فروش گوشی آیفون ۱۴ و ۱۵ جرم است و با فروشندگان برخورد می‌شود

تمامی عرضه‌کنندگان آیفون ۱۴ و ۱۵ توسط کمیته شناسایی قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شناسایی شده‌اند.

فروش گوشی آیفون ۱۴ و ۱۵ جرم است و با فروشندگان برخورد می‌شود

دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا استان گلستان اعلام کرد بر اساس بخشنامه این ستاد، برخورد با عرضه گوشی برند آیفون سری ۱۴و ۱۵ با توجه به عدم واردات قانونی این دو مدل در تمام رویه‌های تجاری و مسافری و پستی در دستور کار قرار گرفته است.‌

او تأکید کرده تمامی دستگاه‌های ذی‌صلاح دستور برخورد با عرضه گوشی‌های قاچاق را دریافت کرده‌اند و با عرضه‌کنندگان برخورد خواهد شد.

 «رضا انتصاری» دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا استان گلستان اعلام کرد تمامی عرضه‌کنندگان آیفون ۱۴ و ۱۵ توسط کمیته شناسایی قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شناسایی شده‌اند و با این افراد برخورد خواهد شد.

 به گفته انتصاری، دستگاه‌هایی که به آنتن‌دهی گوشی‌های آیفون کمک می‌کنند هم کالای قاچاق هستند. او در این زمینه گفت: «وسایلی مانند دانگل‌های آی‌کاس نیز قاچاق محسوب شده و عرضه آن ممنوع است.» 

 ماه گذشته ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نامه‌ای که مهر «مهم» بر آن خورده بود، خواستار برخورد با عرضه آیفون ۱۴ و ۱۵ شده بود. این برخورد در راستای ممنوعیت واردات تجاری، مسافری و پستی آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ اعلام شده بود؛ هرچند باید گفت علت این ممنوعیت هیچ‌گاه به‌طور رسمی به مردم اعلام نشده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چه جالب!! موبایل فروشی هم به لیست جرایم تو این مملکت اضافه شد!!؟؟😲☹️😱🙄

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها