بهترین روش ‌ها برای جذب مخاطب در تلگرام

تلگرام را می‌توان بهترین و محبوب‌ترین پیام رسان حال حاضر دنیا دانست.

بهترین روش ‌ها برای جذب مخاطب در تلگرام

روزبه‌روز شاهد افزایش کانال‌ها و گروه‌های مختلف به منظور کسب درآمد در این پلتفرم هستیم. اما درآمد زایی از کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی، چندان کار راحتی نیست و نیاز به تعداد ممبر و مخاطب بالایی دارد. با رعایت کردن برخی قوانین و استفاده از راهکارهای خاص، اضافه کردن مخاطبان جدید و فعال، کار بسیار راحتی خواهد بود.

محتوا جذاب و مناسبی تولید کنید

مهم‌ترین موردی که باعث می‌شود مخاطبان بسیار زیادی جذب کرده و همچنین آن‌ها را در چنل خود نگهدارید، تولید محتوا جذاب است. اساس تولید محتوا امروزی این است که محصول نهایی، پاسخگو نیاز افراد باشد. در واقع اگر کانال یا گروه شما در زمینه طنز فعالیت می‌کند باید پست‌هایی در آن قرار گیرد که افراد را بخنداند. تجربیات صاحبان چنل‌های بزرگ نشان می‌دهد برای موفقیت در جذب مخاطب تلگرام باید از محتواهای بصری، نهایت استفاده را ببرید. همچنین به سراغ پست‌هایی با متن‌های بسیار طولانی نروید؛ زیرا بازخورد مناسبی ندارند.

محتوا خاص بسازید و همچنین Restrict Saving چنل خود را فعال کنید

 در صورتی که پست‌های شما نیاز کاربران را برطرف کنند، اما خاص نباشند و مشابه پست‌های چنل‌ها و گروه‌های دیگر باشند، پیشرفت چندانی نخواهید کرد. در واقع این پست‌های منحصر به فرد هستند در هیچ فضا دیگری پیدا نمی‌شوند و می‌توانند افراد را به سمت کانال شما جذب کنند. پس از این که سبک خاص خود را پیدا کردید، سپس به سراغ گزینه Restrict saving بروید. با استفاده از این قابلیت در تلگرام، دیگر هیچ کسی نمی‌تواند پست‌هایتان را برای دیگران یا در save massage خود بفرستد. همچنین کاربران قابلیت ذخیره پست‌هایتان را نخواهند داشت و برای دیدن پست‌ها باید به گروه یا چنل شما، مراجعه کنند.

با کانال و گروه‌های مرتبط در ارتباط باشید

اگر سرمایه کافی برای تبلیغات دارید، سعی کنید به سراغ کانال‌هایی بروید که حوزه کاری آن‌ها با شما مرتبط بوده و تعداد ممبر بالایی دارند. در صورتی که هزینه تبلیغات ندارید به سراغ چنل یا گروه‌هایی بروید که به اندازه کانال شما ممبر دارند و با آن‌ها تبادل بزنید. تبادل، یعنی شما تبلیغ چنل مقابل را انجام دهید و آن کانال نیز کسب و کار شما را معرفی کند.

برگزاری مسابقات مختلف

کافی است هر ماه یا هر هفته، مبلغی را به عنوان جایزه در نظر بگیرید تا مخاطبین چنل شما افزایش پیدا کنند. بهتر است بین قرعه کشی و مسابقه، برگزاری یک چالش یا مسابقه را انتخاب کنید. با این کار به سرعت در بین دوستان و آشنایان ممبرهای خود شناخته می‌شوید و تعداد مخاطبین چنل یا گروه شما، افزایش می‌یابد.

به سراغ ممبر واقعی بروید

خرید ممبر واقعی تلگرام می‌تواند سریع‌ترین راهی باشد که باعث جذب مخاطب در این پلتفرم می‌شود. مطمئناً از سال‌ها پیش تبلیغات مختلف در رابطه با خرید ممبر واقعی در سایت‌ها را دیده‌اید که اکثر آن‌ها ممبرهای فیک به شما می‌دادند. در حال حاضر نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا با روی کار آمدن پروکسی و تلگرام‌های غیر رسمی، امکان خرید ممبر اکتیو و فعال وجود دارد.

خرید ممبر پروکسی

اگر می‌خواهید به سرعت تعداد مخاطبان زیادی را به سمت چنل یا گروه خود بکشانید که فعال نیز باشند به سراغ ممبر پروکسی بروید. در این روش، اسپانسر یک پروکسی خاص می‌شوید و در بالا صفحه تلگرام هر فردی که از آن پروکسی استفاده می‌کند به نمایش در می‌آیید. می‌توان گفت با خرید ممبر پروکسی، تنها افرادی که از تلگرام رسمی استفاده می‌کنند و به موضوع کانال شما علاقه دارند به عضویت چنلتان در می‌آیند.

خرید ممبر پاپ آپ

روش دیگری که می‌توانید با آن به سراغ جذب مخاطبان واقعی تلگرام بروید، ممبرپاپ آپ است. در این روش، تبلیغ کانال خود را در اپلیکیشن‌های غیر رسمی مانند تلگرام طلایی و موبوگرام و... خواهید دید. ممبر پاپ آپ نیز همانند ممبر پروکسی، حالت اختیاری دارد؛ بنابراین تنها افرادی که علاقه‌مند به چنل شما هستند در آن عضو می‌شوند.

سخن پایانی

راه‌های زیادی برای جذب مخاطب تلگرام وجود دارند، اما ساده‌ترین و سریع‌ترین راه، خرید ممبر واقعی در این پلتفرم است. البته به جز خرید ممبر باید از راهکارهای دیگر نیز استفاده کنید به‌عنوان‌مثال نباید از تولید محتوا مناسب، غافل شوید. برای این که تعداد مخاطبین کانال یا گروه خود را بالا ببرید باید مبلغی را خرج کنید. این مبلغ، می‌تواند برای تبلیغات، هزینه تولید محتوا حرفه‌ای یا خرید ممبر باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها