حضور او ام پی فینکس در نمایشگاه آیتکس مشهد/ یک نمایشگاه، تحت تاثیر یک صرافی خاص

حضور صرافی او ام پی فینکس در نمایشگاه آیتکس به گواه کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اعتباری ویژه به نمایشگاه مشهد بخشید.

حضور او ام پی فینکس در نمایشگاه آیتکس مشهد/ یک نمایشگاه، تحت تاثیر یک صرافی خاص

با رشد قیمت دلار و تورم در ایران، بسیاری از ما شاید به راه‌های مختلف سرمایه‌گذاری‌ فکر کرده باشیم، از بورس گرفته تا فارکس و کریپتو. اما در این میان جهش بزرگ بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها در سال‌های اخیر، باعث شد تا دنیای کریپتو به مراتب جذاب‌تر از سایر بازارها باشد.

اما انتخاب رمزارزها و فعالیت در این بازار، نیاز به انتخاب یک صرافی مطمئن دارد؛ در بازاری که صرافی‌های مختلفی فعال هستند، چطور به انتخابی مطمئن برسیم؟

در شرایطی که فعالیت در صرافی‌های خارجی به واسطه مسائلی از جمله تحریم‌ها دردسرهای خاص خود را دارد و به ریسک معاملات می‌افزاید، یک صرافی خاص و متفاوت در ایران، چند سالی است که فعالیت خود را آغاز نموده‌است.

یک صرافی خاص در آیتکس مشهد

صرافی او ام پی فینکس که مجموعه‌ای از خدمات جذاب و متفاوت را برای کاربرانش فراهم کرده، به تازگی در نمایشگاه آیتکس مشهد هم حضوری متفاوت و ویژه را رقم زده‌است.

اما ماجرای برگزاری نمایشگاه آیتکس در مشهد چیست؟

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و کامپیوتر و دهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند مشهد با عنوان «آیتکس» از دهم آبان‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد و سیزدهم آبان به کار خود پایان داد.

اما شاید برایتان سوال باشد که چرا مشهد به عنوان میزبان انتخاب شده است؟ شهر مشهد از دیرباز به عنوان قطب I T و صنایع جانبی در کشور مطرح بوده است.

بیش از 50 درصد متخصصین IT کشور، بیش از 50 درصد نرم افزار های فعال در کشور، بیش از 50 درصد ظرفیت دانشگاهی فارغ التحصیلان IT و رشته های وابسته در مشهد و بعد از تهران بزرگترین بازار فن آوری اطلاعات و ارتباطات در مشهد واقع شده، از این رو مشارکت در این نمایشگاه درشهر مشهد می‌تواند در توسعه کسب و کار شما کمک شایانی بنماید.

محل برگزاری اما چرا نمایشگاه بین المللی مشهد انتخاب شد؟ این نمایشگاه به عنوان مرکزنمایشگاهی شرق کشور در سال 1372 در فضایی به مساحت 60 هکتار تاسیس گردیده است، این مرکز نمایشگاهی پس از شرکت نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین مرکز نمایشگاهی کشور بوده و با سه مجموعه (سالن‌های مفاخر به متراژ 4800 متر مربع،  سالن فردوسی به متراژ 10000 متر مربع و سالن عطار به متراژ 4000 متر مربع) همه ساله میزبان تعداد زیادی عناوین نمایشگاهی بین‌المللی هستند.

از جمله جذابیت‌های خاص نمایشگاه، برخی غرفه‌های خاص این دوره از نمایشگاه بود. صرافی او ام پی فینکس یکی از بهترین‌های نمایشگاه 1402 آیتکس مشهد بود و با طراحی منحصر به فردی که برای غرفه خود در نظر گرفته‌بود، توجه بسیاری از حاضرین در نمایشگاه را به خود جلب کرد.

این صرافی که یکی از وجوه تمایزش ارائه وام کریپتویی به کاربران است، در نمایشگاه آیتکس مشهد به گواه کارشناسان و فعالان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات، با حضور خود، اعتباری ویژه به این نمایشگاه بخشید و سطح کیفی آن را ارتقا داد.

حضور تحلیلگر برجسته ایرانی در غرفه او ام پی فینکس

محمد حسینی، فعال و تحلیلگر برجسته بازارهای مالی، یکی از سرمایه‌گذاران و از اعضای هیات مدیره صرافی او ام پی فینکس است. او که سال‌ها است در فضای مجازی با تحلیل‌های خاص خود نگاه‌ها را خیره کرده، در مشهد و نمایشگاه آیتکس 1402 حضوری پررنگ داشت و با واکنش بازدیدکنندگان از نمایشگاه در روزهای مختلف روبه‌رو شد.

حضور حسینی در غرفه صرافی او ام پی فینکس نشان از اهمیت نمایشگاه برای این صرافی داشت. موضوعی که البته از شکل و شمایل ظاهری غرفه هم از ابتدا مشخص بود.

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرفوری در خصوص صرافی او ام پی فینکس اظهار کرد: صرافی او ام پی فینکس جزو ۳ صرافی برتر ایران است و بهترین پشتیبانی ۷-۲۴ و آنلاین را ارائه می‌دهد. به این معنا که در هر ساعت از شبانه روز که مخاطبین با پشتیبانی تماس بگیرند، در کمتر از چند ثانیه به اپراتور وصل شده و می‌توانند مسئله خود را برطرف کنند.

وی در خصوص شکل خدمات این صرافی گفت: خدمات متعددی در این صرافی وجود دارد که امکان دریافت وام از طریق امانت گذاشتن کریپتویی یکی از جذاب‌ترین‌ خدمات مجموعه محسوب می‌شود.

حسینی اما یک هشدار هم برای سرمایه‌گذاران کم تجربه داشت. او گفت: جو مسموم حاکم بر بازارهای مالی ایران باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاران با استرس روبه‌رو شوند و همین مسائل موجب از دست رفتن سرمایه بسیاری شده؛ در نتیجه نباید تارگت مالی را از ابتدا برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

اما چه شد که تیم او ام پی فینکس در نمایشگاه مشهد شرکت کرد و این نمایشگاه از نظر کیفی چطور بود؟ حسینی پاسخ داد: نمایشگاه مشهد از کیفیت خوبی برخوردار بود و باید رویدادهای بیشتری با این سبک برگزار شود. از حضور در مشهد و مشارکت فعال در این نمایشگاه خوشحالیم.

هدیه‌های ویژه برای مهمانان غرفه او ام پی فینکس

اما یک خلاقیت خاص و متفاوت از سوی صرافی او ام پی فینکس نمایشگاه را تحت تاثیر قرار دارد. در غرفه این صرافی، یک جایزه هم برای مهمانان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده بود. نکته جالب توجه اینکه این جوایز وابسته به داشتن اکانت در صرافی او ام پی فینکس نبود و شامل حال همه بازدیدکنندگان می شد.

جوایز به صورت رمزارز هدیه داده می شد و خبری از گزینه پوچ هم نبود به این معنا که هیچکس دست خالی غرفه صرافی او ام پی فینکس ترک نمی کرد.

صرافی او ام پی فینکس را بهتر بشناسید

اوام‌پی‌فینکس اولین پلتفرم ارز دیجیتال با قابلیت حساب دمو و ربات تریدر در ایران است که بستری امن و سریع برای خرید و فروش بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها را فراهم کرده، اما حساب دمو چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

حساب دمو (Demo) یک حساب غیر واقعی و آزمایشی می‌باشد که برای آموزش افراد مبتدی طراحی شده‌ است. برخی معامله گران بزرگ در دنیا استفاده از حساب دمو صرافی ارز دیجیتال را به نوعی کارآموزی در بازار تعبیر می‌کنند. از همین روی به افرادی که قصد دارند به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شوند، توصیه می‌شود که قبل از ورود به بازار واقعی، مدتی را به انجام معاملات آزمایشی در یک حساب دمو اختصاص دهند. اصلی‌ترین مزیت و فایده استفاده از حساب دمو صرافی ارز دیجیتال این است که شما می‌توانید در بازار و معاملات خود اشتباه کنید بدون اینکه چیزی از دست بدهید!

با فعالیت در نسخه دمو (آزمایشی) در یک صرافی ارز دیجیتال می‌توانید قسمت‌های مختلف و قابلیت‌های گوناگون آن را با یک اعتبار مجازی تست کنید. در فرایند تست کردن بازارها و معاملات خرید و فروش نیز هیچ جای نگرانی در زمان اشتباه کردن نیست. در بازار واقعی اما در مقابل اشتباهاتی که مرتکب می‌شوید، سرمایه خود را از دست خواهید داد!

برخی صرافی های خارجی از جمله بایننس، کوینکس و کوکوین، این قابلیت را دارند، اما شاید محیط انگلیسی زبان این صرافی ها در کنار محدودیت هایی از جمله تحریم کاربران ایرانی، باعث شود تا خیلی از کاربران فعال در بازار ارزهای دیجیتال نتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

به همین خاطر صرافی او ام پی فینکس محیطی را فراهم کرده تا در یک محیط فارسی زبان، این قابلیت در دسترس عموم قرار گیرد. حساب دمو صرافی او ام پی فینکس در حال حاضر در دسترس کاربران است. معامله گران می‌توانند با سرمایه مجازی ۱۰۰ میلیون تومان به فعالیت آزمایشی در بازار ارزهای دیجیتال بپردازند و امکانات مختلف پلتفرم همچون خرید و فروش سریع، تبدیل دارایی، انواع روش‌های سفارش‌گذاری، ربات معامله‌گر و نمودارهای سود و زیان را تست کنند.

اما این تنها قابلیت خاص صرافی او ام پی فینکس نیست. احراز هویت مستر کارت در او ام پی فینکس نیز برای کاربران فراهم شده و اتفاقا روالی بسیار ساده هم دارد.

برای دریافت و احراز هویت مسترکارت در این صرافی از طریق پاسپورت معتبر و دارای تاریخ انقضا صورت می‌گیرد. مستر کارت مسافرتی یکی از قابلیت‌های کاربردی صرافی او ام پی فینکس است که امکان خرید از پایانه‌های فروشگاهی در سراسر دنیا، برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز در تمامی کشورها و پرداخت در درگاه‌های بین‌المللی همچون یوتیوب، اسپاتیفای، نتفلیکس و استارباکس را برای ایرانیان فراهم کرده است.

با ما همراه باشید که یکی دیگر از قابلیت های خاص صرافی او ام پی فینکس را با شما در میان بگذاریم.

رباتی که دستیار معاملات شماست!

معامله‌گران حرفه‌ای برای نوسان‌گیری از قیمت‌ها عموما تمام زمان خود را برای نشستن پای چارت صرف نمی‌کنند؛ بلکه در هر یک از شرایط صعود، نزول یا رنج زدن قیمت یک استراتژی معاملاتی دارند و تمام تمرکزشان بر این است که به بهترین شکل آن را اجرا کنند.

ربات‌های معامله‌گر یکی از ابزارهایی هستند که تریدرها می‌توانند با دادن یک سری تنظیمات به آن‌ها، مدیریت سرمایه بهینه‌تری داشته باشند، ریسک معاملات خود را به بهترین شکل کنترل کنند و از همه مهم‌تر استراتژی معاملاتی خود را بدون نشستن مداوم پای چارت، در دقیق‌ترین حالت پیاده‌سازی کنند.

ربات اینفینیتی گرید ابزاری بسیار کاربردی برای مدیریت سرمایه در روندهای صعودی بوده و در بهترین زمان اقدام به سیو سود معاملات قبل و همچنین خرید در اصلاحات قیمتی می‌کند. این ربات به یک کف قیمتی و گریدهایی که بر اساس درصد مشخص شده‌اند، نیاز دارد تا بتواند به طور خودکار در سطوح پایین خرید انجام دهد و در سطوح بالاتر نیز معامله فروش ثبت کند. در تمام این معاملات خرید و فروش هم هدف اصلی ربات فقط این است که ارزش اولیه دارایی را حفظ کند.

ربات اینفینیتی گرید برای فعالیت به یک محدوده «کف قیمتی» و همچنین «درصد سود هر گرید» نیاز دارد. با ساخت ربات اینفینیتی گرید به روش پیشنهاد خودکار، کف قیمتی و همچنین درصد سود هر گرید توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی مشخص شده و نیازی به تعیین آن از سمت کاربر نیست.

اما دیگر ربات صرافی، اسپات گرید است. عملکرد کلی ربات اسپات گرید به این شکل است که بر اساس تنظیماتی که کاربر مشخص کرده، اقدام به ثبت سفارش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال در سطوح مشخص می‌کند. به این صورت که شما یک محدوده قیمتی برای ربات مشخص کرده و تعیین می‌کنید که می‌خواهید چه تعداد سطح یا همان گرید به عنوان نقاط ورود به معاملات خرید یا فروش در نظر گرفته شود.

هر یک از این سطوح در واقع یک نقطه برای ورود به معامله خرید یا فروش هستند. به بیان بسیار ساده استراتژی ربات گرید این است که در سطوح پایین‌تر برای شما خرید انجام دهد و در سطوح بالاتر تسویه حساب کرده و از معامله خرید قبلی خارج شود.

این معاملات خرید و فروش به صورت کاملا خودکار توسط ربات انجام شده و نیازی به ثبت معامله توسط کاربر نیست. تنها اقدامی که کاربر می‌بایست انجام دهد این است که محدوده قیمتی فعالیت ربات و تعداد گرید را مشخص کند. بنابراین گرید تریدینگ به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به آنلاین بودن و حضور در حساب کاربری، معاملات نوسان‌گیری رمزارزها را به طور کاملا دقیق و در زمان مناسب به ثبت برسانید.

و اما جذاب ترین قسمت صرافی او ام پی فینکس؛ وام بگیرید!

وام از صرافی او ام پی فینکس

همانطور که با سپرده‌گذاری پول در بانک‌ها می‌توان وام دریافت کرد، برخی صرافی‌های ارز دیجیتال نیز قابلیتی را فراهم کرده‌اند تا افراد بتوانند با سپرده‌گذاری رمزارز در کیف پول حساب کاربری خود به صورت آنلاین وام بگیرند. مزیت وام با ارز دیجیتال این است که نیازی به ضمانت از طریق چک و سفته نیست و تمامی مراحل دریافت وام نیز به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری صورت می‌گیرد.

صرافی دانش بنیان او ام پی فینکس قابلیتی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند بدون نیاز به چک و سفته و تنها از طریق ضمانت رمزارزی از طریق سپرده‌گذاری بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و یو اس دی کوین (USDC) به صورت آنی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و با بازپرداخت منعطف بین ۳ ماه تا ۹ ماه وام دریافت کنند.

واریز و برداشت ارز دیجیتال به صورت آنی

واریز و برداشت ارز دیجیتال در بلاکچین از طریق آدرس کیف پول و شبکه انتقال صورت می‌گیرد. شبکه انتقال در واقع بستری است که فرایند انتقال رمزارزها را امکان‌پذیر می‌کند. حتما توجه داشته باشید که برداشت ارزهای دیجیتال بر بستر بلاکچین، همچون انتقال‌های بانکی، دارای مقداری کارمزد شبکه است.

این کارمزد مربوط به شبکه بلاک چین بوده و به منظور کمک به اعتبارسنجی و امنیت شبکه از کاربر کسر می‌شود و ارتباطی به کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال ندارد. کارمزد انتقال شبکه نیز با توجه به نوع رمزارز، نوع شبکه انتقال و وضعیت تراکم شبکه در زمان انتقال ارزهای دیجیتال، دارای مقادیر متفاوتی خواهد بود.

صرافی او ام پی فینکس این قابلیت را دارد که در لحظه، درخواست های واریز و برداشت شما را اجرایی کند.

یک صرافی و هزار خدمت

● زیرساخت امنیتی قدرتمند

صرافی او ام پی فینکس، دارایی کاربران خود را تحت لایه‌های قدرتمند رمزنگاری و در کیف پول‌های سرد و سخت‌افزاری نگهداری می‌کند.

● ثبت‌نام، احراز هویت و ترید در کمتر از 5 دقیقه

با ارائه یک مدرک هویتی در کمتر از 5 دقیقه، احراز هویت شما در سایت او ام پی فینکس تکمیل و حساب معاملاتی شما فعال خواهد شد.

● واریز و برداشت آنی با کمترین کارمزد

او ام پی فینکس از چندین شبکه به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه شما می‌توانید با بالاترین سرعت و کمترین کارمزد، اقدام به واریز و برداشت دارایی کنید.

● ابزار محاسبه سود و زیان (PNL)

برای تجزیه و تحلیل عملکرد خود در بازار، به ابزارهای پیچیده نیاز ندارید. پلتفرم او ام پی ‌فینکس، جدولی جامع از سود و زیان شما را برای ارزیابی عملکرد معاملاتتان فراهم کرده است.

● حساب آزمایشی یا حساب دمو

اگر که به‌تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اید، می‌توانید برای کسب تجربه و آزمون و خطای استراتژی خود، از حساب آزمایشی او ام پی فینکس با پول مجازی استفاده کنید.

● ربات معامله‌گر

در صورتی که زمان کافی برای ثبت سفارش و مشاهده نمودار قیمت‎‌ها را ندارید، می‌توانید با استفاده از ربات معامله‌گر او‌ ام پی فینکس سفارش‌های خود را به‌راحتی ثبت کرده و به معامله در بازار ارزهای دیجیتال بپردازید.

● آکادمی آموزش ارزهای دیجیتال

وبلاگ او ‌ام پی فینکس باهدف افزایش آگاهی کاربران ایرانی دنیای رمزارزها، به طور مستمر و به‌روز، اقدام به ارائه محتواهای آموزشی، تحلیلی و خبری می‌کند.

● کارت هدیه رمز‌ارزی

اگر به دنبال هدیه‌ای متفاوت هستید، کارت هدیه رمز‌ارزی او ام پی فینکس بهترین گزینه است که می‌توانید از طریق حساب کاربری خود، آن را تهیه کنید.

● تحلیل هم‌زمان چندین چارت

او ام پی فینکس برای بهبود تجربه تریدرهای ایرانی، امکان مشاهده و تحلیل چند نمودار را به طور هم‌زمان در یک صفحه فراهم کرده است.

● تنوع در سفارش‌گذاری برای معامله سریع‌تر و سود بیشتر

پلتفرم او ام پی فینکس، انواع سفارش‌گذاری در بازار مانند Limit ، Market ، Stop Limit ، Stop Market و OCO را برای کاربران خود فراهم کرده تا تریدرها بتوانند متناسب با استراتژی معاملاتی خود از آن‌ها استفاده کنند.

● پشتیبانی 24 ساعته؛ تلفنی و آنلاین

تیم پشتیبانی صرافی او ام پی فینکس، 7 روز هفته به طور 24 ساعته و از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین سایت، پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما است.

● بالاترین نرخ تخفیف در کارمزد با دعوت دوستان

شما می‌توانید با دعوت از دوستان خود به او ام پی فینکس، در سود صرافی شریک باشید. با این کار، درصدی از کارمزد پرداختی فرد دعوت‌شده، به طور همیشگی و نامحدود به حساب شما واریز خواهد شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها