جایگزین روسی پراید در ایران/ تصویر

در جریان افتتاحیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا تهران ۱۴۰۲، چهار خودروی لادا رونمایی شده و برنامه عرضه محصولات آن توسط نیکا خودرو اعلام گردید. در بین این چهار خودرو احتمالا مدل گرانتا، اقتصادی‌ترین خودروی این شرکت، آخرین مدلی است که به بازار می‌آید.

جایگزین روسی پراید در ایران/ تصویر

لادا گرانتا، اقتصادی‌ترین مدل رونمایی شده در ایران محسوب می‌شود و سبک طراحی آن به دو دهه‌ قبل بازمی‌گردد. گرانتا از یک موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ ۱۰۶ اسب بخاری و ۱۴۸ نیوتن متری در ایران بهره خواهد برد و جعبه دنده آن احتمالاً ۵ سرعته دستی خواهد بود.

خودروهای روسی لادا به زودی در خیابان‌های ایران/عکس

پیشرانه لادا گرنتا شباهت بسیاری به رنو لوگان یا همان L۹۰ خودمان دارد. نه تنها ظاهر بیرونی گرانتا قدیمی و فاقد جذابیت است، بلکه در کابین آن هم چیزی از زیبایی و کیفیت بالا و امکانات مناسب دیده نمی‌شود.

خودروهای روسی لادا به زودی در خیابان‌های ایران/عکس

لادا گرانتا با توجه به اقتصادی بودن و نداشتن امکانات خاص و پیشرانه قدرتمند، می‌تواند جایگزینی نسبتا مناسب برای پراید باشد؛ البته که همه این صحبت‌ها صرفا روی کاغذ بوده و منوط به نحوه قیمت‌گذاری آن در بازار ایران است و به احتمال زیاد قیمتی همسطح با محصولات اقتصادی ساپیا نخواهد داشت.

خودروهای روسی لادا به زودی در خیابان‌های ایران/عکس

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    با توجه به آب و هواى روسيه اين خودرو كولر دارد؟!اصلا پاسخگوى گرماى كشورمان هست؟!!جوش نمى آورد؟واشر سر سيلندر نمى سوزاند؟و ....

  • ناشناس
    0

    ترکیب تیبا و ساینا

  • علی
    0

    لادا انگار از دل تاریخ کمونیسم شوروی میاد دقیقا مثل پژو در ایران

  • ناشناس
    2

    عالیجناب پوتین هزینه جنگش رفته بالا به نوچه اش دستور تامین بودجه و مالیات داده خودرو .....بهانه ست
    وگرنه بین این همه خودرو ساز سطح یک دنیا کی میره خودروی روسی اون هم ضعيف ترینش رو وارد کشور کنه
    پراید رفته ارابه مرگ بعدی داره میاد
    دین هیچی ای کاش وجدان داشتید...

  • ناشناس
    0

    آخه مگه حتما پراید باید جایگزین داشته باشه هر روز یه جایگزین براش در میارید

  • مالک
    1

    آثار و نشانه های مستعمره بودن کشور کم کم پدیدار میشود در دهه پنجاه که خودرو ژیان فرانسه وارد ایران شده بود و به امارات و دیگر کشورها صادر میشد تعدادی هم لادا وارد کرده بودند وباتوجه به کیفیت بدشان مردم ترجیح میدادند ژیان استفاده کنند تا لادا ضمن اینکه ژیان دو سیلندر داشت وموتور لادا 4 سیلندر بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها