دولت بهیچ عنوان اجازه نخواهد داد دلار بیشتر از ۶۰ هزار تومان قیمت بخوره ، قیمت واقعی بازار ۵۹ تا ۶۰ هزار تومان ، مردم گول دلالان نخورید و دلار بیشتر از ۶۰ تومان نخرید

  • ناشناس
    0

    قیمتها متوقف نخواهد شد چون رئیس جمهور ووزرایش ومجلس قالیباف متوقف نمیشوند 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس
    0

    آنچه در تصمیم گیریها و تصمیم سازیها مهم است استفاده از کارشناسان و خواستن نظرات آنها هست آیا رییس بانک مرکزی اینکار را کرد یکبار هم نشنیدیم که ایشان در یک بحث و دعوت از کارشناسان بخواهد که ما چه رویه ای در پیش بگیریم تا در آینده دچار مشکل نشویم هم اکنون دلار روی سیلاب در حال حرکت است دلار 40 هزار تومانی در طول یکسال آمدن ایشان به 60 هزار تومان رسیده ما که همه تجربیات سالهای گذشته را داریم چرا نمی توانیم یک تصمیم درست را بگیریم حال باید به رییس سازمان برنامه و بودجه بکوبیم ایا با افزایش حقوق 20 درصدی آنهم با تنگ نظری می شود زندگی کرد با این اوصاف بهترین روش در کشور ما واگذاری تصمیمات بانک مرکزی را به مجلس و کمیسیونهای آنها واگذار کنیم تا تصمیمات فردی کنار گذاشته شود جالب است گفته شود همین جدیدا رهبر انقلاب از تولیدات کشور بازدیدی داشتند رسیدند به تولید ِکنندگان دارو ایشان گفتند که ما الان 90 الی ج5 درصد تولید دارو را در کشور انجام می دهیم ان هم با آب و تاب رهبر عزیز انقلاب از ایشان سوال کردند مواد اولیه ان چه !!؟؟ ایشان در ناباوری گفت 50 در صد و بقیه هم از خارج وارد می شود از این هم کمتر هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها