باغبانی که یک شبه میلیاردر می شود

میلیاردر هشتاد ساله و معروف، نیکولاس پوچ، فرزند سلسله مد نمادین هرمس، ظاهراً در حال سازماندهی یک داستان حماسی حیرت‌انگیز برای تعیین وارث است. البته این یک مسابقه نیست و این میلیارد معروف وارث خود را انتخاب کرده و او کسی نیست جز باغبانش که هم‌اینک 51 ساله است.

باغبانی که یک شبه میلیاردر می شود

همانطور که توسط نشریه سوئیسی Tribune de Genève گزارش شده است، پوچِ مجرد و بدون فرزند، قصد دارد به طور قانونی «باغبان و صنعتگر سابق» خود را از یک «خانواده ساده مراکشی» به عنوان وارث قانونی خود معرفی کند. 

این اقدام غیرمتعارف برای واگذاری ثروت و املاک عظیم او به باغبانش، گمانه زنی های شدیدی را برانگیخته است. پوچ، از نسل پنجم تیری هرمس، که بنیان خانه مد لوکس را در سال 1837 بنا نهاد، سهم قابل توجهی در این شرکت با ارزش کنونی 220 میلیارد دلاری دارد و با ارزش تخمینی 10.3 تا 11.3 میلیارد دلار در میان ثروتمندترین افراد سوئیس قرار دارد. ظاهرا، پوچ با حمایت یک تیم حقوقی قدرتمند، برای رسمی کردن فرزندخواندگی باغبانش، اقدامات قانونی را آغاز کرده است. طبق گزارش ها، این باغبان با زنی از اسپانیا ازدواج کرده است که دو فرزند از خود دارند و وارث بخش قابل توجهی از ثروت پوچ است که شامل به دست آوردن املاک قابل توجهی در مراکش و مونتروی سوئیس است.

گفته می شود پوچ که 23 درصد از سهام هرمس را داشته، ارتباط خوبی با بقیه خاندان ندارد و این احتمال وجود دارد که وی بر اساس لجبازی دست به چنین کاری می زند. با این حال گره کار زیاد است و گرفتن تابعیت برای این شهروند مراکشی بسیار سخت است.

منبع: دنیای اقتصاد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • 0147
    0

    جماعت مفتخور دهن گشاد وراج
    که فقط موی خانومها براشون مهم است
    الانه میرن اینستاگرام ایشون
    میگن میشه
    مارو فرزند خوندگی قبول کنی

  • ناشناس
    0

    درود بر ایشون که مجرد مانده تا این سن.زندگی رو ایشون کرده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مجرد که نمونده مثلاً............. حتما یه چند هزارتایی داشته ،،،مجرد به اون میگن که تو عمرش تن هیچ جنس مخالف به تنش نخورده باشه دست نخورده باشه
      بعدشم این حتماً هر چه میکاشته سبز نمی‌شده
      بذرش بارور نبوده 😂😁😂🤩😎
      حالا هم مجبوره ثروتش رو به غریبه ها ببخشه!

  • ناشناس
    0

    اگر این باغبان یهودی باشد یا شود,هیچ مشکلی برایش پیش نخواهد امد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها