خودرو جدید سهند با این مشخصات به بازار می‌آید

خودرو سهند با مشخصات جدید و در دو تیپ ۱ و ۲ از سوی پارس خودرو راهی بازار خواهد شد.

خودرو جدید سهند با این مشخصات به بازار می‌آید

خودرو سهند از خودروهای جدیدی است که تولید آن در پارس خودرو انجام می‌شود و در دو تیپ با موتور M۱۵ GSI راهی بازار خودرو خواهد شد.

خودرو سهند با طول ۴۲۱۵ میلی متر، عرض ۱۶۷۷ و ارتفاع ۱۴۸۵ میلی متری، مانند خانواده کوییک، ساینا و تیبا بر روی پلتفرم X۲۰۰ سایپا توسعه یافته است.

پیشرانه خودرو سهند از نوع M۱۵ GSI با توان ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۷ نیوتن متر است که نیرو را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند.

هر دو تیپ جدید خودرو سهند از یک مشخصات فنی و گیربکس بهره‌مند است و تنها در سطوح امکانات ایمنی و رفاهی با هم متفاوت است.

خودرو سهند از خودروهایی است که منطبق بر الزامات استانداردهای ۸۵ گانه تولید شده است.

خودرو سهند در تیپ ۲ که نسخه فول آپشن خودرو سهند است به امکاناتی نظیر فرمان هیدرولیک، کنترل صوتی روی فرمان، سیستم پایس فشار باد تایرها، نشانگر تعویض دنده، تهویه نیمه اتوماتیک، صندلی راننده ۶ جهته، صندلی سرنشین ۴ جهته، روکش چرم صندلی، هشدار نبستن کمربند، تریم داخلی دورنگ، شیشه بالابر برقی، آیینه برقی با گرمکن، سنسور دنده عقب، اتولایت، چراغ هشدار ترمز اضطراری، چراغ مشایعت، سانروف، مانیتور ۷ اینچی و دوربین دنده عقب مجهز شده است.

در خودرو سهند تیپ یک اما امکاناتی مانند مالتی مدیا، سانروف، دوربین دنده عقب، گرم کن آیینه و تریم داخلی دو رنگ دیده نمی‌شود.

پیش تر خودرو سهند قرار بود در سه مدل اتومات، بنزینی و گازسوز و با ۶ تیپ عرضه شود که در جدیدترین به روز رسانی صورت گرفته از سوی شرکت پارس خودرو، خودرو سهند در ۲ تیپ و به شرح کاتالوگ زیر به بازار خواهد آمد.

خودرو جدید سهند با این مشخصات به بازار می‌آید

منبع: پرشین خودرو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    قیمت چه خبر؟هیچ؟آقای محترم اون اپشنهایی که تو میگی،دیگه در دنیا آپشن نیستند،حز ضروریات هر خودرویی هستند،ما مردم ایران بدبخت شده ایم که هر اشغالی را به نام آپشن قالب می کنید تا ده برابر پول بگیرید

  • ناشناس
    0

    نسیم و صبا و دنا و تیبا و رانا و تارا و شاهین و سهند و پارس و کوئیک وساینا .....اسامی خودروهای ایرانی هستند و هرکدام بی کیفیت تر از قبلی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها