مرکز پژوهش های مجلس:

از وعده ساخت ۴ میلیون مسکن دولت فقط ۳۰۰ هزار واحد در حال ساخت است!/ ویدئو

عضو مرکز تحقیقات مسکن بیان کرد که اعدادی که ما از وزارتخانه استخراج کردیم حدود ۳۰۰ هزار واحد مسکن از سوی دولت در حال انجام است و اکثر این واحدها در مراحل ابتدایی قرار دارند.

از وعده ساخت ۴ میلیون مسکن دولت فقط ۳۰۰ هزار واحد در حال ساخت است!/ ویدئو

نوید پاکنژاد در برنامه فرامتن گفت: متاسفانه آن چیزی که ما طبق ارقام داشتیم و گزارشها نشان می دهد وضعیتت ساخت  واحدهای نهضت ملی خیلی مساعد نیست.

وی در جواب مجری که پرسید که چقدر تحقق پیدا کرده است بیان کرد که اعدادی که ما از وزارتخانه استخراج کردیم حدود ۳۰۰ هزار واحد مسکن از سوی دولت در حال انجام است و اکثر این واحدها در مراحل ابتدایی قرار دارند.

عضو مرکز تحقیقات مسکن در ادامه گفت که ما به دولت پیشنهاد می دهیم یک برنامه جامع ارائه دهد. 

گفتنی است که ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی از وعده های انتخاباتی رئیسی بود. طرح نهضت ملی مسکن، طرحی بود که دولت سیزدهم در همان ابتدای آغاز به کار با توجه به کمبود خانه در کشور آن را مطرح کرد. بر اساس این طرح، قرار بود دولت سالی یک میلیون مسکن بسازد.

حجم ویدیو: 3.97M | مدت زمان ویدیو: 00:01:09 | دانلود ویدیو
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • عادل
    0

    از روحانی )۸۰۰ هزار نفر شکایت کرده از ریسی باید ۸۰ملیون نفر شکایت کنه روحانی هرچه بود دروغ نگفت

  • ناشناس
    0

    بقیشاانشاالله غزه دراینده ای نزدیک .

  • ناشناس
    0

    یکبار نشد دروغ نگن با مردم روراست باشن،همین کارو کردن که حتی به داخل خانواده هم رسیده کل مملکت دارن به همدیگه دروغ میگن

  • ناشناس
    0

    سیصد هزار تامسکن هم دروغه این دولت تا اخر مهلت چهار سالش هم نمیتونه سیصد هزار تا رو تکمیل کنه . از ما که یکساله 40 تومن گرفتن به عنوان قسط اول و رفتن نه حرفی میزنن نه کاری کردن و نه جوابی میدن فقط پول رو گرفتن و دیگر هیچ اگر قرار بود اتفاقی بیوفتد تو این یکساله میوفتاد .کلا با طناب این دولت وارد چاه نشوید که به بد چاهی گرفتار میشوید از وعده دلار 5 هزار تومانی بگیر تا ساخت 4 میلیون مسکن و کنترل تورم و معیشت مردم که قرار بود دغدغه اول ایشون باشه و و و و و

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها