ارقام ارزان و گران برنج ایرانی چند شد؟

قیمت برنج ایرانی در روزهای اخیر در بنکداری‌ها هر کیلو حدود ۵ تا ۶ هزار تومان افزایش یافته است. رصد مغازه‌های سطح شهر هم نشان می‌دهد برنج ایرانی در روزهای اخیر به خصوص در ارقام ارزان‌قیمت کمی افزایش قیمت داشته است.

ارقام ارزان و گران برنج ایرانی چند شد؟

بازار برنج ایرانی امسال شاهد نوسان خاصی نبود و با آرامش و ثبات قیمت‌ها و حتی در مقاطعی با کاهش قیمت مواجه بوده است اما اخیرا در بنکداری‌ها قیمت برنج ایرانی هر کیلو حدود ۵ تا ۶ هزار تومان افزایش یافته است. رضا کنگری، رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران، در این باره به همشهری گفت: قیمت هر کیلو برنج هاشمی درجه یک که قبلا ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان بود در حال حاضر در بنکداری‌ها به قیمت عمده حدود ۹۰ تا ۹۵ هزار و ارقام ارزان مانند ندا به ۴۵ هزار تومان رسیده است.

رصد مغازه‌های سطح شهر هم نشان می‌دهد برنج ایرانی در روزهای اخیر به خصوص در ارقام ارزان‌قیمت کمی افزایش قیمت داشته است. در حال حاضر، ارزان‌ترین ارقام برنج ایرانی مانند برنج ندا و شیرودی در مغازه‌های مرکز شهر به قیمت ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. همچنین، هر کیلو برنج عنبربو بین ۶۵ تا ۷۹ هزار تومان و برنج فجر ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در میان ارقام خوب برنج ایرانی، هر کیلو برنج هاشمی در مغازه‌های تهران به طور متوسط ۱۰۰ هزار تومان است و ارقام دیگر مانند صدری و دمسیاه درجه یک ۱۱۵ تا ۱۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در جدول زیر، قیمت انواع برنج ایرانی در کیسه‌های ۱۰ کیلویی را می‌بینید.

مشخصات کالا

قیمت (تومان)

برنج شیرودی هایلی

۵۹۹.۰۰۰

برنج عنبربو طبیعت

۷۶۸.۶۰۰

برنج فجر طبیعت

۸۲۵.۰۰۰

هاشمی ممتاز طبیعت

۱.۰۱۰.۰۰۰

هاشمی مهمان‌نواز

۱.۲۰۰.۰۰۰

طارم ممتاز گلستان

۱.۲۹۵.۸۰۰

صدری معطر مهمان‌نواز

۱.۳۵۰.۰۰۰

صدری هاشمی آقاجانیان

۱.۴۹۹.۰۰۰

 

 

 

منبع: همشهری آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • 🐜
    0

    امیدوارم هیچ ایرانی برنج هندی نخرد و نخورید سلامتی برایتون آرزو دارم!!!

    نظرات شما -
    • بهلول
      1

      معلومه كلك شاليزاردارى بهرحال موفق باشى وبانظراتت هميشه موافق بودم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها