روز مهندس مبارک! پیشنهاد ویژه .... برای مهندسان

دنیای امروز با صنعت و تکنولوژی گره خورده است. به هر بخش از جامعه نگاه کنیم، اثری از یک مهندس دقیق و موفق را مشاهده می‌کنیم.

روز مهندس مبارک! پیشنهاد ویژه .... برای مهندسان

از راه‌ها و بزرگراه‌ها گرفته تا بنادر و سازه‌های قوی، همه و همه حاصل هنر مهندسان حاذق این کشور است. گروه آموزشی پارس پژوهان، به پاس بزرگداشت حکیم خواجه نصیر طوسی( روز مهندس) برای هر گروه از این افراد دوره‌هایی با تخفیف ویژه‌ای فراهم کرده است.

پیشنهاد ویژه برای مهندس مکانیک

مهندسان مکانیک، با استفاده از روش‌های مختلف تحقیق و طراحی، به تولید و توسعه ابزارها و  موتورهای گوناگون می‌پردازند. برای ساخت هر یک از این محصولات، لازم است مهندسین مکانیک، ساعت‌های بسیاری تحقیق و کار کنند. گروه آموزشی پارس پژوهان، به مناسبت روز مهندس، پیشنهاد ویژه‌ای برای مهندسان مکانیک دارد. از مهم‌ترین محصولات این گروه می‌توان به آموزش طراحی قالب پلاستیک در CATIA، آموزش طراحی قالب پلاستیک در SolidWorks و آموزش Fluent پیشرفته اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه برای مهندسی مواد

مطالعه، مشاهده‌گری، درک اصول اولیه ساخت مواد گوناگون و نحوه تغییر هر ماده، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مهندسین مواد است. این افراد با مواد مختلفی مانند پلیمر، پلاستیک و سایر مواد شیمیایی کار می‌کنند. مهندسی مواد ترکیبی از علوم مختلف مانند فیزیک، شیمی، ریاضی و مهندسی است. چنانچه قصد دارید به عنوان یک مهندس مواد حاذق به فعالیت خود ادامه دهید، پیشنهاد ویژه گروه آموزشی پارس پژوهان به مناسبت روز مهندس را از دست ندهید. این گروه آموزشی، دوره‌های مختلفی مانند آموزش شبیه‌سازی دینامیک مولکولی با LAMMPS، آموزش بازرسی جوش به روش التراسونیک، آموزش بازرسی جوش به روش تفسیر فیلم‌های رادیوگرافی و ... را به تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه پارس پژوهان در ارتباط باشید.

 پیشنهاد ویژه برای مهندسی عمران

حل مشکلات پیش‌آمده حین فرایند طراحی و توسعه پروژه، ارتباط‌گیری با جمع کثیری از مشتریان، تامین‌کنندگان، پیمانکاران و معماران و ...، ارزیابی پروژه‌ها و تضمین رعایت پروتکل‌های ایمنی و ... از مهم‌ترین ویژگی‌های شغلی مهندسین عمران است. یک مهندس عمران، برای موفقیت در شغل و حرفه خود به مجموعه‌ای از مهارت‌ها و دانش مختلف نیاز دارد. گروه آموزش پارس پژوهان با ارائه دوره‌های آموزشی مختلف، به فرایند آموزش این افراد سرعت می‌بخشد. شما مهندسین عمران عزیز می‌توایند دوره‌های مناسب خود را با ۳۰% تخفیف تهیه کنید.

پیشنهاد ویژه برای مهندسی برق

مهندسان برق با توجه به تحصیلات و مهارت‌های خود وظایف گوناگونی بر عهده دارد. از جمله مسئولیت‌های این گروه از مهندسان می‌توان به طراحی، ساخت و آزمون محصولات الکتریکی، مدیریت و حل مشکلات مشتریان، نظارت بر روند تولید و اجرای پروژه‌ها و همکاری با مدیران پروژه اشاره کرد. نوآوری، مهارت‌های سازمانی، ریاضیات و ... نیز از مهارت‌های مورد نیاز مهندسان برق محسوب می‌شود. با شرکت در دوره‌های آموزشی گروه پارس پژوهان می‌توانید مهارت‌های خود را بهبود ببخشید.

پیشنهاد ویژه برای مهندسی شیمی

با شنیدن واژه شیمی، تصویری از آزمایشگاه‌های گوناگون در ذهنمان نقش می‌بندد اما یک مهندس شیمی شرح شغلی مفصل‌تری دارد. مطالعه فرآیندهای تولید موجود، طراحی ابزارها و فرایندهای جدید، آزمایش و عیب‌سابی مدل‌های تولید و مشاوره در زمینه پروتکل‌های ایمنی از جمله مهم‌ترین وظایف هر مهندس شیمی محسوب می‌شود. شرکت در دوره‌های مختلف می‌تواند به کسب هر یک از مهارت‌ها کمک کند. گروه آموزشی پارس پژوهان، با ارائه دوره‌های مختلف ویژه مهندسین شیمی، مانند آموزش جامع تولید شبکه در ANSYS و دوره آموزش FLUENT پیشرفته، همراه شما است. شما می‌توانید به مناسبت روز مهندس، دوره دلخواه خود را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

پیشنهاد ویژه برای مهندسی هوافضا

طراحی، ساخت و آزمایش هواپیما از جمله کارهای هیجان‌انگیز است. مهندسین هوافضا با بهره‌گیری از علوم مختلف و توانایی‌های علمی و عملی خود وسایل پرنده مانند هواپیماها را می‌سازند و آن‌ها را آزمایش می‌کنند. این مهندسین به مباحث آئرودینامیکی، جلوبرندگی، مکانیک پرواز و سازه‌های هوافضایی مسلط‌اند. همچنین مهندسان هوافضا با نرم‌افزارهای مختلفی مانند Concepts Nrec کار می‌کنند. گروه آموزشی پارس پژوهان، به مناسبت بزرگ‌داشت روز مهندس تمام دوره‌های هوافضای خود را با تخفیف ویژه به مهندسین هوافضا ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه دوره دلخواه خود با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

۲

پیشنهاد ویژه برای مهندسی پزشکی

با گسترش دنیای تکنولوژی، دنیای درمان و تجهیزات بیمارستانی نیز پیشرفت کرده است. این امر باعث به‌وجود آمدن شغل‌هایی مانند مهندسی پزشکی شده است. ساخت و نگهداری تجهیزات و ابزارهای پزشکی، از جمله مهم‌ترین وظایف افرادی است که در شغل مهندسی پزشکی فعالیت می‌کنند. این افراد علاوه بر انجام پژوهش‌های نظری گوناگون، به تولید یا تعمیر ابزارها و دستگاه‌های پزشکی می‌پردازند. گروه آموزشی پارس پژوهان، به مناسبت روز مهندس، دوره‌های آموزشی خود را با تخفیف ویژه‌ای در اختیار مهندسان پزشکی قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین دوره‌های این گروه آموزشی برای رشته مهندسی پزشکی می‌توان به آموزش تحلیل کامل بیومکانیکی در مهندسی پزشکی، آموزش نرم‌افزار شبیه‌سازی و آنالیز مدل‌های بیومکانیکی OpenSim و ... اشاره کرد.

۱

پیشنهاد ویژه برای مهندسی صنایع

مهندسی صنایع از جمله پرطرف‌دارترین رشته‌های مهندسی محسوب می‌شود. مهندسان صنایع با سیستم‌های مختلف کار می‌کنند و ارزیابی بهره‌وری، برآورد ارزش و شرایط ماشین‌آلات و تدوین استانداردهای مختلف کنترل کیفیت را بر عهده دارند. برای بخش‌های مختلف این شغل، لازم است مهندسان به نرم‌افزارهای گوناگون مانند اکسل یا Access مسلط باشند. گروه آموزشی پارس پژوهان به مناسبت روز مهندس، تخفیف‌های ویژه‌ای برای دوره‌های آموزشی خود در نظر گرفته است. برای تهیه دوره‌های آموزشی ویژه مهندسان صنایع، با کارشناسان مجموعه پارس پژوهان در تماس باشید.

سخن آخر

مهندسی، از جمله شغل‌های مورد نیاز و پرطرف‌دار در دنیای امروزی است. مهندسان با استفاده از دانش ریاضی، خلاقیت و درک خود از طبیعت به ساخت و تعمیر انواع ابزار می‌پردازند. رشته‌های مهندسی متنوع هستند. از جمله این رشته‌ها می‌توان به مهندسی مکانیک، مهندسی مواد، مهندسی عمران و مهندسی هوافضا اشاره کرد. علاوه‌بر تحصیل این رشته در دانشگاه، دوره‌های آموزشی مختلفی وجود دارند که می‌تواند به ماهرتر شدن مهندسان کمک کند. گروه‌ آموزشی پارس پژوهان، دوره‌های گوناگونی برای مهندسان عزیز در نظر گرفته است. این گروه به مناسبت روز مهندس، تخفیف‌های ویژه‌ای برای آموزش‌های خود در نظر گرفته است. هر گروه از مهندسان می‌توانند با توجه به رشته و نیاز خود، دوره آموزشی مناسب خود را تهیه کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    ضمن سپاس از توضیح مبسوط شما شاید بد نباشد که به این نکته هم اشاره ای بشود علوم مهندسی همه و همه از علم ریاضیات فیزیک و شیمی گرفته شده است متاسفانه رشته های علوم در دانشگاههای ما هم اکنون مظلوم واقع شده اند حتی رشته فلسفه جامعه شناسی امروزه در توسعه و...پیشرفت خواهند شد

  • ناشناس
    0

    روز بیکاران و مهاجران آینده ....

  • زهرا
    0

    مهندس بیکار فرزند جانباز اخه چه وزی دتره که مبارک بیکاری ودربدری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها