افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

رئیس کمیته حقوق و دستمزد مجلس گفت: حداقل حقوق کارمندان دولت در سال آینده یازده میلیون و پانصد هزار تومان است.

افزایش حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

عنابستانی افزود: دوم اینکه ۱ میلیون تومان هم عائله‌مندی و اولاد به این مبلغ اضافه می‌شود که خارج از این قاعده است و در نهایت تقریباً حدود ۴۰-۴۱ درصد افزایش را خواهد داشت.

وی عنوان کرد: تقریباً حقوق این افراد ١١.۵ میلیون تومان خواهد شد. یعنی ما برای آن کسی که حداقل حقوق را دریافت می‌کند، تقریبا متناسب با تورم افزایش داشتیم و همینطور برای آن کسی که بیشترین حقوق را دریافت می‌کند هم همان ۵ میلیون تومان به همراه ۱۰ درصد افزایش حقوق خواهد بود که می‌شود حدود ۱۳-۱۴ درصد افزایش حقوق که متوسط افزایش حقوق‌ها ۲۰ درصد خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق امروز در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه وارد بخش حقوق شاغلان و بازنشستگان شد. براین اساس کمیسیون تصویب کرد که میزان افزایش حقوق شاغلان( کارکنان دولت) در سال آینده ۲۰ درصد باشد که در لایحه دولت این میزان ۱۸ درصد آمده بود.

وی بیان کرد: میزان افزایش حقوق بازنشستگان نیز ۲۰ درصد تعیین شد، البته بازنشستگان علاوه بر ۲۰ درصد، شامل ۴۰ درصد اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان براساس برنامه هفتم توسعه هم می‌شوند.

میرتاج‌الدینی افزود: همچنین سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان ۱۲ میلیون تومان در ماه تعیین شد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ بیان کرد: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که حداقل حقوق شاغلان در سال آینده ۱۰ میلیون تومان و حداقل حقوق بازنشستگان ۹ میلیون تومان باشد.

میرتاج‌الدینی یادآور شد: این موارد به عنوان مصوبه کمیسیون تلفیق است و در صورت تصویب در صحن علنی و تایید شورای نگهبان اجرا خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • امیر
    0

    افزایش حقوق کارگر و‌کارمند ۲۰ درصد
    افزایش تعرفه های پزشکی ۴۵ درصد
    افزایش مالیات ها ۵۰ درصد
    تورم معلوم‌نیست ۵۰ درصد ۷۰ درصد چقدر؟
    واقعا متاسفم

  • لعنت بر مدیران ناتوان کشوری
    0

    باز سر بازنشستگان کشوری بی کلاه ماند !!!!

  • ناشناس
    0

    تورم بیش از50 درصد.تورم خوراکی ها بیش از60درصد.اجاره مسکن بیش از100درصد، حقوق کارمند و کارگر 20 درصد .منت هم میزارن.یواش یواش به فلاکت نزدیک میشویم.افزایش حقوق جبران افزایش اجاره مسکن رو نمیده

  • محمد
    0

    تورم 200 درصده 10 درصد یعنی چی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها