با سود سهام عدالت چه چیزهایی می‌توان خرید؟ /اینفوگرافی

در روز‌های گذشته برای برخی صاحبان سهام عدالت بخشی از سود سالیانه واریز شد، عددی حدود ۷۰۰ تا ۷۴۰ هزار تومان برای دارندگان سهام ۵۰۰ هزارتومانی!

با سود سهام عدالت چه چیزهایی می‌توان خرید؟ /اینفوگرافی

بر اساس جدول اعلامی مرکز آمار از برخی اقلام ضروری در آبان‌ماه با این پول چه می‌توان خرید؟

با سود سالیانه سهام عدالت نهایتا یک و نیم کیلو گوشت گوسفندی می‌توان خرید یا ۹ کیلوگرم مرغ تازه و یا ۱۰ عدد کنسرو ماهی تن!

photo_2023-12-16_21-11-22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    1

    اولا با ۶۸۱ تومان کجا می‌توان ۱۰ عدد تن خرید دوما مسئولان را اینقدر خجالت نده

  • امیر
    0

    به ما ۷۰۰ دادن،. یک کیلو ونیم‌‌ گوشت شد
    ای کاش مسئولین ما یه نگاهی به پشت سرشون میکردند،زمان انقلاب را،زمان انتخابات را،زمان جنگ را،زمان بازسازی مناطق جنگی را،زمان جمع آوری کمکهای مردمی را و....ومیفهمیدند که این دستمزد مردم ایران نیست!

  • دکتر لنگویج
    4

    من یه سکه صد سوتی خریدم ، نیم کیلو فیله ماهی ، یه روغن یک و نیم لیتری غنچه پلاس واسه خونه ، پنجاه هزار به خانومم شیرینی دادم بقیشم رفتیم خارج از تهران گشتیم کیف کردیم
    عزیزان اول اینکهبسته به نگاه شماست بدبختانه خرجش کنید یا خوشبختانه ثانیا سود سهام داری هست ارث پدرمون نیست که . شما معلومه تاحالا سهام دار نبودید.
    منم رو گنج نخوابیدم جیره خوار جایی هم نیستم اما میخوام بگم بسته به خودتونه حال خوب یا بدتون .

  • دکتر لنگویج
    0

    همشم 681 ت گرفتممممممم . لطفا از اینکه سهام دار هستید خوشحال باشید و برای ادامه زندگی تلاش کنیدو خوشحالی رو از خودتون دریغ نکنید.

  • علی
    0

    برو خدا را شکر کن اینم بهت دادن وهاپولی نکردن هیچی نگو سال دیگه سلطان سهام عدالت میاد بالا

  • ناشناس
    2

    اين كارهاي دولت فقط جنبه تبليغاتي دارد خودشان هم مي دانند با اين پول تواين گراني افسار گسيخته توف هم كف دست ادم نمي زارند اين همه بوق كرنا مي كنند اينگار هزينه يكسال ملت با اين سود چندغاز تامين شده تا كي مي خواهيد به شعور اين ملت توهين كنيد

  • محرابی
    0

    ۷۰۰ تومن رفتم ده کیلو کشمش افتابی خریدم خدا خیرتون بده

  • ناشناس
    0

    همه اش دروغ است و الکی

  • ناشناس
    0

    من خداراشکرباسودسهام عدالت توانستم یک مثقال شیره بگیرم البته صدوپنجاه هزارتومان هم اضافه برسودروی پول گذاشتم تاپول یک مثقال شیره جورشد

  • علی @@@
    0

    سهام عدالت طرح بد و بی پایه اساسی بود که توسط دولت بیسواد بی تجربه احمدی نژاد اجرا شد و هیچ نفع و سودی برای قشر ضعیف نداشت و حالا هم که با سود یکسال ان میشود یک کیلو گوشت خرید یعنی هیچ فکر و دستاورد و موفقیتی در این طرح نبوده و نیست صرفا یک حرکت پوپولیستی عوامفریبانه جهت محبوبیت نزد مردم عامی بود و بس.در تمامی این سالها این سهام و سود آن به درد هیچ مستضعفی نخورده و نخواهد خورد و گرهی از فقر عمومی و گشایشی در زندگی افراد ایجاد نکرد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها