بازار سهام در ارزنده‌ترین حالت ممکن؟

یک کارشناس بازار بورس گفت: توصیه می‌شود افراد برای ورود به بازار به سمت گروه‌های بانکی و سرمایه‌گذاری بروند که جزو پر پتانسیل‌ترین گروه‌ها هستند.

بازار سهام در ارزنده‌ترین حالت ممکن؟

هومن عمیدی در گفتگو با خبر فوری اظهار کرد: معمولاً وقتی بازار بخواهد یک حرکت شارپ و مثبت را تجربه کند قبل از آن دچار نوسانات کم‌دامنه می‌شود، مثل روندی که درحال حاضر شاهد آن هستیم. می‌توان گفت بازار خودش را برای یک رشد خوب تا انتهای سال آماده می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت‌ها در کف قرار دارند و بازار سرمایه از سال ۹۹ نسبت به بازار های دیگر مثل دلار رشد نکرده، می‌توان گفت بازار بورس با سقف خود فاصله زیادی دارد.

وی ادامه داد: افرادی که می‌خواهند وارد بازار سرمایه شوند باید شرکت‌هایی که از نظر بنیادی و فاندامنتال شرایط خوبی دارند، یعنی سودآوری و فروش و تولیدشان دستخوش مشکلات نیست، را در اولویت‌ قرار دهند.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: توصیه می‌شود افراد برای ورود به بازار به سمت گروه‌های بانکی و سرمایه‌گذاری بروند که جزو پر پتانسیل‌ترین گروه‌ها هستند.

عمیدی در انتها گفت: در سال‌هایی که ما تجدید ارزیابی داریم بازار با رشد خوبی مواجه می‌شود و این افزایش سرمایه که شرکت‌ها می‌خواهند از طریق تجدید ارزیابی بدهند و دارایی‌های خودشان را بروز کنند خواست دولت و وزارت اقتصاد است به عبارتی پشت این کار یک عزم ملی وجود دارد و معطوف به تعداد محدود نیست.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    گول نخواهیم خورد.

  • ناشناس
    0

    حالا حالاها بورس رونق نمیگیرد والسلام زور نزنید

  • ناشناس
    0

    با این وضعیت منطقه ای و درگیریهای گروههای نیابتی حضور در بورس ریسک بسیار بزرگیست

  • ناشناس
    0

    به پشتوانه کدوم تولید ؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها