خرید انواع دمپایی زنانه و مردانه ارزان و شیک (luxury) + عکس 1402

قصد داریم برای شما مخاطب عزیزی که با برخی از انواع دمپایی مردانه و زنانه ارزان آشنا شوید، تعدادی از این موارد را برای شما همراه با عکس جدید شرح دهیم.

خرید انواع دمپایی زنانه و مردانه ارزان و شیک  (luxury) + عکس 1402

پس حتما تا انتها همراه تیم ما باشید:

انواع دمپایی مجلسی زنانه بندری  

یکی از دمپایی های مجلسی زنانه که تولید می شود انواع دمپایی مجلسی زنانه بندری می باشد.

به طور کلی در بندر پوشیدن صندل بسیار رایج می باشد اما زنان بندری در مجالس مدل های خاص صندل مجلسی را می پوشند که این مدل ها شامل انواع:

  • صندل های عربی
  • صندل های جنوبی
  • صندل های بند دار و غیره می باشد.

رویه این صندل ها معمولا با بندهای یکی دو سانتی طراحی شده است و برای تزئین آن از پولک و منجوق استفاده می کنند.

جنس این صندل ها نیز با سایر صندل ها متفاومت می باشد و اکثرا از ترمه، کنف، پارچه های سنتی یا چرم می باشند.

این صندل ها در انواع پاشنه دار، بی پاشنه، انگشتی، زیپ دار و غیره وجود دارد که افراد بر اساس سلیقه خود آن ها را خریداری می کنند.

صندل های بندری به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارند در سطح کشور همواره طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند.

همچنین جالب است بدانید که پوشیدن این صندل ها با لباس های محلی یا سنتی بسیار مورد پسند هست و در بین مردم رواج دارد.

 

دمپایی پلاستیکی ارزان + قیمت

اگر شما به دنبال خرید دمپایی ارزان هستید، باید بدانید که دمپایی پلاستیکی از ارزان ترین دمپایی هایی است که تولید می شود و یکی از انواع آن دمپایی بیمارستانی می باشد.

بسته بندی دمپایی های بیمارستانی در کیسه های پلاستیکی انجام می شود و اغلب در کیسه های 120 جفتی، 80 جفتی، 50 جفتی و غیره موجود می باشند.

در ادامه این متن مدل ها و قیمت دمپایی بیمارستانی و انواع آن را خدمت شما شرح می دهیم:

  • سهند بیمارستانی مردانه: 21.000 تومان
  • نود بیمارستانی مردانه: 24.000 تومان
  • اوزاکا بیمارستانی مردانه: 23.500 تومان

این قیمت ها به صورت عمده و درب کارخانه می باشد و قیمت خرید تکی آن ها بیشتر است.

علاوه بر دمپایی های بیمارستانی دمپایی های پلاستیکی دیگری نیز وجود دارند که قیمت مناسبی دارند از این رو ضروری است شما با شناخت نیاز مشتریان خود دمپایی مورد نظر را خریداری نمایید.

2

دمپایی استخری درجه یک + ضد لغزش

به طور کلی دو نوع دمپایی استخری داریم که یک نوع دمپایی های استخری ساده هستند که به سادگی سر می خورند و امکان لیز خوردن شما در استخر بسیار بالاست.

اما اگر به دنبال دمپایی استخری درجه یک هستید بهترین گزینه برای شما دمپایی استخری ژله ای می باشد این دمپایی ها ضد لغزش هستند و مقاومت آن ها در برابر سرخوردگی بسیار زیاد است اما قیمت شان نسبت به دمپایی های استخری ساده بیشتر است.

با این وجود اگر شما قصد خرید به صورت عمده را دارید بهتر است به طور مستقیم از کارخانه یا تولیدی ارتباط بگیرید تا دمپایی را با کم ترین قیمت ممکن خرید کنید.

در این راستا شرکت کفش رکاب به عنوان بهترین و جامع ترین عمده فروش دمپایی آماده همکاری با شما می باشد.

و قادر به تامین انواع دمپایی های زنانه، مردانه و بچه گانه در سایز بندی های مختلف و طرح های متفاوتی می باشد تا نیاز همه مشتریان با هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد.

3

دمپایی رو فرشی زنانه طبی

یکی دیگر از دمپایی های پرفروش دمپایی روفرشی زنانه طبی می باشد که برای رفع مشکلاتی همچون پا درد، زانو درد، کمر درد، صافی کف پا و غیره بسیار موثر است.

از آن جایی که این دمپایی ها طبق استانداردهای اصولی قوس پا طراحی وتولید می شوند، پزشکان این دمپایی ها را برای جلوگیری از بروز مشکلات جسمانی در کمر یا زانو پیشنهاد می کند.

 به همین دلیل است که امروزه خرید دمپایی های طبی اقزایش یافته و طرفداران زیادی دارد.

علاوه بر منزل افراد از این دمپایی ها در برخی محیط های کاری یا استفاده های روز مره خود دمپایی طبی می پوشند زیرا این دمپایی ها احساس خستگی را کاهش می دهند و پا در آن بسیار راحت است.

4

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها